Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
depunere declaratii firma cu mai multe puncte de lucru - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


depunere declaratii firma cu mai multe puncte de lucru

14 replies to this topic

#1 george75

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:

Postat 18 July 2005 - 04:47 PM

Daca o firma are 3 puncte de lucru in trei sectoare (firma din Bucuresti ) unde se depun declaratiile(100,300 , somaj , cas ) , in ce sector ? Trebuie cumva depus in sectorul unde are sediul social ? Daca da , la admin financiare din celelalte sectoare unde are punctele de lucru mai trebuie depus ceva ?



#2 LuizaM

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 762 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate-fiscalitate

Postat 18 July 2005 - 04:53 PM

Eu am sediul social in sectorul 2 si pct de lucru in sectorul 1. La punctul de lucru pentru ca am atins cei 5 angajati cf legii am scos certficat de inregistrare si aici platesc impozitul pe salarii. Restul taxelor si impozitelor le platesc la admin sediului social.

Puterea observatiei clare este denumita cinism de cei care nu o poseda



#3 george75

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:

Postat 18 July 2005 - 05:27 PM

Deci sub 5 angajati se depun la adm fin unde ai sediul social . Numai impozitul pe salarii zici ca se plateste la admin fin unde ai punctul de lucru dar de declarat il declari in decl 100 la ce administratie ?



#4 LuizaM

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 762 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate-fiscalitate

Postat 18 July 2005 - 05:33 PM

Fac declaratia 100 pt imp pe venit si o inregistrez la sect 1. La sect 2 fac declaratie pentru toate celelalte imp si taxe.

In momentul cand inregistrez la ITM ctr celui de-al 5 angajat e bine sa depui si dosarul la sectorul respectiv ca sa obtii un certificat de inregistrare de la sectorul unde vei plati imp pe venit. fara acest cui nu poti face declaratia 100 si nici nu iti accepta platile pentru ca nu esti in evidenta lor.
Puterea observatiei clare este denumita cinism de cei care nu o poseda



#5 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 18 July 2005 - 05:37 PM

Pt. punctele de lucru cu mai mult de 5 angajati, in afara de declaratia 100 depusa la Adm Fin. unde isi are sediul punctul de lucru, ce se mai depune. Stiu ca si declaratia la sanatate. Stie cineva daca se depun si la somaj si CAS declaratiile tot in orasul un de este punctul de lucru ?
Deasemenea contabilitatea se tine separat la punctul de lucru ?

Va multumesc.



#6 george75

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:

Postat 18 July 2005 - 05:55 PM

Ce trebuie sa contina dosarul , Luiza ? Banuiesc ca impozitul pe salarii declarat la pct de lucru se calculeaza numai pt angajatii punctului de lucru respectiv , nu ? Insemna ca si fisele fiscale le depui tot la admin unde se afla inreg punctul de lucru ?



#7 LuizaM

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 762 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate-fiscalitate

Postat 18 July 2005 - 06:03 PM

Eu am facut o cerere catre admin sector 1 (pct de lucru) unde am solicitat atribuirea unui cod de inregistrare fiscala si am explicat ca am ajuns la 5 angajati. Atasat la cerere am depus:

- Certificat de inregistrare (copie);
- Declaratie 060 privind inregistrarea fiscala a punctelor de lucru;
- Declaratie privind numarul de angajati care isi desfasoara activitatea la punctul de lucru;
- Contract de inchiriere pt pct de lucru (copie);
- Incheierea judecatoreasca nr. _____ privitoare la inregistrarea in registrul comertului a mentiunilor referitoare la infiintarea unui punct de lucru;
- Hotararea AGA privind infiintarea punctului de lucru;
- Certificat constatator privind activitatea declarata la punctul de lucru.

Cred ca doar atat din cate imi aduc aminte. Da, este vorba de impozitul pe venit al angajatilor de la pct de lucru si fisele lor fiscale.
Puterea observatiei clare este denumita cinism de cei care nu o poseda



#8 LuizaM

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 762 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate-fiscalitate

Postat 18 July 2005 - 06:07 PM

+ imputernicire pt persoana care depune dosarul si ridica certificatul.
Puterea observatiei clare este denumita cinism de cei care nu o poseda



#9 george75

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:

Postat 18 July 2005 - 06:12 PM

Decl 060 se depune in momentul infintarii punctului indiferent de nr de angajati ?



#10 adina hatcau

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Location:timisoara

Postat 19 July 2005 - 03:31 PM

Daca sediul social este fara activitate si firma are un punct de lucru, in acelasi oras, se mai solicita CUI si pt punctul de lucru?



#11 LuizaM

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 762 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate-fiscalitate

Postat 19 July 2005 - 03:38 PM

Nu, nu ai cum sa ceri sa fii luat in evidenta la aceeasi admin de 2 ori. CUI pt pct de lucru se aplica atunci cand la pct de lucru atingi nr de 5 angajati si sediul pct de lucru difera ca si oras sau sector de sediul social.
Puterea observatiei clare este denumita cinism de cei care nu o poseda



#12 carmen.a.

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 24 July 2005 - 01:53 PM

LuizaM a spus:

Nu, nu ai cum sa ceri sa fii luat in evidenta la aceeasi admin de 2 ori. CUI pt pct de lucru se aplica atunci cand la pct de lucru atingi nr de 5 angajati si sediul pct de lucru difera ca si oras sau sector de sediul social.

Poate ma ajutati si pe mine sa ma lamuresc cum e cu punctele astea de lucru. Din tot ce am citit pana acum, mai mult am ametit si m-am zapacit si mai tare. In cazul meu am sediul social al firmei in sectorul 2. Subliniez, la sediul social nu se mai desfasoara nici o activitate. Punctul de lucru, infiintat in luna iunie, tot in sectorul 2, a avut initial mai putin de 5 angajati. L-am inregistrat la AF ca sediu secundar, dar am facut toate actele (registru de casa, declaratii somaj, pensii, 100, 300 etc.) cu adresa sediului social (sectorul e acelasi, difera doar adresele). Am facut bine?
Acum, de la 1 iulie, depasesc cei 5 angajati. Ce fac in continuare? Merg iar la AF, depun acte ptr. cod fiscal separat? Imi da un cod fiscal separat, dat fiind ca sunt in acelasi sector? Actele de contabilitate cu ce adresa le fac din iulie, cu cea a punctului de lucru, nu (declaratii somaj, sanatate, pensii, 100, 300?)???
Multumesc mult de tot celor care vor avea rabdare sa ma scoata din ceata.
Carmen



#13 claudia_jord

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Interests:informare

Postat 01 May 2006 - 02:41 AM

Am si eu o intrebare pentru cine ma poate ajuta, o firma are sediu social si punct lucru in Bucuresti, mai deschide un pct lucru Constanta, unde momentan vor fi 2 angajati, unde duc declaratiile si contractele de munca, Constanta sau Bucuresti??????????



#14 davis

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 53 Postari:

Postat 18 May 2006 - 01:19 PM

Poate sa-mi spuna cineva ce acte trebuiesc la punctul de lucru in afara de Reg unic de control
Va rog frumos.....e cam urgent :oops:



#15 coderamy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 78 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Piatra Neamt

Postat 26 May 2006 - 12:54 PM

Poate cineva sa-mi spuna daca tb completata vreo decalaratie de incepere a activitatii asta dupa ce firma a facut toate actele necesare si s-a inregistrat la RC? Daca da... ce declaratie, unde se depune, ce termen are de depunere si ce se intampla daca se depune la 3 luni dupa inceperea activitatii?Va rog tare mult sa-mi raspundeti daca stiti ca sa nu intarzii mai mult :? Va multumesc!
ramy






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL