Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Semnatura electronica - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Semnatura electronica


6 replies to this topic

#1 aura.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 10 May 2016 - 12:43 PM

Pentru cate unitati poate fi folosită o semnatura electronica?



#2 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 10 May 2016 - 12:56 PM

fara numar :laugh:

Iti trebuie imputernicire de la fiecare firma (administrator).




#3 aura.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 10 May 2016 - 01:58 PM

Multumesc!



#4 draculescu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 08 January 2017 - 08:12 PM

buna seara. trebuie sa depun declaratia 100 pana pe 25 ianuarie, este obligatoriu doar electronic? sau mai merge si pe hartie, fie la ghiseu, fie prin posta?

multumesc



#5 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 January 2017 - 02:44 PM

Cf unei declaratii din vara trecuta, a fostului ministru de finante - Anca Dragu, incepand cu 01.01.2017 ANAF urma sa nu mai primeasca pe suport de hartie nicio decl. fiscala care se poate depune online.
Personal, nu am vazut niciun act normativ sau macar vreo circulara a ANAF prin care sa se stabileasca aceasta eliminare a posibilitatii de depunere si pe suport de hartie incepand cu 2017 (dar poate mi-a scapat).

Anul trecut am depus 2 D112 (in nov si dec) pe hartie + CD fiindca expirase semnatura electronica si am fost atentionata ca numai 2 luni consecutive se primesc astfel, apoi e obligatorie depunerea online. Nu mi s-a spus ca ar intra in vigoare din 2017 dispozitia de care am vb mai sus.

Dupa parerea mea, cel mai sigur este sa intrebi la AF de care apartii si, daca se mai poate pe hartie, sa te grabesti cu depunerea fiindca lucrurile se pot schimba de la o zi la alta.



#6 draculescu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 09 January 2017 - 05:29 PM

In decembrie m-am dus sa intreb si mi s-a spus ca de la 1 ianuarie nu mai primesc nicio hartie, cand am intrebat-o ce numar are ordinul, a inceput sa dea din colt in colt doamna.
Ma duc maine sa vedem care-i treaba.



#7 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 10 January 2017 - 01:36 PM

Nu am vazut/auzit nici eu de vre-o modificare general valabila publicata.

Dar ... referitor strict la D112 exista totusi prevazut in ordin ca nu se depune decat electronic:

Ordin 1045/2012 (actualizat):
Articolul 3 (1) Persoanele fizice și juridice care au calitatea de angajator sau entități asimilate angajatorului, prevăzute la art. 2963 lit. e), f) și g) și art. 29619 alin. (2) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, au obligația depunerii declarației prevăzute la art. 1 (D112 adica) prin mijloace electronice de transmitere la distanță.(2) Obligația menționată la alin. (1) le revine și persoanelor prevăzute la art. 29619 alin. (19), (110) și (113) din Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare.
Pt. @draculescu, referitor la D100, ordinul 587/2016 in vigoare spune:
3. Modul de depunere
Declarația privind obligațiile de plată la bugetul de stat se completează cu ajutorul programului de asistență.
Formularul se depune la organul fiscal competent, în format PDF, cu fișier XML atașat, pe suport CD, însoțit de formatul hârtie, semnat conform legii, sau se transmite prin mijloace electronice de transmitere la distanță, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

... deci un D100 poti depune la ghiseu conform legii.

Totusi, daca stiti de vre-un act in care se specifica altfel, dati de stire, am auzit si eu ca unele agentii nu orimesc la ghiseu, dar nu stiu pe ce baza legala!






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL