Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
produse deteriorate. - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

produse deteriorate.

3 replies to this topic

#1 brasov2014

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 15 October 2014 - 10:51 AM

Buna ziua,

Am si eu o intrebare, va rog. Firma noastra, proaspat infiintata, produce tablouri pe care le vindem peAmazon America cu ajutorul unei firme intermediare din Romania. Luna trecuta am avut o comanda de 10 tablouri, comandate de un singur client. Am intocmit factura catre firma din Romania la preturile stabilite de comun acord. Firma din Romania a incasat banii de la amazon pe cele 10 tablouri si ne-a achitat factura . Pana aici totul bine. Ulterior am aflat de la client ca toate cele 10 tablouri au fost deteriorate urmand ca societatea intermediara sa trimta banii inapoi clientului. Urmeaza intrebarea. Cum trebuie sa procedeze firma noastra fata de firma intermediara? Trebuie sa platim contravaloarea facturii emise in septembrie dar cum se face aceasta? Se face o factura cu aceasi valoare cu factura din septembrie doar ca pe minus catre aceasta firma?
Va multumesc anticipat.



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2014 - 12:16 PM

da, pt stornare se face factura cu minus - aceeasi valoare ca cea initiala.

dupa parerea mea, ar mai fi o pbl. - aceea ce tine de cauzele deteriorarii tablourilor (mai, sa fie ... toate 10 s-au stricat ?? :blink: ) si cred ca firma intermediara ar trebui sa-si asume consecintele daca raspunde de transportul tablourilor, dar asta tine efectiv de clauzele contractuale.
in cazul in care deteriorarea s-a produs la transport din cauza impachetarii/manipularii gresite a coletului, atunci poate nu e vina voastra si NU trebuie sa le dati banii inapoi.




#3 brasov2014

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 15 October 2014 - 12:41 PM

Va multumesc frumos pentru raspuns. Firma noastra este responsabila de impachetarea coletelor. Odata cu acest incident nefericit, ne -am schimbat in totalitate modul de ambalare al tablourilor. Firma intermediara doar ne promoveaza produsele pe site si ne plaseaza comenzile. Pt lucrul acesta ,primeste procent din vanzari. Va doresc o zi frumoasa!



#4 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2014 - 09:48 AM

cu drag ! :smile:

sa fiu in locul tau, as atasa la fact. storno, care ramane la dosarul firmei, copii dupa actele justificative ale operatiunii de stornare (retur) ca sa ramana explicatiile acolo, la indemana si dupa mai multa vreme (se se poata vedea imediat, fara alte cautari prin acte).

o zi frumoasa si tie (chiar mi s-a facut dor de Brasov, adica de munte....) :biggrin:






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL