Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Obligativitate gestionari - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Obligativitate gestionari

5 replies to this topic

#1 iona

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Location:Bistrita

Postat 09 August 2005 - 05:40 PM

Buna ziua,
am urmatoarea situatie. La controlul efectuat de Garda Financiara la un depozit de materiale de constructii, comisarii au "atras" atentia patronului ca nu este destul sa aiba constituite 2 gestiuni respectiv una pentru vanzari engros si cealalta pentru amanuntul ci este "obligatoriu" sa aiba si 2 gestionari. Mentionez ca pina acum ambele erau gestionate de o singura persoana. Exista pentru asa ceva vreun temei legal ? pentru ca eu asa ceva nu am mai auzit pina acum :roll:

Va multumesc si astept un raspuns



#2 BIBI

    Membru activ

  • Validating
  • PipPipPip
  • 1336 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate, legislatie

Postat 09 August 2005 - 06:37 PM

Exista un act normativ mai vechi,din epoca socialista, dar in vigoare.Logic ar fi sa fie 2 gestionari, fiecare cu gestiunea lui.Asa ca sa nu amestece borcanele!




#3 iona

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Location:Bistrita

Postat 09 August 2005 - 06:50 PM

Multumesc pentru raspuns . Deci teoretic "ei" au dreptate. In "practica" gestionarul nu prea are ce incurca deorece gestiunea en-detail este zero la sfirsitul zilei> probabil ca nu este prea ortodox dar asa se practica. :?



#4 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 09 August 2005 - 11:38 PM

Nu asta conteaza. Dar probabil ca gestionarul de la en-gross preda marfa gestionarului de la en-detail. Cu alte cuvinte, semneaza si de predare si de primire pe acelasi document. Ti se pare OK?



#5 Felichir

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 169 Postari:

Postat 10 August 2005 - 06:39 AM

"Ordin nr. 2055 din 30-10-1998
Art. 3.
(4) Persoanele prevazute la art. 1 din Legea 82/1991, care desfasoara atat
comert cu amanuntul, cat si comert angro, vor organiza gestiuni distincte pentru
cele doua activitati, in spatii comerciale separate, cu personal aferent
fiecarei gestiuni, si vor reflecta operatiunile efectuate in conturi analitice
distincte. "



#6 iona

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Location:Bistrita

Postat 10 August 2005 - 01:58 PM

Multumesc mult pentru raspunsuri.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL