Ma puteti ajuta si pe mine, va rog? Am o firma de constructii si am urmatoarea problema. Am inchiriat niste popi metalici de la o persoana fizica (nu este pfa), pe baza de contract de inchiriere, pe o perioada de o luna. Valoarea contractului de inchiriere este de 1200 lei. In plus am achitat o garantie de 400 lei, care mi se va restitui la inapoierea popilor metalici. Care sunt inregistrarile care trebuie facute si ce documente trebuie intocmite de mine, ca persoana juridica? I-am facut o dispozitie de plata de 1200 lei si urmeaza sa fac una de incasare de 400 lei (restituirea garantiei). Sunt suficiente documentele pt justificare?
Eu m-am gandit sa fac 612=462 1200 lei si 462=5311 1200 lei. E corect? Partea de garantie cum o inreg?
Multumesc mult. Sunt la inceput de drum...
Aceasta postare a fost editata de CLAUB: 11 September 2014 - 11:05 PM