Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Ajutor de deces. - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Ajutor de deces.

deces.
  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Ionut_1981

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 09 May 2016 - 08:48 AM

Buna ziua.

Am si eu o problema si poate ma puteti ajuta sau lamuri.

Anul trecut, in luna Aprilie, tatal meu a decedat. Am luat banii de la Casa de Pensii, unde am depus chitantele cu cheltuielile facute cu inmormantarea, bani pe care i-am primit a doua zi.

Totul " bine " pana acum...

La cateva zile, dupa ce am depus copie dupa certificatul de deces, pentru a motiva cele trei zile care se acorda conform legii in astfel de ocazii, am fost sunat de la departamentul de Resurse Umane si am fost intrebat de ce nu am depus documentele pentru a beneficia de ajutorul de deces. Le-am raspuns ca l-am ridicat deja, dar mi s-a raspuns ca se acorda un ajutor si din partea institutiei, lucru pe care nu il stiam.

A doua zi am depus actele solicitate ( copie dupa certificatul de deces, cerere scrisa, declaratie la notar si copie dupa certificatul de nastere ) si dupa aproximativ o saptamana am ridicat banii de la caseria institutiei.

Dar acum vine surpriza...

Chiar inainte de Paste, anul acesta, am fost sunat de la Resurse Umane pentru a mi se inmana o dispozitie... Dispozie de imputare, prin care trebuie sa dau banii inapoi !!!!

Nelamuririle mele sunt urmatoarele :

1. Aceste cazuri nu se incadreaza in cele prevazute de amnistia fiscala ?

2. Sunt cazuri in care anumite persoane au beneficiat numai de acest ajutor ( sotul decedat era salariat in strainatate iar sotia nu a beneficiar decat de ajutorul acordat de institutie, nu si de la cel de la Casa de Pensii sau de la firma unde lucra defunctul ) ...

3. Sunt cazuri in care unor anumite persoane, aflate in aceeasi situatie cu mine ( au primit si de la Casa de Pensii si de la institutie ) nu au primit dispozie de imputare, desi decesul a survenit dupa cel al tatalui meu.


Mentionez ca acest ajutor din partea institutiei se acorda de mai mult de 10 ani, dar cum este pentru prima data cand se imputa acesti bani.

Totodata vreau sa precizez ca institutia nu are aprobat un contract colectiv de munca, dar in aceasta situatie nu se merge pe cel aprobat pe ramura ?

Atasez copie dupa decizia de imputare.

Va multumesc anticipat pentru raspuns.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  b.jpg   505.15K   15 downloads
  • Fisier atasat  a.jpg   587.96K   8 downloads



  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL