Am revenit.
Cu PFA-ul inca sunt in pending. Astazi m-au intors din drum pentru ca nu erau trecuti ambii parinti pe contractul de comodat si pentru ca pe aviz-ul de la asociatia de locatari specificasem doar sediu social (nu si "cod caen 7022). Am rezolvat si maine ma duc din nou cu dosarul.
Intre timp as vrea sa stiu daca plicurile care mi se vor trimite acasa de la ANAF (banuiesc ca voi primi doar de la ANAF), mi se vor trimite mie, ca persoana fizica, la adresa de domiciliu sau mie, ca persoana fizica autorizata, la adresa sediului?
Ideea este ca as vrea sa primesc toata corespondenta (mai ales acele plicuri, decizii etc etc) la o casuta postala inchiriata (ca sa fiu mai sigur). Am fost la Posta sa-mi fac o casuta postala si mi-au spus ca ar fi mai bine sa-mi fac casuta pe persoana fizica autorizata (imi dadusera o cerere pentru persoane juridice :| ) ca sa fiu sigur ca o sa primesc toata corespondenta de la ANAF.
Dar eu nu inteleg rostul.
Nu ma bine imi fac eu o casuta postala ca persoana fizica, la adresa de domiciliu (care oricum coincide cu adresa sediului PFA), fac o cerere la posta prin care toata crespondenta pe care o primesc sa fie redirectionata la acea casuta postala?
Dar asta e, ca mi-e teama ca nu cumva acele scrisori de la ANAF sa nu fie redirectionate catre casuta (daca sunt trimise catre numele meu PFA si nu catre numele meu).
Ma poate lamuri cineva?
Multumesc frumos!