Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Speta CNPP - procedura privind transferul dosarului de pensie - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Speta CNPP - procedura privind transferul dosarului de pensie

  • Topic inchis Acest topic e inchis
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13142 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 July 2018 - 02:30 PM

Casa Nationala de Pensii Publice

Care este procedura privind transferul dosarului de pensie?

Dosarul de pensie se poate transfera dintr-un judeţ în altul, în situaţia în care pensionarul solicită efectuarea acestei operaţiuni printr-o cerere simplă, la care anexează :

1. o copie a actului său de identitate din care rezultă noua
2. un cupon de pensie - pentru evidenţa numărului de dosar de pensie la care va fi efectuată operaţiunea;


Cererea se va înregistra la sediul casei teritoriale de pensii unde se află în prezent în evidenţă. Solicitantul poate fi persoana îndreptăţită, precum şi mandatarul, desemnat prin procură specială.

Transferul dosarului se va face către casa de pensii aferentă noului domiciliu, iar aceasta din urmă va emite o nouă decizie de pensie, luînd astfel în evidenţă dosarul respectiv.
In situația transferului dosarului de pensie, conform procedurilor de comunicare la plată, casa teritoriala care înregistrează acest dosar în evidențele sale are obligația să verifice dosarul administrativ, venit prin transfer, să valideze punctajul mediu anual și să comunice la plată pentru a se achita drepturile de pensie pensionarului în cauză.


Facem precizarea că plata drepturilor de pensie se va efectua, în continuare, de către casa expeditoare pentru o perioadă de încă 3 (trei) luni calendaristice, prin mandate poștale cu dungă albastră, la noua adresa de domiciliu.
Verificarea este necesara pentru a nu se introduce, eventual, în baza de date informatizată a casei teritoriale de pensii informații eronate care ar putea să afecteze, pe termen lung, drepturile de pensie ale celui venit prin transfer.

________________________________________________________________________

In cazul schimbarii domiciliului cum se realizeaza transferul dosarului de pensie?

Pensionarul trebuie să se adreseze casei judeţene de pensii de care aparţine cu domiciliul actual cu:
· o cerere în vederea transferării drepturilor de pensie în alt judeţ;
· o copie a actului de identitate din care să rezulte noua adresă;
· un talon de pensie.


În situaţia transferului dosarului de pensie, conform procedurilor de comunicare la plată, casa teritorială care înregistrează acest dosar în evidenţele sale are obligaţia să verifice dosarul administrativ, venit prin transfer, să valideze punctajul mediu anual şi să comunice la plată pentru a se achita drepturile de pensie pensionarului în cauza.
Aşadar, casa destinatară va proceda la verificarea dosarului venit prin transfer, va emite și va comunica decizia de pensie, precum și transmiterea către sistemul central de plăți a modalității de plată prin bancă, începând cu luna de plată comunicată de casa expeditoare.

Facem precizarea că plata drepturilor de pensie se va efectua de către casa expeditoare pentru o perioadă de încă 3 (trei) luni calendaristice prin mandate poștale cu dungă albastră, la noua adresă de domiciliu a pensionarului.

Verificarea este necesară pentru a nu se introduce, eventual, în baza de date informatizată a casei teritoriale de pensii informaţii eronate care ar putea să afecteze, pe termen lung, drepturile de pensie ale celui venit prin transfer.


  • Topic inchis Acest topic e inchis




Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL
Privacy Policy RO | Termeni si conditii