Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
CHAT - un nou serviciu electronic al ANAF - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


CHAT - un nou serviciu electronic al ANAF

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2021 - 11:41 AM

MINISTERUL FINANTELOR
Agentia Nationala de Administrare Fiscala
Serviciul Comunicare, Relatii Publice
si Mass Media
Nr.1627/17.11.2021

CHAT - un nou serviciu electronic al ANAF

Agentia Nationala de Administrare Fiscala lanseaza CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, incepand cu data de 22.11.2021. Acest serviciu se afla in faza de testare pana la sfarsitul anului si poate fi accesat la urmatorul link: https://www.anaf.ro/...act/call_center

Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistenta in vederea accesarii serviciilor disponibile pe portalul institutional. In situatia in care contribuabilii doresc alte informatii decat cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, acestia sunt rugati sa apeleze la celelalte modalitati de acordare a asistentei, cum ar fi Call Center ANAF.

Viziunea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala este aceea de a deveni o administratie inovatoare si eficienta, capabila sa raspunda provocarilor mediului extern, care sa ofere servicii noi si adaptate diferitelor categorii de contribuabili si care sa faciliteze conformarea fiscala voluntara.

Serviciul Comunicare, Relatii Publice si Mass-Media

Fisiere atasate




  • Nu puteti replica pe acest topic



1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL