depunere declaratii firma cu mai multe puncte de lucru
#1
Postat 18 July 2005 - 04:47 PM
#2
Postat 18 July 2005 - 04:53 PM
#3
Postat 18 July 2005 - 05:27 PM
#4
Postat 18 July 2005 - 05:33 PM
In momentul cand inregistrez la ITM ctr celui de-al 5 angajat e bine sa depui si dosarul la sectorul respectiv ca sa obtii un certificat de inregistrare de la sectorul unde vei plati imp pe venit. fara acest cui nu poti face declaratia 100 si nici nu iti accepta platile pentru ca nu esti in evidenta lor.
#5
Postat 18 July 2005 - 05:37 PM
Deasemenea contabilitatea se tine separat la punctul de lucru ?
Va multumesc.
#6
Postat 18 July 2005 - 05:55 PM
#7
Postat 18 July 2005 - 06:03 PM
- Certificat de inregistrare (copie);
- Declaratie 060 privind inregistrarea fiscala a punctelor de lucru;
- Declaratie privind numarul de angajati care isi desfasoara activitatea la punctul de lucru;
- Contract de inchiriere pt pct de lucru (copie);
- Incheierea judecatoreasca nr. _____ privitoare la inregistrarea in registrul comertului a mentiunilor referitoare la infiintarea unui punct de lucru;
- Hotararea AGA privind infiintarea punctului de lucru;
- Certificat constatator privind activitatea declarata la punctul de lucru.
Cred ca doar atat din cate imi aduc aminte. Da, este vorba de impozitul pe venit al angajatilor de la pct de lucru si fisele lor fiscale.
#8
Postat 18 July 2005 - 06:07 PM
#9
Postat 18 July 2005 - 06:12 PM
#10
Postat 19 July 2005 - 03:31 PM
#11
Postat 19 July 2005 - 03:38 PM
#12
Postat 24 July 2005 - 01:53 PM
LuizaM a spus:
Poate ma ajutati si pe mine sa ma lamuresc cum e cu punctele astea de lucru. Din tot ce am citit pana acum, mai mult am ametit si m-am zapacit si mai tare. In cazul meu am sediul social al firmei in sectorul 2. Subliniez, la sediul social nu se mai desfasoara nici o activitate. Punctul de lucru, infiintat in luna iunie, tot in sectorul 2, a avut initial mai putin de 5 angajati. L-am inregistrat la AF ca sediu secundar, dar am facut toate actele (registru de casa, declaratii somaj, pensii, 100, 300 etc.) cu adresa sediului social (sectorul e acelasi, difera doar adresele). Am facut bine?
Acum, de la 1 iulie, depasesc cei 5 angajati. Ce fac in continuare? Merg iar la AF, depun acte ptr. cod fiscal separat? Imi da un cod fiscal separat, dat fiind ca sunt in acelasi sector? Actele de contabilitate cu ce adresa le fac din iulie, cu cea a punctului de lucru, nu (declaratii somaj, sanatate, pensii, 100, 300?)???
Multumesc mult de tot celor care vor avea rabdare sa ma scoata din ceata.
Carmen
#13
Postat 01 May 2006 - 02:41 AM
#14
Postat 18 May 2006 - 01:19 PM
Va rog frumos.....e cam urgent :oops:
#15
Postat 26 May 2006 - 12:54 PM
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi