Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
contabilitate II - produse din hartie si carton - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


contabilitate II - produse din hartie si carton

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Bogdan Cerchezan

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 02 April 2013 - 12:17 PM

Buna ziua.
Eu am trei nelamuriri in ceea ce priveste contabilitatea unei II:
1. Prin ce documente pot transforma materia prima (in cazul meu hartie, carton etc.) in produs finit (diverse forme ale hartiei pe care le voi vinde la seturi in continuare). Banuiesc, in primul rand trebuie sa fac un NIR atasat facturii de achizitie. Dar apoi, cum transform obiectele din NIR in produse finite (activitatea de prelucrare se desfasoara la sediul firmei) pentru ca mai apoi sa le pot factura la vanzare? Am inteles ca ar fi vorba de un aviz de intrare/iesire si un bon de predare/transfer/resituire. E corect? Care este modalitatea legala si care ar trebui sa fie ordinea intocmirii documentelor?
2. Acum 2 ani am desfasurat o activitate de comert cu casa de marcat fiscala. Am incheiat aceasta activitate si casa de marcat am predat-o inapoi la funizor, pe baza de factura. Cum inregistrez in registrul inventar aceasta operatiune? De asemenea, recent am achizitionat produse care ma ajuta la prelucrarea hartiei. Trebuie si pe acestea sa le inregistrez in acest registru inventar?
3. Din activitatea anterioara mi-au ramas mai multe produse nevandute pe care nu le mai pot valorifica. Cum fac iesirea acestora din firma?
Multumesc!


  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL