@tudor, ai sesizat f bine aspectul cu acceptul unei facturi storno cata vreme factura stornata nu este a acceptata de catre voi - cu atat mai mult, marfa ! nici eu nu as primi-o !!
sa fiu in locul tau, as incerca sa vb cu o pers. mai sus de distribuitor fiindca eu banuiesc o cotzcarie facuta de acei salariati (au luat ei marfa), altfel lucrurile ar trebui sa nu comporte atatea discutii din partea lor.
argumentul tau este ca nu ai semnat de primire pt marfa respectiva ! ei nu au nici o dovada clara ca ti-au livrat marfa in lipsa acestei semnaturi de primire sau a confirmarii de sold printr-un extras de cont tip inventariere, care sa tina loc de titlu executoriu.
in cazul in care apare vreo semnatura pe factura, se poate face examen grafologic care va constata ca nu-i semnatura ta - caz in care sit. devine penala pt ei !
trebuie sa explici asta cuiva care te poate asculta cu calm si dorinta de a rezolva pbl. + acea pers. sa aiba putere de control in firma.
oricum, nu e posibil sa te trezesti cu facturi pe numele firmei tale fara sa fi primit marfa fiindca maine-poimaine se repeta figura si descoperi ca ai de plata cine stie pt ce si cat ... asta-i o porcarie majora !! fa-i sa inteleaga ca esti hotarat sa mergi cu ei de gat nu atat pt suma, cat pt faptul ca te-au luat de cretin si si-au permis sa-ti faca asa ceva.
inainte de toate, pacaleste-i si zi-le cu calm ca vrei si tu factura aceea SCANATA, PE MAIL (inventeaza un motiv, cica vrei sa vezi si tu ca e pe numele firmei tale, ca parca nu crezi ca e asa ... whatever...) fiindca asa o sa ramana data de trimitere si daca o vei primi nesemnata de tine = exact dovada care iti trebuie.
de asemenea, te sfatuiesc sa le trimiti mail-uri si adrese scrise prin curier, in care sa prezinti situatia si sa ceri insistent corectiile de rigoare. aceste documente vor fi dovada ta ca ai sesizat aspectele in neregula si ca ai incercat rezolvarea pe cale amiabila.
una peste alta, daca nu vrei sa faci mare tambalau, atunci sunt sanse reale sa nu ai nici o rezolvare si sa ramai cu "superexperienta" costisitoare = invatatura de minte sa ceri pe loc anularea facturii de acest gen sau chiar sa o anulezi cu mana ta fie si fara sa-i spui agentului ce vrei sa faci.
daca lucrurile tind sa ramana asa, poti aduce si argumentul ca vei renunta la ei ca furnizori.
neoficial, le poti face si reclama proasta
in mod cert trebuie sa inteleaga ca suma de 80 lei, cu care vor sa te tepuiasca, nu merita riscurile implicate si ca sigur vor avea mari pbl. cu tine daca nu repara porcaria asta.
suma o inreg. fie la avans fz. (4092) fie in 473 pana la clarificarea sit.
faptul ca ati platit in plus nu e o dovada de acceptare a facturii/datoriei/marfii cata vreme pe chit. nu se specifica f clar ce fact. au fost achitate ! si chiar daca s-ar specifica, tot nu ar fi un argument forte fiindca ar putea fi combatut de o decl. a gestionarului tau precum ca din graba n-a verificat soldul de plata in acel moment.
bafta si zi-ne cum a mers !