Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
organizarea contabilitatii intr-o societate de productie - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


organizarea contabilitatii intr-o societate de productie


  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Anival

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 18 April 2016 - 07:48 PM

Buna seara, societatea mea de productie are ca domeniu : Fabricarea de mașini și utilaje de utilizare generală (cod CAEN 281), iar activitatea principală este: Fabricarea de motoare și turbine (cu excepția celor pentru avioane, autovehicule și motociclete) (cod CAEN 2811).
Din organigrama de care dispun, in domeniul productiei identific departamentele : proiectare, atelier prelucrari mecanice si compartimentul ctc ( subordonate directorul tehnic); atelier palete si montaj turbine subordonat director palete si montaj turbine si desfacere aprovizionare, subordonat directorului comercial.
Firma lucreaza pe baza de comenzi si contracte. Departamentul de proiectare elaboreaza documentatia pentru procesele de prelucrare mecanica (activitate principala) si aceasta este repartizata pe sectiile de productie aferente produselor. Dispecerii sectiilor primesc impreuna cu documentatia tehnica bonurile de materiale si manopera necesare comenzilor interne lansate.

Cam aici se opresc informatiile pe care le am despre fluxul documentelor.


In elaborarea lucrarii, tinand cont de specificul societatii, la partea de teorie, pe ce ar trebui sa pun accent? Intentionez sa abordez in capitole separate organizarea contabilitatii financiare fata de cea de gestiune, este ok asa?
Puteti sa ma lamuriti , va rog care ar fi fluxul firesc al documentelor in aceasta intreprindere? Nu am cum sa aflu de la cineva de acolo cum sunt organizati exact.

Va multumesc pentru timpul acordat.


  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL