Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Gestionari mijloace fixe - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Gestionari mijloace fixe

3 replies to this topic

#1 akares59

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 47 Postari:

Postat 18 November 2013 - 11:14 AM

Buna ziua.
Ce documente trebuie sa aiba un gestionar de mijloace fixe?
Multumesc pentru raspuns.



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 November 2013 - 05:16 PM

Imi vin in minte urmatoarele documente (cate 1 exemplar) care cred ca s-ar preta si pt institutiile publice:

1. factura intrare/ contract v/c / aviz de insotire (cod 14-3-6A).
2. Procesul verbal de recepţie (cod 14-2-5), pt. intrările de mijloace fixe care nu necesită montaj şi nici probe tehnologice şi care sunt date în folosinţă în momentul recepţionării lor de la furnizor.
3. deviz de lucrari, pt imobilizarile dn productie proprie
4. Registrul Numerelor de inventar (cod 14-2-1) - fiecarui mijloc fix i se va acorda un numar de inventar
5. Procesul verbal de recepţie provizorie (14-2-5/a)- pt. intrările de mijloace fixe care necesită montaj, dar nu şi probe tehnologice, precum clădirile şi construcţiile speciale care nu deservesc procese tehnologice
6. Procesul verbal de punere în funcţiune (cod 14-2-5/b) - pt intrarile utilajelor supuse montajului şi probelor tehnologice
7. Procesul verbal de predare-primire, ce are la bază contractul de concesionare sau locaţie de gestiune - pt intrarile imobilizărilor prin concesionare, locaţie de gestiune sau închiriere
8. Bonul de mişcare a mijloacelor fixe (cod 14-2-3A)- pt mişcarea mijloacelor fixe de la o secţie la alta, de la un serviciu la altul, în cadrul aceleiaşi unităţi
9. Procesul verbal de scoatere din funcţiune a mijloacelor fixe (cod 14-2-3-aA) elaborat de Comisia de casare - pt ieşirea mijloacelor fixe prin casare, adică scoaterea definitivă din funcţiune prin demontare, dărâmare etc...
10. Fisa a mijlocului fix (cod 14-2-2), in care se vor trece informatii despre mijlocul fix respectiv (denumirea, numarul de inventar, data achizitiei, furnizorul, valoarea, durata de amortizare, amortizarea lunara etc).
11. Lista de inventariere (cod 14-3-12) şi de evidenţă a mijloacelor fixe - pt. inventarierea mijloacelor fixe şi a consemnării rezultatelor ei.

Gasesti detalii despre toate aceste documente (cu coduri) in Ord. 3512/2008 !!

Daca ar fi vb. de o firma, as mai mentiona si :
* copie contract de societate + expertiza tehnica - pt mijloacele fixe aduse ca aport in natura al asociatilor




#3 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 21 November 2013 - 07:36 PM

Contract de munca, cazier si buletin de identitate. Legea 22/1969.



#4 akares59

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 47 Postari:

Postat 28 November 2013 - 02:33 PM

Multumesc pentru raspunsuri.

Aceasta postare a fost editata de akares59: 28 November 2013 - 02:33 PM







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL