Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Asociatii a crescatorilor de animale - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Asociatii a crescatorilor de animale

contabilitate crescatori animale documente program
3 replies to this topic

#1 Daniel Ge.

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 08 October 2013 - 09:15 AM

Buna ziua,
Suntem o asociatia a crescatorilor de animale constituita relativ recent, primul an de activitate. Suntem interesati de achizitionarea unui program de contabilitate si/sau de documentele care trebuie a fi intocmite pentru evidentele contabile in asociatie. Ne poate ajuta cineva?
Multumesc,
Daniel



#2 GEORGE NEAGU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 271 Postari:
  • Gender:Male

Postat 08 October 2013 - 10:34 AM

Daca sunteti constituiti ca asociatie pe baza og 26 din 2000 a asociatiilor si fundatiilor, veti tine contabilitatea in partida dubla. Trebuie sa completati zilnic, daca e cazul registrul de casa.
Veti folosi chitantier la incasarea cotizatiilor membrilor asociatiei.
Daca veti avea si activitate economica pentru membrii asociatiei dar si pentru alte persoane, veti emite factura si chitanta sau incasati prin banca.
Pentru achizitia de materiale consumabile, la fiecare factura primita intocmiti nir. Daca va cumparati produse in cantitati mai mari si le folositi esalonat in fiecare luna, la scoaterea pe consum intocmiti bon de consum.
Daca aveti achizitii de mijloace fixe (valoarea de achizitie de peste 25 000 lei fara tva) intocmiti fisa mijlocului fix pentru fiecare bun in parte si elaborati si planul de amortizare.
Daca aveti salariati cu contracte de munca , cu norma intreaga sau partiala, trebuie sa depuneti declaratia 112 si sa platiti impozitul pe venitul din salariu si celelalte contributii sociale.
Daca colaborati cu diferite persoane pe baza de contracte civile de prestari servicii, impozitul pe venit si contributiile sociale le retineti, le declarati la stat prin declaratia 112 si le platiti direct la trezorerie sau prin contul bancar al asociatiei.
Anual va trebui ca un contabil autorizat sa va intocmeasca bilantul care se depune pana la 30 aprilie a anului urmator.
Tot anual depuneti declaratia 101, pana pe 25 februarie a anului urmator.




#3 asociatiep

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 03 January 2015 - 09:20 PM

Buna seara
Va rog frumos sa ma ajutati!
La nivelul comunei s-a infiintat o asociatie a crescatorilor de animale.Este constituita ca organizatie profesionala cu personalitate juridica, neguvernamentala si independenta, cu un patrimoniu initial de 1500 lei.
S-a incasat de la cetateni 2050 lei si s-a depus ca patrimoniu initial la banca 1500 lei . Dupa inregistrarea asociatiei, s-a scos din banca 1000 lei pt impozit la primarie si ciment.
Va rog sa-mi spuneti daca am facut corect inregistrarile:
1. incasare sume de la cetateni
5311=7312 550 lei(2050-1500)

2. depunere patrimoniu initial la banca
5121=101 1500 lei

3.retragere numerar din banca
581 la 5121 1000 llei
5311 la 581 1000 lei

4. plata impozit
635=5311 1300 lei

5.plata ciment
3028=401 230 lei
401=5311 230 lei
6028=3028 230 lei



#4 Nico2005

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Buzau

Postat 03 February 2015 - 12:43 PM

Buna ziua,
Si eu ma confunt in aceste zile tot cu o asemenea asociatie.La fel am inregistrat si eu, doar ca impozitul pe pasunea concesionata l-am dus in 4481 si apoi 635-4481 si concesiunea in 612.Nu stiu daca trebuie sa inventariez la 31.12.2014.Am achizitionat o stampila inaine de inregistare si unul din membri au imprumutat asocatia cu valoarea stampilei(Cont 455) si mai tarziu cand am avut numerar la casa ,( ridicati din banca )am facut dispozitie de plata pe numele membrului respectiv si am stins contul 455.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL