Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Retragerea de la Pilonul II de Pensii si MODELUL de cerere-cadru - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Retragerea de la Pilonul II de Pensii si MODELUL de cerere-cadru

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 June 2021 - 06:52 PM

OUG nr. 114/2018 stabileste ca:
"(6) O persoana participanta la un fond de pensii poate opta, pe baza de cerere individuala, dar nu mai devreme de 5 ani de participare la respectivul fond, sa se transfere la sistemul public de pensii. Fondurile detinute pana la data transferului raman in contul personal al participantului pana la deschiderea dreptului la pensia privata."

Iata un model de cerere pentru acei romani care au contribuit la Pilonul II de pensii, dar din duverse motive decid sa se retraga :

https://asfromania.r...erare%20PII.PDF

CERERE-CADRU privind retragerea de la fondul de pensii administrat privat

1. Datele de identificare și de contact ale participantului

Numele și prenumele ........................................
Data de la care este participant la fondul de pensii administrat privat .............. Cod numeric personal (CNP) . . . . . . . . . ., B.I./C.I. seria . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . ., eliberat(ă) la data de . . . . . . . . . . de către . . . . . . . . . . Data nașterii. . . . . . . . . . (zz/ll/aaaa)

2. Datele de contact ale participantului

Adresa de domiciliu și/sau reședința . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (localitatea, județul/sectorul, strada, numărul, blocul, scara, etajul, apartamentul, codul poștal) Adresa de corespondență . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (localitatea, județul/sectorul, strada, numărul, blocul, scara, etajul, apartamentul, codul poștal) Numărul de telefon : fix . . . , mobil. . . . . . . . . ., adresa de e-mail . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3. Date privind calitatea de participant

Seria ..... nr. .... actului individual de aderare
Denumirea fondului de pensii administrat privat . . . . . . . . administrat de . . . . . . . . . . . . . (denumirea administratorului) Adresa administratorului . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (localitatea, județul/sectorul, strada, numărul, blocul, scara, etajul, apartamentul, codul poștal) Denumirea casei de pensii la care este înregistrat participantul . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

4. Documente necesare
Copia actului de identitate valabil la data depunerii cererii.

5. Declarația participantului:
a) Declar pe propria răspundere că am semnat această cerere privind retragerea, în vederea încetării plății contribuției individuale la fondul de pensii administrat privat . . . . . . . . . . . . . . . . . (denumirea fondului), în conformitate cu prevederile art. 32 alin. (6) și art. 35 alin. (1) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

b) Am luat cunoștință că . . . . . . . . . . . . . . . . . . prelucrează datele mele cu caracter personal, astfel: (denumirea administratorului)
b.1) În vederea îndeplinirii obligațiilor sale legale rezultând din administrarea fondului de pensii administrat privat . . . . . . . . .conform prevederilor din Legea nr. 411/2004, republicată cu (denumirea fondului) modificările și completările ulterioare și a normelor emise în aplicarea acesteia;
b.2) În vederea îndeplinirii obligațiilor administratorului ca urmare a încheierii actului individual de aderare, pentru gestionarea relației cu participanții, inclusiv soluționarea cererilor, sesizărilor și reclamațiilor ce îi sunt adresate;
b.3) În scopuri de marketing direct și publicitate, în situația în care îmi voi da acordul în viitor pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în acest sens.

În vederea îndeplinirii scopurilor de prelucrare menționate mai sus, administratorul prelucrează datele pe care le furnizez în mod direct.
Este posibil ca administratorul să prelucreze și date care nu sunt generate pe baza informațiilor furnizate direct de către mine.
Refuzul de furnizare a datelor cu caracter personal va pune administratorul în imposibilitatea de a oferi produse de pensii private și servicii în legătură directă cu acestea, conform prevederilor legale.
În contextul desfășurării obiectului său de activitate, administratorul poate să dezvăluie o parte sau toate categoriile de date cu caracter personal către autorități publice, agenții de marketing ai fondurilor de pensii, alți administratori de pensii private, angajatori, bănci depozitare, furnizori, precum și pentru respectarea oricăror obligații legale.
Administratorul va prelucra datele cu caracter personal pe durata desfășurării relațiilor contractuale rezultând din actul de aderare, precum și ulterior în aplicarea prevederilor legale.
Înțeleg că potrivit legislației privind protecția datelor cu caracter personal, beneficiez de următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) - în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, dreptul de a nu face obiectul unor decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, și dreptul de a mă adresa cu o plângere Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Pot exercita aceste drepturi, printr-o cerere adresată .................. prin următoarele modalități de contact, (denumirea administratorului)
Am luat cunoștință că informațiile detaliate despre prelucrarea datelor cu caracter personal se găsesc în ....................
Mă oblig ca, în termen de 30 de zile calendaristice de la apariția oricăror modificări ale datelor de identificare sau de contact, să informez administratorul fondului de pensii administrat privat.
Am luat cunoștință că obligația de plată a contribuțiilor la fondul de pensii administrat privat la care sunt participant încetează începând cu contribuția aferentă lunii în care a fost depusă prezenta cerere.

Participant, (numele și prenumele) ...............................
(semnătura)


  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL