Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
am facut plata fara ordonantare si viza cfp - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

am facut plata fara ordonantare si viza cfp

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Nicoleta ifr

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:

Postat 06 August 2015 - 07:49 AM

Buna dimineata!Am cateva situatii in care nu am dus ordonantarea la viza cfp...de ex: am luat prima de instalare (am ridicat numerar) am facut stat separat, insa fiind debutant nu am stiut ca am nevoie de ordonantarea vizata ca sa pot efectua aceasta plata...(mentionez ca toate celelalte documente sunt aprobate: cerere,stat de plata etc)...dna inspector financiar care detine viza, nu ma intelege ca am facut asta din neatentie si poate chiar din nestiinta pt ca am doar 3 luni de cand lucrez in acest domeniu....mi-a facut referat si spune ca a anuntat si parchetul (precizez ca nu i-am gresit cu nimic, insa asa le-a facut tuturor contabililor de aceea nu au mai avut unul de foarte mult timp in aceasta primarie, eu intrand prin concurs), o alta greseala de care imi este teama este aceea ca luna trecuta am acordat salariile la toti oamenii pentru ca mi-a parut rau sa ii las fara , zic greseala pentru ca eu am paznicul si seful svsu pe care ii platesc din capitolul 61.02, insa din subcapitole diferite...pe total capitol aveam bani insa la paznic erau cateva lipsuri pe la contributii, astfel ca am facut rectificare de buget pentru a le acoperi, insa plata am facut-o pe 10iulie, iar rectificarea pe 13 iulie, in program pot sa rezolv asta si sa trec rectificarea tot pe 10, sa scot ordonantarile corect insa nu vrea sub nici o forma, facandu-mi referat si pe aceasta cale.
Sper ca ati inteles toata incurcatura, cum pot sa rezolv problema ca la un eventual control sa nu fiu acuzata de ilegalitati?...imi pare rau ca lucrez cu oameni care nu sunt uniti pt ca lucrurile sa mearga bine si de la care sa invat si eu ceea ce e corect inainte sa fac vreo greseala :(


  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL