Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Registre PFA - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Registre PFA

inregistrare registre anaf
16 replies to this topic

#1 Eugeno

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 24 November 2019 - 09:08 AM

Din ce an nu mai este obligatorie inregistrarea RJIP si Reg. Inventar la ANAF ?
Cum se traduce exact prevederea "Registrele de contabilitate se pot prezenta sub formă de registru, foi volante sau listări informatice, după caz". Sa inteleg ca pot edita eu in MS Excel aceste registre exact ca in modelele din norme si sa le tiparesc la nevoie indosariindu-le apoi anual sau multianual ?
Daca toate obiectele de inventar le-am trecut la plati in RJIP fiind la valori mai mici decat plafoanele legale pentru mijloace fixe trebuie sa le mai trec si in Registrul inventar sau este suficienta evidenta lor anuala in liste de inventariere ?



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14364 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 November 2019 - 12:22 PM

1. De la 01.03.2015 (OMFP 170/2015) nu mai este obligatorie inregistrarea RJIP si Reg. Inventar la ANAF.
NEAPARAT trebuie sa citesti acest ordin si sa-l cunosti cat mai mult posibil !!

2. Registrul-inventar (cod 14-1-2/b) serveşte la înregistrarea elementelor de natura activelor şi datoriilor inventariate, deci nu numai a mijl. fixe si obiectelor de inventar, ci si a altor elemente care se afla in sold la 31.12. (numerar, marfa, datorii, creante, etc ...).

EXTRAS OMFP 170/2015 :

REGISTRUL-INVENTAR (cod 14-1-2/b)

Registrul-inventar serveşte ca document contabil de înregistrare a elementelor de natura activelor şi datoriilor inventariate (elementele patrimoniale, creanţele şi datoriile).
Registrul-inventar se întocmeşte de către persoanele care conduc contabilitatea în partidă simplă, într-un exemplar.
Registrul-inventar se completează la începutul activităţii, la sfârşitul exerciţiului financiar, precum şi cu ocazia încetării activităţii.
Registrul-inventar se completează prin înscrierea tuturor elementelor inventariate, element cu element, sau prin preluarea totalurilor din listele de inventariere a elementelor grupate după natura lor, potrivit opţiunii persoanei respective. În acest caz, listele de inventariere se anexează la Registrul-inventar.
În cazul încetării activităţii, Registrul-inventar se completează cu valoarea elementelor inventariate faptic la acea dată.

3. Da, le poti face in Excel, lista si arhiva, insa este obligatoriu ca ele sa aiba toate elementele principale necesare pt a fi documente justificative, adica :
– denumirea documentului;
– denumirea/numele şi prenumele şi, după caz, sediul/adresa persoanei care întocmeşte documentul;
– numărul documentului şi data întocmirii acestuia;
– codul de înregistrare fiscală (când este cazul);
– menţionarea părţilor care participă la efectuarea operaţiunii economico-financiare (când este cazul);
– conţinutul operaţiunii economico-financiare şi, atunci când este necesar, temeiul legal al efectuării acesteia;
– datele cantitative şi valorice aferente operaţiunii economico-financiare efectuate;
– numele, prenumele şi semnătura persoanei care a întocmit documentul, după caz;
– alte elemente menite să asigure consemnarea completă a operaţiunilor efectuate.


EXTRAS OMFP 170/2015 :
  • Formularele financiar-contabile pot fi pretipărite sau editate cu ajutorul sistemelor informatice de prelucrare automată a datelor.
  • În condiţiile utilizării sistemelor informatice, trebuie să fie respectate criteriile minimale privind programele informatice utilizate în domeniul financiar-contabil, prevăzute de Normele metodologice de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile.




#3 Eugeno

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 24 November 2019 - 02:13 PM

Multumesc pentru raspuns.
1. Am stiut de anul 2015. Am gasit insa pe un forum la o discutie de prin 2009 cu participarea unor auto declarati conatbili ca dupa deja odata cu OMFP 3512/2008 registrele nu se mai inregistreaza la Anaf ci doar se snuruiesc si se sigileaza cu semnatura si stampila pfa-ului. Apoi pe foi volante editate de mine se pot face aceste registre inca din 2008. Cum procedez ? Le indosariez si le duc la Anaf pentru inregistrare periodic odata cu completarea lor ?
2. Eu nu am cont in banca, numerarul este cel din buzunar si de regula la sfarsit de an raman pe zero pentru ca nu am incasari grozave. Ce as putea sa fac ca sa nu supar un eventual control ?
3. La ultima problema am ramas nelamurit pentru ca am avut 3 contabili si toti trei mi-au spus ca tot ce cumpar (ob. inventar) si deduc prin plati inscrise in RJIP nu le mai trec in registrul inventar ci eventual si cel mult sa fac listele de inventariere. In unele forumuri se spune ca trebuie trecute in RI.
Multumesc anticipat



#4 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14364 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2019 - 11:14 AM

1. Anul 2008 este prescris de mult timp !! E prescrisa toata per. pana in 2013 inclusiv (la 1 iulie 2019) si o bucata din 2014 (dupa 1 iulie 2019 - curent).
Cf Codului de procedura fiscala, termenul de prescripție de cinci ani începe să curgă de la data de 1 iulie a anului următor celui pentru care se datorează obligația fiscală, dacă legea nu dispune altfel. Cum obligatia fiscala se stabileste si pe baza de registre in care s-au inregistrat documentele contabile primare, eu zic ca este prudent sa iei in considerare acest termen.
Nu te mai cauta Fiscul la nimic pt acea per. perioada, deci nu mai este nevoie sa te duci cu ele nicaieri. Indosariaza-le si gata.

2. Fiscul nu impune un sold in caserie (ce idee !!) , deci poti fi pe zero la sf anului.
ANAF n-are nicio treaba daca la un eventual control poti dovedi ca acel sold este corect in urma operatiunilor desfasurate in cadrul PFA.

3. Ti-am dat functiunea registrului inventar, din OMFP 170/2015. Mai mult nu am cum sa te conving, deci faci cum vrei. Trece-le, nu le trece - e raspunderea ta.

:smile:



#5 Eugeno

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 25 November 2019 - 11:34 AM

Multumesc.
Toate nelamuririle si intrebarile mele au pornit de la faptul ca ma pregatesc sa inchid pfa-ul si contabilul care tocmai m-a parasit mi-a lasat registrele in special RI cam goale sau aiurea intocmite, cu multe greseli, taieturi de care nu am stiut.
De aceea m-am dus cu gandul sa refac totul incepand cu 2010 pentru ca am inteles ca RI si RJIP se pastreaza 10 ani si la inchidere trebuie prezentate la Anaf.
Multumesc din nou.



#6 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14364 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2019 - 11:49 AM

Numai bine ! :smile:



#7 Eugeno

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 25 November 2019 - 06:40 PM

Sa fie !
Dar eu sunt tot in ceata :wacko:



#8 Eugeno

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 26 November 2019 - 06:07 PM

Revin cu scuzele indivizilor insistenti: am gasit forumul despre care vorbeam in postarea initiala. E conta.ro (not secure :smile2: ). Am luat 2 print-screen-uri in care se pune ca inca din 2009 reg. inventar nu se mai vizeaza la Anaf. Unul e in atasament
Intrebare simpla: Asa e ?
Raspunsul asteptat cu batele deschise: Da sau Nu
Ca la mine la cabi: Mi s-a s-a rupt dintele ! OK, ati deschis berea cu dintii, da sau nu ?

Fisiere atasate





#9 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14364 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 November 2019 - 12:55 PM

Incepand cu data intrarii in vigoare OMFP 170/2015 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind contabilitatea in partida simpla, respectiv data de 1.03.2015, prin care se abroga OMFP 1040/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea evidentei in partida simpla de catre persoanele fizice care au calitatea de contribuabil in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, obligativitatea inregistrarii la organul fiscal a Registrului inventar si Registrului de incasari si plati a fost eliminata.
​Citatul dat de tine poate nu era despre RI al PFA, ci al SC ... , nu pot spune fiindca nu ai dat si titlul topicului sau link-ul la el ca sa vad despre ce e vb acolo in context, iar OMEF 3512/2008 mentionat in acel mesaj era pt toate entitatile economice (inclusiv firme) .
Pt PFA, trebuie sa te iei in primul rand dupa legislatia specifica PFA si apoi dupa cea generala.
PFA-urile, de regula, isi tin evidenta contabila in partida simpla, pe baza de registre, deci cele 2 acte normative de mai sus sunt special pt voi !

EXTRAS OMFP 170/2015 : https://static.anaf....FP_170_2015.pdf

ART. 6 Prezentul ordin intră în vigoare începând cu data de 1 martie 2015

ART. 7 La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă:
a) Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1.040/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea evidenței contabile în partidă simplă de către persoanele fizice care au calitatea de contribuabil în conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 642 din 16 iulie 2004;
b) Normele specifice de întocmire şi utilizare a documentului Registrul‐jurnal de încasări şi plăți (cod 14‐1‐1/b) cuprinse în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului economiei şi finanțelor nr. 3.512/2008 privind documentele financiar‐contabile, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 870 şi 870 bis din 23 decembrie 2008, cu completările ulterioare;

CF OMEF 3512/2008 (abrogat!) privind documentele financiar-contabile (in general !):

REGISTRUL-JURNAL DE ÎNCASĂRI ùI PLĂğI (cod 14-1-1/b)
1. Serveúte ca: - document de înregistrare a încasărilor úi plăĠilor; - document de stabilire a situaĠiei financiare a contribuabilului care conduce evidenĠa contabilă în partidă simplă; - probă în litigii.
2. Se întocmeúte într-un singur exemplar de către contribuabili, făcându-se înregistrarea operaĠiunilor efectuate pe baza documentelor justificative, distinct, pe fiecare operaĠiune, făUă a se lăsa rânduri libere, după ce a fost numerotat, únuruit, parafat úi înregistrat la organul fiscal teritorial.

REGISTRUL-INVENTAR (Cod 14-1-2) 1.
Serveúte ca document contabil obligatoriu de înregistrare a rezultatelor inventarierii elementelor de activ úi de pasiv. 2. Se întocmeúte de către persoanele prevăzute la art. 1 din Legea contabilităĠii nr. 82/1991, republicată, într-un singur exemplar, după ce a fost numerotat, únuruit, parafat úi înregistrat în evidenĠa unităĠii. (n.n. valabil pt toate entitatile economice care foloseau acest registru, dar PFA avea prevederi speciale in OMFP 1040/2004 !!)

____________________________________________________________

Cf OMFP 1040/2004 (abrogat in 2015) :

REGISTRUL – JURNAL DE INCASARI SI PLATI
(cod 14-1-1/b)
Serveste ca:
– document de inregistrare a incasarilor si platilor;
– document de stabilire a situatiei financiare a contribuabilului care conduce evidenta contabila in partida simpla;
– proba in litigii.
Se intocmeste intr-un singur exemplar de catre contribuabili, facandu-se inregistrarea operatiunilor efectuate pe baza documentelor justificative, distinct, pe fiecare operatiune, fara a se lasa randuri libere, dupa ce a fost numerotat, nuruit, parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial.

.............................................
REGISTRUL – INVENTAR
(cod 14-1-2/a)
Serveste ca document de inregistrare a bunurilor achizitionate sau realizate, pe baza documentelor justificative.
Se intocmeste la contribuabili intr-un singur exemplar, dupa ce a fost numerotat, snuruit, parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial.




#10 Eugeno

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 28 November 2019 - 08:45 PM

De aici am luat print-screenul: http://www.conta.ro/...strul-inventar/

Multumesc, am inteles ca tot ce e Registru iptr pfa inainte de 2015 trebuia dus la Anaf sa inregistreze. Mea culpa

De aici a plecat si panica mea pentru ca eu inchid pfa-ul si trebuie sa refac (reconstitui) Reg. Inventar incepand cu 2010 (pastrarea acestui reg. este de 10 ani) registru care am inteles trebuie dus la Anaf impreuna cu RJIP cand depui CUI-ul si iti iei ramas bun de la inspector. Asa spune lumea care a trecut prin asta.

Reconstituirea este problema mea si pentru ea vad 3 variante:
1. reconstituire pe 2 tipuri de registre,
- unul pentru perioada de dinainte de 2015 pe care o fac folosind un registru tip vechi (14-2-2/a). In acest caz va trebui sa il inregistrez la Anaf inainte de a incepe reconstituirea ?
- unul pentru perioda de dupa 01.03.2015 folosind registrul nou. Aici iar am o nedumeriere: unii spun ca il pot tine in format MS Xcel pe calculator si sa il tiparesc+indosariez la final. E adevarat ?

2. reconstituire in format vechi pentru toata perioada 2010 - 2019. Acum va trebui sa il duc la inregistrare la Anaf ?

3. reconstituire pentru toata perioada 2010-2019 in format nou, cu 3 coloane. Acum cred ca nu mai trebuie inregistrat la Anaf. Sau trebuie ?

Sumar intrebari : - trebuie inregistrata reconstituirea la Anaf in orice varianta sau doar intr-una ?
- pfa-ul poate folosi cele 2 registre editate si tiparite de el pe foi volante ?

Cu mii de multimiri anticipate
Va rog sa nu va suparati pentru insistente dar lectura si intelegerea legislatiei contabile nu e la indemana oricui, iar puzderia de contabili care dau sfaturi dupa ureche te incurca rau de tot (vezi link-ul de unde am luat citatul si in textul de lege se spune de inregistrarea registrului la anaf dar cel care da sfaturi spune ca nu)



#11 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14364 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 November 2019 - 03:55 PM

Vezi postareaEugeno, la 28 November 2019 - 08:45 PM, a spus:

Va rog sa nu va suparati pentru insistente dar lectura si intelegerea legislatiei contabile nu e la indemana oricui, iar puzderia de contabili care dau sfaturi dupa ureche te incurca rau de tot (vezi link-ul de unde am luat citatul si in textul de lege se spune de inregistrarea registrului la anaf dar cel care da sfaturi spune ca nu)

Din pacate, desi ti-am explicat deja, tot n-ai inteles ce era cu acel raspuns, corect de altfel ...
Reiau explicatia sub alta forma :
- pt SRL-uri, SA-uri, ... adica entitatile economice care tin contabilitate in partida dubla, RI nu se viza la ANAF (cf OMEF 3512/2008). Raspunsul vizeaza aceasta situatie fiindca userul care a intrebat nu a specificat ca este PFA, asa ca s-a prezumat corect ca este vb despre o societate comerciala.
- pt PFA, I.I., I.F., etc ..., adica entitatile care tin contabilitatea in partida simpla, RI se viza la ANAF fiindca aceastea au si legislatie specifica (OMFP 1040/2004) ce zice ca se vizeaza. De aia voi le vizati, iar ceilalti nu pt ca ei nu au legislatie specifica pt RI si aplicau doar OMEF 3512/2008.



#12 Eugeno

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 30 November 2019 - 01:45 AM

Multumesc.
Doar aparent nu am inteles raspunsurile. Mi-e clar ca exista o diferenta absurda intre pfa si ceilalti legata de problema discutata a registrelor, desi legislatia este ambigua si adesea contradictorie.

Nu e clara pentru mine problema rectificarii unui registru pentru perioada 2010-2019 in care actioneaza 2 prevederi legale complet diferite.

Caz concret: Rectificarea este facuta acum in 2019.
Pfa-ul este sub infl. omfp 170/2015, adica intocmeste un registru in format nou si fara obligatia inregistrarii lui la anaf, ba dimpotriva il poate edita relaxat, cum e normal sa fie, pe propria raspundere ca doar e pfa, in MS Excel.

Intrebarile sunt:
1. folosesc registrul de tip nou definit prin omfp 170/2015 pentru toata perioada rectificata ?
2. trebuie sau nu sa il inregistrez la anaf inainte de a incepe rectificarea avand in vedere ca aceasta rectificare se extinde si asupra periodei in care exista obligativitatea inregistrarii ?



#13 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14364 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 November 2019 - 12:56 PM

Vezi postareaEugeno, la 30 November 2019 - 01:45 AM, a spus:

Mi-e clar ca exista o diferenta absurda intre pfa si ceilalti legata de problema discutata a registrelor, ....

Nu e chiar absurda daca ne gandim ca entitatile economice care isi tin contabilitatea in partida simpla o fac pe baza de registre (nu folosesc conturi contabile pt a-si inregistra operatiunile, asa cum se intampla la contabilitatea in partida dubla), deci e firesc ca acestea sa aiba un regim mai strict.

Extras din OMFP 170/2015 :
CAPITOLUL II Dispoziţii generale privind ţinerea contabilităţii în partidă simplă

1. În sensul prezentelor reglementări, contabilitatea în partidă simplă reprezintă ansamblul registrelor şi documentelor financiar-contabile, legal reglementate, care servesc la evidenţierea în contabilitate, în mod cronologic şi sistematic, a operaţiunilor economico-financiare consemnate în documentele justificative.

..................................................................
Cat despre intrebari .... mie mi se pare evident ca ar trebui sa folosesti formatul propriu fiecarei perioade, chiar daca registrul din urma nu il mai vizezi. Ti-am explicat deja ca per anterioara anului 2013 si cateva luni este prescrisa la acest moment, dar daca vrei sa te duci cu registrul la vizat, go ahead ! Eu una nu m-as mai duce, dar tu te poti duce ca sa te simti mai linistit. Sau, si mai bine, intreaba la o administratie financiara daca mai e cazul de viza pt per aceea si astfel nu mai ai niciun dubiu.



#14 Eugeno

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 03 December 2019 - 02:06 AM

Multumesc. Aveti dreptate cu diferentele conta simpla-dubla, desi regimul registrelor pare nedrept, unii le inregistreaza la adm. fin., altii nu. Responsabilitatea corectitudinii informatiilor din aceste documente este aceiasi, ca e firma, ca e pfa. Nu cred ca merita polemici pe tema aceasta care e controlata de altii.

O ultima intrebare (sper) pentru ca e foarte greu sa ma inteleg cu cei care stiu contabilitate din jurul meu. Doar aici la dvs am primit raspunsuri pe intelesul meu ca novice in ale contabilitatii.

Eu am imprumutat pfa-ul la infiintare ca sa isi cumpere un mijloc fix (spatiul de activitate), care acum la data inchiderii afacerii nu este inca amortizat in totalitate.
Cei cu care m-am consultat imi spun sa mi-l vand mie si sa imi restiui imprumutul facand o plata cu chitanta catre mine si sa il trec in RJIP. Nu am inteles de ce sa mi-l vand.
Eu nu vreau sa il vand ci vreau sa il pastrez la fel ca alte obiecte de inventar utilizabile pe mai departe (un ibric de cafea, etc.). Stiu ca_contravaloarea bunurilor ramase dupa inchidere (inscrisa in Reg. inventar) nu intra la venitul brut.
Cum procedez cu imprumutul ?
E obligatorie plata si chitanta pentru restituire ? Imprumutul a intrat in conta prin Fisa op div si un contract de imprumut intre mine si pfa (asa a facut contabilul atunci). Nici imprumutul restituit, mai putin suma amortizata (trec peste inflatie), nu va intra bineinteles la cheltuieli deductibile. Restituirea o pot evidentia la fel, prin fisa op. div.? Sau nu mai fac nici un act de restituire (chitanta) si nu o mai inregistrez nicaieri, mai ales ca nu am cum sa restitui banii pentru ca nu am in contul pfa/numerar suma necesara ?



#15 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14364 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2019 - 12:34 PM

In primul rand, trebuie sa ai in vedere ca tu - persoana fizica obisnuita si tu- PFA sunteti 2 entitati economice si fiscale diferite, intre care pot avea loc operatiuni economico-financiare, deci iti poti vinde din PFA marfa, obiecte de inventar, mijloace fixe (amortizate complet sau nu) ... ca oricarui alt client, poti imprumuta bani catre PFA si ii poti returna din PFA.

Imprumutul si mijlocul fix sunt 2 chestiuni diferite si trebuie tratate separat. Returnarea imprumutului se poate face cu dispozitie de plata prin caserie sau OP (prin banca), DACA exista resursele financiare necesare.

Inchiderea unui PFA nu este o chestiune pe care ar trebui sa o faci singur, in mod evident iti este necesara asistenta de specialitate. Daca nu doresti sa-ti angajezi un contabil care sa se ocupe de pbl asta si care sa poarte raspunderea pt rezolvarea ei, poti obtine asistenta personalizata, dar contra cost, aici : www.portalcontabilitate.ro sau pe oricare alt site de profil.
Pe Conta.ro asistenta gratuita este totusi limitata fiindca noi nu ne propunem sa inlocuim contabilul.

Succes ! :smile:



#16 Eugeno

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 09 December 2019 - 07:18 AM

OK, multumesc oricum, mi-au folosit informatiile Dvs.

Totusi am platit 3 contabili care m-au adus in situatia de a nu avea 2 registre simple (doua nu o suta !!!!) cum trebuie ci intocmite aiurea sau mai exact ne-intocmite.

Nu mai vreau sa platesc oameni care isi bat joc, direct sau online.

Sper sa ma desurc si singur chiar daca sunt atat de multi termeni neintelesi corect de catre mine in contabilitate (oricum ptr pfa este o nebunie sa intocmeasca atatea acte intre el si el ca si cum s-ar fura singur); este o profesie liberala cu inventar mic in majoritate in comodat, plati si incasari doar numeric si doar pe activitate. Nu imi vand nimic din patrimoniul pfa-ului asadar raman cu el si contravaloarea bunurilor nu vor constitui venit brut. Nu mai reconstitui registre pentru perioada de dinainte de 2015 (am inteles - bine sau gresit - ca exista o prescriere pana in 2013/2014) si prefer sa platesc amenzi decat sa platesc oameni care ma inseala.

Toate bune



#17 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14364 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2019 - 03:21 PM

Vezi postareaEugeno, la 09 December 2019 - 07:18 AM, a spus:

OK, multumesc oricum, mi-au folosit informatiile Dvs.

Cu placere !
Mult succes ! :smile:






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL