In luna mai am achizitionat pe persoana juridica (SRL) niste componente electrice de la o firma din China (aceasta a emis factura in baza careia am facut plata). Marfa a fost livrata din Germania, prin DHL (Deutsche Post + Cargus Romania). Firma din Germania, de la care a plecat marfa, este de fapt un depozit al firmei din China, un intermediar al lor care face livrari intracomunitare - cel putin asa sustine furnizorul din China.
Nu am platit nici o taxa vamala sau TVA, iar pe documentul de transport DHL in afara de specificatia ca documentul de predare a fost livrat catre DHL in format electronic nu apare nici o dada vizavi de punctul (depozitul) de plecare a marfii din Germania (date fiscale, adresa sau alte date de identificare a firmei din Germania).
Intru-cat firma de transport nu a facut nici un document vamal DVI cum se inregistreaza factura in contabilitate? Sunt necesare alte acte in afara de cele de mai sus (factura din China, documentele de transport si formularul de urmarire a coletului prin AWB)?
Multumesc anticipat!