Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Revisal - Administrare, monitorizare relații de muncă - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Revisal - Administrare, monitorizare relații de muncă

  • Topic inchis Acest topic e inchis
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 August 2019 - 12:03 PM

http://itmalba.ro/3-...i-monitorizare/

Administrare, monitorizare relații de muncă

În conformitate cu prevederile H.G.nr.905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților (M.O.nr.1005/19.12.2017), fiecare angajator are obligația de a înființa și transmite la inspectoratul teritorial de muncă de la sediul său social, registrul general de evidență a salariaților

Conform H.G.nr.905/2017, registrul se întocmește în formă electronică, pe baza aplicației informatice puse la dispoziția angajatorilor în mod gratuit de către Inspecția Muncii. Descărcarea aplicație se poate face de pe site-ul www.inspectiamuncii.ro sau de pe site-ul nostru de pe pagina ‘Registrul salariatilor’

Modul de completare a registrului, termenele de transmitere si modalitățile de transmitere a acestora de către angajatori sunt precizate în H.G.nr.905/2017.

Completarea și transmitere registrului electronic al salariaților se fac de către una sau mai multe persoane nominalizate prin decizia scrisă a reprezentantului legal al angajatorului sau prin contractarea serviciului cu prestatori care își desfășoară activitatea în condițiile prevederilor legale în vigoare, prin încheierea unor contracte de prestări servicii . Prestatorul nu poate subcontracta, la rândul său, serviciul de completare și transmitere a registrului încredințate de angajator, iar angajatorul nu este exonerat de obligațiile stabilite prin acte normative referitoare la înființarea, completarea și transmiterea registrului electronic de evidență a salariaților, precum și la eliberarea către salariați sau foștii salariați de documente existente în dosarul personal, copii ale paginilor din registrul electronic, adeverințe de vechime, sau alte documente referitoare la raportul de muncă al salariatului.

În situația contractării serviciului de completare și transmitere a registrului salariaților cu prestatori, angajatorii au obligația informării în scris a inspectoratului teritorial de muncă despre încheierea contractului de prestări servicii. Modalitatea de informare este prevăzută in Ordinul Ministrului Muncii, Familiei și Protecției Sociale nr. 1918/25.07.2011, modificat prin Ordinul Ministrului Muncii, Familiei și Protecției Sociale nr.2822/20.12.2011

În cazul încetării sau rezilierii contractului de prestări servicii, angajatorii au obligația de a comunica inspectoratului teritorial de muncă acest fapt, cel mai târziu la data încetării sau rezilierii contractului de prestării servicii cu prestatorul.

Procedura privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic și a actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei sunt stabilite în Ordinul Ministrului Muncii, Familiei și Protecției Sociale nr. 1918/25.07.2011( M.O.nr.587/19.08.2011), modificat prin Ordinul Ministrului Muncii, Familiei și Protecției Sociale nr.2822/20.12.2011(M.O.nr.920/23.12.2011).
[indent]
-HG nr.905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților actualizată;
-Ordinul nr. 1918/2011pentru aprobarea procedurii si actelor pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru OBȚINEREA PAROLEI, precum si a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic;
-Model CERERE ELIBERARE PAROLĂ pentru aplicatia Revisal;
-Model cerere preluare registru de evidenta a salariatilor la ghișeul ITM.[/indent]


  • Topic inchis Acest topic e inchis




Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL