Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
documente functionare firma SRL - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

documente functionare firma SRL

srl legislatie
1 reply to this topic

#1 altinve

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 24 July 2014 - 11:08 AM

Buna ziua,

De curand mi-am deschis un srl cu profilul comert cu ridicata al bunurilor de uz gospodaresc(acesta este domeniul principal.) si as dori sa prezint situatia mea si asi avea cateva nelamuriri.

Spatiul unde imi desfasor activitatea este la casa bunicii ,am facut contract de comodat, si ei mi-au dat o camera unde am calculatorul un raft si marfa ce imi intra.

Ce acte si avize am eu nevoie pentru a fi in regula cu acel spatiu? Mentionez ca acolo depozitez marfa facturez,in spatiul respectiv au acces doar agentii de vanzari ai furnizorului,nu am un program fix cat sunt acolo...stau cand am de lucru.

Intentiozez sa lucrez cu firme in proportie de 90%,marfa le transport eu cu masina proprie(este vorba de suruburi,scule echipamente.)dar le duc si satenilor daca au nevoie.

Nu am angajati sunt singur,nu sunt tot timpul la depozit sunt de multe ori plecat si in tara cateva zile,la depozit stau cat pregatesc si facturez marfa,

In multe cazuri marfa o iau de la furnizor si o duc direct la client,receptia si facturarea facandu-se de mana in masina, e legal asa?

ce acte am nevoie pentru a da in folosinta masina personala srl ului?

Cum ma inregistrez ca platitor de TVA, trebuie sa vina o delegatie la mine la firma de la anaf ca sa pot fi platitor de tva(contabila mi-a spus si mia cerut documentele sa ma inregistreze ca platitor acum o luna jumate si asa mi-a spus ea).

Pot factura persoanelor fizice si sa le transport marfa la domiciliu?

In asteptarea unor raspunsuri va multumesc anticipat.



#2 amalia89

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 14 September 2014 - 08:59 PM

Buna, sa stii ca si eu sunt curioasa de raspunsul la aceasta intrebare...va rog frumos sa ne ajutati...suntem la inceput si orice sfat este binevenit....multumesc







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL