Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
preluare firma bilanturi multiple nedepuse - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


preluare firma bilanturi multiple nedepuse

1 reply to this topic

#1 larysamat76

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 17 January 2017 - 08:13 PM

Buna ziua! va rog frumos sa-mi dati un sfat privitor la urmatoarea situatie, deoarece absolut toata lumea ridica din umeri, iar eu refuz sa cred ca nu exista o solutie. Doresc sa preiau o firma care se afla in urmatoarea situatie: SRL NEPLATITOR DE TVA, COMERT CU AMANUNTUL, 2 SALARIATI.
1.contabilul nu mai raspunde deloc la telefon
2.am la dispozitie doar documentele primare pe ultimii trei ani, firma fiind infiintata cu mai multi ani in urma,
3.sunt declaratii depuse pt contrib salarii si impoz pe venit (rezulta din fisa sintetica) (probabil din burta...)
4. toate sumele impuse platite la zi
5. niciun bilant depus!!!!!!
6.am utilizator si parola reges
.... si CAM ATAT!
Administratorul recunoaste ca a fost ignorant, ca sa nu folosim alti termeni, dar doreste din suflet sa repare si sa revina la normal, chiar cu riscul de a plati amenzi substantiale.
Cum putem sa recuperam/ sa refacem o evidenta contabila de la care sa pornim in continuare corect????!!!! La cine sa apelam?
Precizez ca in 2015, au avut obligatii fiscale mari si penalitati, si am o adresa catre Anaf, prin care s-a solicitat reducerea penalitatilor si s-a si obtinut!!!! Ma gandesc si eu ca ANAF-ul nu ar acorda astfel de reduceri de la plata penalitatilor (vorbim de vreo 4000 de ron), fara sa fie prezentata spre verificare o situatie contabila clara. Nu stiu.
Va rog din suflet sfatuiti-ma ce sa fac si cui sa ma adresez, astfel incat sa remediem situatia si sa pornim corect.



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13416 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 January 2017 - 04:26 PM

Daca contabilul nu vrea sa raspunda la tel,, eu cred ca ar trebui sa iti pui serios pbl. bonitatii acestei firme (a felului in care patronul isi respecta obligatiile) fiindca o asemenea masura radicala din partea unui contabil este, cel mai adesea, rezultatul unei tzepe primite. Desigur ca se poate lua in considerare si var. in care contabilul si-a batut joc de actele firmei si apoi a dat bir cu fugitii pt a nu raspunde de faptele sale, insa probabilitatea asta este destul de mica cf. "statisticii" .... dar nu-i exclusa !

Revenind la situatia concreta, puteti sa recuperati o balanta de verificare din urma, de la fisc, insa nu e f sigur ca cea depusa (eventual) pt recalcularea penalitatilor a fost una integrala si nu doar pt conturile de datorii bugetare in discutie. Personal, nici nu sunt sigura ca exista obligativitatea depunerii unei astfel de balante fiindca lucrurile la AF se judeca dupa fisa pe platitor, nu dupa balanta contribuabilului.
O sansa mai buna ar putea fi la dosarul cu ultimul bilant depus la AF, acolo este posibil sa existe si o balanta de verificare la 31.12....., desi de multi ani nu mai este nevoie de ea la dosar.

Corectitudinea decl. priv. ctb. salariale se poate verifica usor cu statele de plata existente, macar pt per. de 3 ani cand spui ca exista documente primare.

Din pacate, eu cred ca situatia e mult prea complicata pt a putea fi remediata in termeni rezonabili si de aceea sfatul meu este sa se renunte la firma asta si sa se treaca activitatea pe o alta noua. Pt a se arata (in caz de e nevoie vreodata) atat buna intentie a patronului, de a rezolva pbl. existenta, cat si imposibilitatea de a mai continua activ. pe aceasta firma, in conditiile contabile prezentate, eu as zice ca patronul sa faca plangere la politie impotriva contabilului, insa tare mi-e teama ca nu a existat nici o forma oficiala de colaborare cu acesta (salariat sau PFA sau ....), prin urmare nu prea poate invoca raspunderea sa profesionala, mai ales ca actele primare sunt la firma.

Alte pareri, va rog ?






2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL