Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Dosarul de asistenta tehnica al casei de marcat - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Dosarul de asistenta tehnica al casei de marcat

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14153 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2019 - 02:33 PM

Intrebari :
1.In momentul in care un utilizator schimba unitatea de service, ce se intampla cu dosarul de asistenta tehnica al aparatului ? Cine are obligatia sa il pastreze ? Firma care a fiscalizat aparatul sau firma care preia service-ul ?
2.De ce este camp obligatoriu pentru contracte de service in completarea declaratiei F4102 , daca contractul nu e obligatoriu ?
3. Care este procedura de casare a caselor model nou? In formularul F4103 exista doar : Furat/ Disparut/Distrus/ Dezmembrat pentru piese schimb .

Raspuns : Agenția Națională de Administrare Fiscală Potrivit dispozitiilor art 101 lit.e) din HG 479/2003, distribuitorul autorizat trebuie sa intocmeasca un dosar de asistenta tehnica pe suport de hartie sau electronic pentru fiecare aparat de marcat electronic fiscal comercializat (direct sau prin intermediul unitatilor acreditate pentru comercializare), in care arhiveaza documentele primite sau emise in legatura cu interventiile tehnice effectuate asupra aparatului in cauza.
Totodata, potrivit art. 103 alin. (1) din acelasi act normativ, la instalarea aparatului de marcat electronic fiscal la utilizator, tehnicianul de service al distribuitorului autorizat sau al unitatii acreditate din reteaua acestuia, dupa caz, inregistreaza si arhiveaza in dosarful de asistenta tehnica al aparatului toate documentele emise in legatura cu instalarea aparatului.
Astfel, toate unitatile acreditate pentru service ale unui distribuitor, au obligatia de a transmite acestuia, in calitate de titular al drepturilor si obligatiilor ce decurg din autorizatia de distributie, situatia tuturor interventiilor tehnice efectuate, precum si toate documentele emise sau primite in legatura cu interventia tehnica efectuata asupra fiecarui aparat de marcat electronic fiscal.
In formularul F4102 exista campuri pentru numãrul și data contractului de service încheiat si perioada de valabilitate a acestuia. Câmpurile trebuie completate în situația în care există un contract de service. Validarea și transmiterea formularului F4102 nu sunt condiționate de înscrierea detaliilor privind contractul de service.



  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL