- experienta de minim 5 ani in activitatea financiar- contabila;
- studii superioare de specialitate; reprezinta un avantaj atestatul de Expert Contabil in cadrul C.E.C.C.A.R;
- cunostinte solide de contabilitate;
- experienta in utilizarea de softuri de contabilitate;
- cunoasterea limbii engleze- constituie avantaj;
- bune cunostinte de utilizare MS Office (Excel, Word);
- abilitati de planificare si organizare;
- persoana dinamica, orientata spre rezultat;
- flexibilitate, excelente abilitati de comunicare si interrelationare.
Responsabilitati:
- operatiuni de intocmire si perfectare a balantelor de verificare si a declaratiilor lunare/ trimestriale pentru bugetul de stat;
- operatiuni de certificare a evidentelor contabile pentru perioade precedente;
- intocmirea de expertize contabile extrajudiciare;
- consultanta contabila;
- reprezentarea in relatiile cu ANAF;
- asistenta in caz de control;
- asistenta financiar- contabila pentru implementarea unui soft contabil;
- asista managerii in eforturile de dezvoltare a afacerilor- propuneri de redactare pentru articole cu tema legislative cu impact fiscal actual, intalniri cu clientii.
Se ofera:
- pachet atractiv de beneficii;
- oportunitati de dezvoltare a carierei;
- mediu de lucru placut.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV la adresa andreea.grosu@expertmind.ro sau ne pot contacta telefonic la numarul de telefon 0752.086.142.