Documentele necesare accesarii serviciilor destinate diminuarii efectelor pandemiei asupra mediului economic vor fi transmise direct, prin email, agentiilor pentru ocuparea fortei de munca
Urmare a diminuarii numarului de solicitari transmise de beneficiarii serviciilor de ocupare catre agentiile pentru ocuparea fortei de munca, toate procedurile aferente masurilor aplicate de ANOFM in contextul pandemiei generate de raspandirea virusului SARS-CoV-2, publicate in platforma aici.gov.ro, au fost dezactivate.
Pentru accesarea in continuare a acestor masuri, documentele necesare vor fi transmise in format electronic la adresele de e-mail ale agentiilor pentru ocuparea fortei de munca, adrese ce se regasesc in ANEXA la acest anunt.
Formularele necesare pentru accesarea serviciilor destinate diminuarii efectelor pandemiei asupra mediului economic pot fi vizualizate pe site-ul ANOFM la sectiunea Persoane juridice/Formulare - https://www.anofm.ro...g=4&subcateg=12
De asemenea, pentru detalii suplimentare, agentii economici sunt rugati sa contacteze agentiile teritoriale pentru ocuparea fortei de munca in raza carora au sediul social.
Serviciul Comunicare, Relatii cu Publicul si Secretariatul Consiliului de Administratie