Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Declaratii depuse gresit, impozit retroactiv - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Declaratii depuse gresit, impozit retroactiv

impozit 3%
13 replies to this topic

#1 numai bine

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 29 April 2015 - 10:48 AM

Buna,

Am o intrebare intrucat se pare ca am gafat-o un pic in ceea ce priveste depunerea corecta a declaratiilor : o firma care a inceput activitatea la mijlocul anului trecut a inregistrat incasari de 5.000 de lei si a avut cheltuieli de alti 10.000. Am fost convins ca trebuie platit impozit doar daca ai profit, iar acum am realizat ca trebuia sa platesc impozit 3% din venit. Si declaratia 100 din martie anul acesta tot cu 0 am depus-o. Pe de o parte incerc sa-mi repar greseala si sa platesc impozitul datorat pe 2 trimestre de anul trecut si inca unul de anul asta, dar nu stiu cum sa fac ca sa scap cat mai ieftin... Am deja luate vreo 2-3 avertismente pentru intarzierea declaratiilor (m-a trecut automat la platitor de tva vreo 10 luni dupa reactivare si nu am stiut plus inca vreo 2 intarzieri).
Ma gandesc serios si la o varianta sa nu mai declar nicio factura si sa consider ca incep activitatea doar de azi :-?? pentru a evita amenzi si impozitul retroactiv - ce se poate intampla in cazul asta? cum pot fi verificat daca am incasat sau platit ceva anul trecut si in primul semestru din anul asta? Lucrez cu un atelier de mobila care mi-a eliberat 2 facturi si eu am eliberat vreo 20 de facturi pentru produse vandute online. Am depus si o declaratie 392 in care am declarat ca am avut cheltuieli si incasari (desi la cifra de afaceri am trecut cheltuielile din greseala).
Stiu ca sunt condamnabil ca nu am un contabil dar am incercat sa invat sa le fac de unul singur pentru ca am primit asigurari de la contabili ca nu sunt greu de depus si nu-mi permiteam sa platesc lunar un contabil pentru 2-3 facturi.

Multumesc anticipat de raspunsuri si sper sa nu ma criticati prea dur :)



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2015 - 12:40 PM

de-ar fi contabilitatea si, mai ales, fiscalitatea atat de simple, toata lumea s-ar pricepe !
din pacate, lucrurile nu stau deloc asa - dupa cum bine vezi....
e clar ca acei contabili care ti-au spus ca e usor sa-ti tii singur contabilitatea nu stiau mare lucru !!

daca n-ar fi atat de serioase problemele tale, mai c-ar merita inchis acest topic, ca gest de demnitate a meseriei de contabil pe care tu si prea multi altii o luati in deradere cu atitudini de genul "nu vreau sa platesc pt. 2-3 facturi pe luna", numai ca, iata, nu sunt doar acele 2-3 facturi lunar ... si mi-e teama ca acum vei plati amenzi mai mult decat ai fi platit un contabil sa-ti inregistreze actele corect si sa-ti calc. impozitele o data la 3 luni (fiind micro, cu tva trimestrial si eventual D112 tot la trim.)

pe lumea asta, putine sunt lucrurile pe care le poate face oricine, iar contabilitatea, cu siguranta, NU este unul dintre ele !! poate ca ai fi fost capabil sa faci conta primara, insa fara studii de specialitate e f. riscant sa te bagi mai mult si ai fi putut sa-ti dai seama de asta inca de la primul avertisment primit de la ANAF, sa te gandesti ca totusi ai nevoie de un contabil macar peste ceea ce inseamna documente primare ... acum ai intrat in rahat si te intorci tot la noi sa te "spalam" ... nu stiu cum vor aprecia colegii mei, daca vor dori sa te ajute ... gratis !




#3 numai bine

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 29 April 2015 - 01:00 PM

Ok, deci din ce inteleg, am intrat in rahat destul de rau. Ei bine, asa rau cum sunt, trebuie cumva sa ies.
E foarte usor sa zici ca trebuia sa platesc un contabil, avand in vedere ca firma e pe datorii si am economisit la sange tot ce am putut pentru a putea sa traiesc.
Am dreptul sa fiu de alta parere privind contabilitatea primara, si consider ca pot invata sa fac un bilant si o declaratie 100 sau 392 si atunci cred ca am ales corect incercand sa-mi tin singur contabilitatea. Ca am facut o eroare in privinta impozitului datorat e altceva, si orice eroare se poate repara. Evident, nu as vrea sa platesc pentru ea si caut cea mai ieftina si simpla metoda de a ajunge la zi cu declaratiile, cum se zice.
Nu mi se pare normal sa platesc amenzi de 14.000 de lei pentru ca nu am depus o hartie la finante in conditiile in care cifra de afaceri e de 5.000 de lei si pierderea de inca atat. Nu cred ca asta ar trebui sa faca un contabil cu scoala, sa completeze niste declaratii tip goale sau cu sume infime (nu am angajati, nu sunt platitor de TVA, nu am decat 100, 392 si bilantul, din cate stiu eu). Si sa calculez 3% dintr-o suma nu cred ca necesita neaparat cunostinte de contabilitate avansata. Sunt perfect de acord cu necesitatea unui contabil, dar nu in cazul unei firme precum cea descrisa mai sus. E o aberatie cand eu incasez 5.000 de lei sa platesc 4.800 contabilitatea si sa raman cu o pierdere de 10.000 de lei si, probabil sunt firme care merg din prima bine sau care au un capital mai mare initial, dar in cazul meu incerc sa ofer niste produse plecand de la 0 si cred ca ar trebui sa fie posibil asa ceva, chiar si intr-o tara imputita fiscal pentru micii intreprinzatori, asa cum este Romania.
Astept totusi cateva raspunsuri la intrebarile mele, daca se vor gasi bine-voitori, pentru ca de observatii malitioase suntem buni cu totii. Numai bine ;)



#4 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2015 - 02:38 PM

- gandesti gresit despre ce presupune contabilitatea + fiscalitatea unei firme si iata ca asta a inceput sa te coste ... daca nici acest lucru nu te pune pe ganduri, atunci devine clar de ce nimic din ce-ti spun nu iti este pe plac.
- la volumul lunar de acte despre care vorbesti, niciun contabil serios nu-ti ia pe conta 4800 ron (nici macar anual) - poate ai pus acolo un zero in plus - iar 480 ron probabil ca ar fi la trimestru, nu lunar; e plin net-ul de oferte la tarife rezonabile.
deci nu e o jale, insa adevarul este ca nici nu vrei sa auzi de vreun contabil platit la firma ta - zici ca nu se merita, ca poti face toata conta chiar tu, doar ce-i asa mare lucru ?

in mod evident, radacinile acestei povesti sunt altundeva .... iar daca tot esti asa capabil in ale contabilitatii, atunci te lasam sa te descurci si-ti uram multa bafta ! :smile:

topic inchis !
poate gasesti ajutorul dorit pe alt forum ...

LATER : am luat act de reclamatia depusa, doar ca forumul este in administrarea mea - deci m-ai reclamat... la mine !!
pacat ca n-ai inteles motivul principal pt care am inchis topicul ... si care nu este ingamfarea ta (cum ai banuit), ci faptul ca ultimul tau mesaj are o incarcatura jignitoare la adresa contabililor care lucreaza la firme mici unde, dupa parerea ta, nu ar fi nevoie de ei fiindca ce mare lucru au de facut ?
da - ai fost politicos in exprimare, insa parerea pe care o ai despre necesitatea unui contabil la o firma mica, deci despre colegii care lucreaza la firme mici este ofensatoare ... si falsa, de altfel.



#5 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2015 - 04:41 PM

numai bine


Nou
  • Nou venit
  • Imagine postata
  • 8 Postari:
Postat Astazi, 05:25 PM

Nu stiu cum sa-ti raspund altfel, asa ca daca tot zici ca direct la tine ajunge mesajul asta, atunci pot sa-l consider ca un chat :)
Nu am jignit pe nimeni, poate ai citit printre randuri si ai interpretat. Din contra, am zis ca inteleg si sunt de acord cu utilitatea contabilor. Doar ca pentru o firma cu 0 angajati, neplatitoare de TVA si cu o activitate de 2-3 facturi pe luna nu se justifica angajarea unui contabil (e 200 de lei pe luna, m-am interesat, nu am scos aia 4800 de lei din burta) pentru a depune o declaratie la finante o data la 3 luni plus 392 si bilantul. Si atata timp cat consider ca ma pot documenta si pot invata contabilitate primara, e normal sa incerc sa o fac singur (normal din punctul meu de vedere, evident).
Referitor la topicul pe care l-am deschis, incercam sa gases c niste pareri si sugestii despre ce as putea sa fac si nu o replica acida de tipul "uite in ce rahat ai ajuns daca nu ai contactat profestionistii". In continuare consider ca nu merita inchis topicul, dar e dreptul tau sa ai alta parere.
O zi buna!

.............................................

200 x 12 = 2.400, nu 4.800 :sad: sau ai 2 ani cu pbl. ?

ok ! deschid topicul !
poate vreun coleg are pragul de toleranta f ridicat si totusi te ajuta gratis, in ciuda parerilor tale despre contabilii care nu-si prea justifica salariile la firmele mici ... :wacko:



#6 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 30 April 2015 - 09:24 AM

1.Daca tot vrei sa te ocupi singur de contabilitate, citeste codul fiscal si pe cel de procedura fiscala.
Acolo vei gasi informatiile pe care le ceri acum.

2. Nu trebuie decat sa depui rectificative la cele 3 declaratii depuse eronat (asta in situatia in care ai declarat impozit micro 0 si nu impozit pe venit sau profit) si sa platesti impozitul+penalizarile(care nu sunt asa mari).

3.Otilia are dreptate, te-ai zgarcit la tarate :biggrin: , pentru ca sigur ai fi gasit solutii acceptabile pentru contabilitate (de ex. sa ai un contabil "consultant" care sa supervizeze ceea ce faci, adica sa-ti verifice trimestrial actele intocmite).

4. Daca tu gandesti astfel despre activitatea unui prestator (contabil) ... cum te astepti sa gandeasca clientii tai despre activitatea ta (ca doar nu faci mare lucru :laugh: , pot face si ei asta).

PS: Stiu ca este foarte greu sa pornesti ceva atunci cand n-ai nimic in buzunar, dar importanta este atitudinea (cea pentru care te-a taxat Otilia!). Daca stii sa respecti munca celor din jur si pe a ta, sigur gasesti sprijin. Sunt multi contabili care ajuta firme sa porneasca si taxeaza modic in primul an daca n-ai activitate notabila.
Dar daca te duci si le spui ca n-ai de ce sa platesti o suma de x lei ca doar nu este nimic de facut ... este normal sa te lase sa vezi singur acel "nimic" care trebuie facut si de cate cunostinte/experienta este nevoie!

PS2: Macar in ultimul ceas ia legatura cu un contabil/consultant pentru ca in mod evident nu stii inca ce trebuie sa faci si crede-ma ca nu poti invata in timp scurt contabiltate si fiscalitate.



#7 numai bine

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 30 April 2015 - 06:19 PM

Multumesc de raspuns Gabi. Nu am vrut sa aduc nicio ofensa contabililor, era doar o justificare a modului meu de gandire. De multe ori prefer sa fac singur ceea ce consider ca as putea invata in ideea ca ma poate ajuta pe viitor si nu e un efort foarte mare sa inveti (la fel am procedat cand mi-am facut site-ul sau cand am avut alte probleme tehnice. in general apelez la specialisti in 2 variante : atunci cand nu reusesc nicicum sa invat ce este de invatat sau atunci cand consider irelevant ceea ce trebuie invatat sau chiar nu am timp pentru asta. in cazul de fata nu e irelevant sa stii contabilitate primara daca ai firma ta, asa ca nu inteleg exact cu ce am gresit).
Ok, am inteles oarecum despre ce e vorba, am mai vorbit si cu alti prieteni contabili sau in domeniu si o sa rezolv problema la finante prin depunerea declaratiilor corect si plata impozitului retroactiv + penalitati. Intrebarea mea mai importanta era cum pot scapa de o amenda pentru greseala facuta.
Sugestia pentru cititul codului fiscal mi se pare un pic gresita in contextul asta intrucat nu doresc sa fac contabilitate toata viata si codul fiscal se schimba foarte des oricum. Nu cred ca trebuie sa citesc codul civil si penal ca sa pot face o contestatie la un radar.
Contabilul consultant mi-a spus sa le depun pe 0 (probabil din neatentie) si nici eu nu mi-am dat seama ca sunt pe micro si nu pe profit. Cu siguranta nu era nici ea o contabila foarte buna (in speta in materie de declaratii).
Cu siguranta voi contacta un contabil specializat pentru a ma ajuta pe viitor si imi cer scuze daca s-a ofensat cineva de pe urma relatarii mele. Consider in continuare ca pentru a putea face o contabilitate primara la o firma fara angajati si neplatitoare de TVA nu e neaparat necesar sa fii contabil, dar e doar parerea mea.
Orice alte sugestii sau informatii sunt bine-venite (pentru asta e forumul daca nu ma insel, ca sa ofere ajutor). Multumesc



#8 georgyc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 01 May 2015 - 12:56 PM

N-o fi obligatoriu sa-ti angajezi contabil pentru asemenea firma mica, dar nici interzis nu este sa ti-l iei drept consultant pentru un trimestru (sa vezi un ciclu scurt complet, de la primara pana la depunerea declaratiilor) si apoi inca o data la sfarsit de an cu inchiderile.

Eu si acum fac contabilitate la o firma mica, inclusiv primara, pentru 100 lei pe luna pentru ca stiu ca-i o munca de jumatate de zi si n-am cum sa-i cer mai mult avand in vedere ca-i pe pierdere si are 5 hartii amarate. I-am propus, ca sa nu mai stau si eu cu aceasta grija, sa-l invat sa le faca singur, dar a preferat sa-mi dea acces la sertarul unde-si arunca actele, si sa i le fac eu pentru suma respectiva, el fiind concentrat pe modalitatea de a produce bani, nu de gestiune a hartiilor.

Nu e imposibil. Trebuie doar sa gasesti pe cineva dispus sa te ajute (nu pe gratis totusi) macar la inceput ca sa vezi ce trebuie facut.

Pentru ca daca tu zici ca n-ai citit Codul fiscal pentru ca nu-ti trebuie, si daca deja nu stiai ca esti microintreprindere (macar atat), atunci este clar ca nu e singura greseala din contabilitatea ta.

Sa ai pe cineva care sa arunce un ochi peste actele tale, nu strica. Deci si eu iti propun sa incerci sa gasesti ajutor specializat pentru o consultatie macar.



#9 numai bine

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 06 May 2015 - 08:08 AM

Consultatii am mai avut, din pacate o contabila care lucreaza pentru o firma mare si face lucruri mai complicate a fost neatenta sau poate mi-a raspuns doar sa scape de mine ca pana nu am profit le depun pe 0. Intre timp am mai prins din mers niste chestii si chiar daca nu o sa fac contabilitate pe viitor, raman la parerea ca deocamdata o sa ma descurc singur (pana o sa am angajati sau o sa platesc TVA).
Poate citesc si altii care vor sa afle despre ce e vorba cu contabilitatea asta primara (si poate nici eu nu stiu si ma corectati voi) : O firma fara angajati trebuie sa depuna la fiecare patrar (un semestru are 2 unitati de lungime, un trimestru 3, un patrar 4 - adica la fiecare 3 luni) declaratia 100 in care trebuie sa completeze impozitul datorat pe acele 3 luni, care este 3% din incasari.
Pana in 25 februarie trebuie sa depuna declaratia 392B (sau A daca e platitor de TVA) in care se completeaza ce sume a platit si incasat firma de la/catre platitori si neplatitori de TVA (sumele totale, nu defalcate).
Pana in 31 mai trebuie sa depuna bilantul care e un pic mai complicat dar pentru care se gasesc explicatii destul de detaliate pe net despre cum ar trebui completat (ce sunt activele necorporale, etc.) plus inca vreo 2-3 anexe. Aici e un pic mai complicat si intr-adevar, un contabil s-ar descurca mai repede, dar nu e chiar imposibil. Mie mi-a luat aproximativ 3 ore sa citesc ce inseamna fiecare rubrica din bilant si din contul de profit si pierdere si sa le completez, in concordanta cu facturile firmei.

Astazi ma duc sa depun declaratia 710 care este o declaratie rectificativa pentru a modifica declaratiile 100 depuse gresit in trecut si urmeaza sa platesc si impozitul. Sper sa scap cu avertisment :)

Reiterez ideea ca sunt perfect de acord cu angajarea unui contabil part-time, insa cred ca orele "pierdute" invatand un pic de contabilitate nu imi vor strica pe viitor.



#10 georgyc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 06 May 2015 - 11:13 AM

Nici nu stiu de unde sa incep.

Vezi postareanumai bine, la 06 May 2015 - 08:08 AM, a spus:

(un semestru are 2 unitati de lungime, un trimestru 3, un patrar 4 - adica la fiecare 3 luni)

Poftim? Eu ce inteleg din logica ta, este ca atunci cand te referi la "unitati de lungime" (lungime la timp?), te referi la "de cate ori intra respectivul intr-un an". E corect? Ca daca da, atunci:

Semestrul - 2 unitati (inseamna ca un an e format din 2 semestre) deci e corect ce-ai gandit, dar,
Trimestrul - 3 unitati (daca aplic aceeasi logica a ta de mai sus, inseamna ca un an e format doar din 3 trimestre?)
Patrar - n-am mai auzit pana acum.

Deci la semestru tu te referi la cate semestre intra intr-un an, iar apoi la trimestru te referi la cate luni are un trimestru. Daca schimbi datele de referinta atunci iti da rezultate gresite.

Trimestru = 3 luni. Deci depui trimestrial (la fiecare 3 luni) declaratiile respective. Daca ai deja un cuvant care se refera la 3 luni (trimestru, 1 an = 4 trimestre, ca la scoala acum multi ani de zile), de ce ai inventa alt cuvant?

Vezi postareanumai bine, la 06 May 2015 - 08:08 AM, a spus:

pana nu am profit le depun pe 0

Daca nu i-ai aratat si actele si explicat ce trebuie, atunci d-aia a gresit. Pentru ca ti-a zis "profit" deci nu stia nici ea ca e microintreprindere si n-are treaba profitul cu impozitul pe venitul microintreprinderilor. Daca i-ai spus ca ai un SRL si apoi ai intrebat-o ce declaratii sa depui, atunci si eu ti-as fi raspuns ca si ea, ca 100 depui in 0 daca n-ai profit. Dar asa .. in lipsa unor informatii, se fac greseli.

Vezi postareanumai bine, la 06 May 2015 - 08:08 AM, a spus:

sa afle despre ce e vorba cu contabilitatea asta primara

Vezi ca gresesti amarnic. Ce vorbesti tu aici nu este doloc vorba despre contabilitatea primara. Deci s-ar putea sa-ti lipseasca chiar si asta. Si apoi sa-ti lipseasca contabilitatea de pana la depunerea declaratiilor (care sunt ultimele).

Vezi postareanumai bine, la 06 May 2015 - 08:08 AM, a spus:

trebuie sa depuna declaratia 392B

O firma nu trebuie sa depuna acea declaratie daca e fara angajati, cum ai inceput tu propozitia. Ci trebuie sa o depuna cei care n-au depasit cifra de afaceri de 220.000 lei.

Pe scurt: nu exista o regula generala a contabilitatii: firma trebuie sa depuna X si Y, putand invata de pe internet. Trebuie vazute toate operatiile acesteia, si aflat ce trebuie facut, completat, facut, depus, platit, etc.

Eu am preluat acum o firma, care are acelasi domeniu de activitate ca si o alta de-a mea, dar tot am stat 1 saptamana calare peste actele societatii ca sa-mi dau seama ce-i acolo, ce-i lipseste, si sa corectez, punand angajatorul sa faca ce trebuie. Nu este deloc simplu. De aceea insist: un contabil care sa te ajute macar o luna/trimestru, de la A la Z, ca poate mai exista lucruri neintroduse/necompletate.

Aceasta postare a fost editata de georgyc: 06 May 2015 - 11:15 AM




#11 georgyc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 07 May 2015 - 07:05 AM

Am vazut ca ti-a placut postul de mai sus. Din cauza asta (adica ai plecat pe picior gresit cu acest topic, dar ai inteles pana la urma ca nu-i chiar asa usor) nu ma lasa inima sa nu-ti mai dau inca o justificare la ceea ce am spus (pentru ca ma apasa pe constiinta), si anume:

Vezi postareanumai bine, la 06 May 2015 - 08:08 AM, a spus:

[...]sa le completez, in concordanta cu facturile firmei.

Asta vine ca o intarire la ce-am spus cu privire la contabilitatea primara: declaratiile si bilantul nu sunt contabilitate primara, reprezinta chiar finalul, inchiderile de luna/trimestru/semestru/an.

Si ca raspuns la citatul tau: bilantul NU se completeaza dupa facturile firmei cum ai spus ca ai citit. Sau ca ai citit pentru bilant care sunt activele necorporale. Bilantul se completeaza dupa balanta de la 31.12. Ca-ti si spune ce conturi si cu ce formula (+ sau -) intra in completarea fiecarui rand.

Deci inca un lucru care ma face sa cred ca tu nu-ti faci nici inchiderile de sfarsit de luna + balanta. Toata activitatea ta trebuie sa se regaseasca in niste note contabile (d-aia ii zice contabilitate) si in niste registre/documente care trebuiesc completate. Nu trebuie sa faci facturi/chitante/incasari/plati/achizitii etc tot anul si apoi la sfarsit de an, acele facturi le bagi intr-un bilant si gata.

De asta imi este frica mie, ca nu ai facut deloc bine mai multe lucruri, si pe internet, fara sa vedem ce acte ai si cum le-ai facut, nu putem sa te ajutam. Cu privire la declaratiile depuse gresit, ai aflat raspunsul, dar s-ar putea ca ce declari tu sa nu fie nici ala corect (ca suma) avand in vedere cele de mai sus.

Insist pe cautarea unui contabil, platit pentru o consultatie de o zi macar, sa se uite peste actele tale si ce-ai facut acolo. Nu doar pe ce ii povestesti tu ca ai ca activitate, ca s-ar putea sa nu inteleaga. Pierzi 1-2-300 lei sa vina sa faca asta, dar economisesti mult mai mult in eventualitatea unor penalizari si si mai si, a unor amenzi.

Si ca final, revin iarasi cu exemplul preluarii mele mentionat in postul anterior. Mi-a explicat toata ziua ce face, fata in fata, dar dupa ce am vazut actele am vazut ca nu facea deloc bine ce facea, chiar daca le facea si-mi zicea ca le-a facut. Si erau lucruri de baza, obligatorii in mod clar.

Contabilitatea asta e o munca care te umple de hartii dar e si oarecum oarecum logica intr-o oarecare masura (in afara legislatiilor prostesti date de niste oameni care stau intr-un birou si legifereaza ce viseaza ei noaptea fara sa faca un exercitiu de imaginatie inainte).



#12 marina2015

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 06 October 2015 - 03:14 PM

Buna ziua.
Am o firma nou infiintata (mai exact din 25 August ) nu am avut si nici nu o sa am de moment activitate pe ea, de aceea doresc sa depun eu declaratii lunare (pt nu a plati un contabil momentan).Ati putea va rog sa ma ajutati ¨? Nu stiu ce declaratii trebuie depuse si cand. Pt zilele din August si Septembrie trebuie depus ceva ¨?
Multumesc .



#13 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 06 October 2015 - 06:41 PM

Dumnezeule, ai pus intrebarea si nici macar nu te-ai uitat pe postarile anterioare ale topicului?
Cand deschideti o societate nu va spune nimeni ca v-ati luat pe cap o seama de responsabilitati?
Pentru binele tau, cauta un profesionist contabil cu care sa te intelegi, poate accepta sa fie platit dupa ce-ti incepi activitatea, dar nu lasa lucrurile la voia intamplarii.



#14 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 07 October 2015 - 12:29 PM

topic inchis !






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL