Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Decl. F4019 - - Declarație privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Decl. F4019 - - Declarație privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13242 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 04 October 2018 - 04:58 PM

F4109 - Declaraţie privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate conform anexei la Procedura de transmitere a datelor, aprobată prin OPANAF 627/2018 - publicat în data de 17.09.2018
___________________________________________________________________________

Intrebare : Care este sanctiunea pentru depunere cu intarziere a declaratiilor A4200 si F4109?

Raspuns : Agenția Națională de Administrare Fiscală Atat A4200 cat si F4109 intra sub incidenta art. 59 CPF. In consecinta, in conformitate cu prevederile art.336 lit h) din Legea 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, se sanctioneaza nefurnizarea la termen de către contribuabil/plătitor a informaţiilor periodice solicitate de organul fiscal potrivit art. 59. Precizam ca aceste contraventii intra sub incidenta Legii prevenirii nr. 270/2017.
________________________________________________________________________

Intrebare : În forma listată a formularului F4109 rectificativ nu este reflectată informaţia, că este un document rectificativ. Ea se regăseşte numai în XML-ul generat.

Raspuns : Agenția Națională de Administrare Fiscală Daca se bifeaza "formular rectificativ", informatia apare - sub forma unei bife - si pe forma listata a F4109.
________________________________________________________________________

Intrebare : Un SRL care a avut casa de marcat dar din 2010 nu a mai obtinut venituri, a depus D100 pe zero si bilanturi, este obligat sa-si schimbe casa de marcat doar pentru a depune F4109?

Raspuns : Agenția Națională de Administrare Fiscală Pentru a raspunde la intrebarea dvs avem nevoie de informatii suplimentare, de ex. Care este exact situatia societatii, daca firma este inactiva etc.
In functie de situatia dvs concreta se poate stabili tratamentul juridic. Pentru a va formula raspuns avem rugamintea de a ne scrie pe Formularul de contact. Acesta poate fi accesat la urmatorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/
________________________________________________________________________

Intrebare : 1. Pentru bonurile fiscale emise pentru servicii de make-up, care aplicatie pentru transmiterea declaratiei fiscale trebuie folosita?
2. In luna in care nu s-a emis vreun bon fiscal cu casa de marcat, se mai transmite declaratia?

Raspuns : Agenția Națională de Administrare Fiscală Dvs transmiteti A4200 pentru lunile in care sunt emise bonuri fiscale si F4109 pentru lunile in care aparatele de marcat electronice fiscale nu sunt utilizate.
Facem precizarea ca, prin aparate de marcat electronice fiscale neutilizate se înţelege aparatele de marcat electronice fiscale care nu au fost utilizate, în nicio zi din perioada de raportare, pentru generarea oricăreia dintre datele pentru care exista obligatia de raportare (bon fiscal si raport Z).
_______________________________________________________________________

Intrebare : Daca am o casa de marcat cu jurnal electronic dar nu a fost folosita niciodata ce trebuie sa fac eu ca si declaratii ?

Raspuns : Agenția Națională de Administrare Fiscală Dvs trebuie sa depuneti F4109 - Declaraţie privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate conform anexei la Procedura de transmitere a datelor, aprobată prin OPANAF 627/2018, pentru fiecare luna in care nu utilizati aparatul de marcat. Declaratia o puteti accesa la urmatorul link: https://static.anaf....tii_R/4109.html
_________________________________________________________________________


  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL
Privacy Policy RO | Termeni si conditii