Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nelamurire - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


nelamurire

4 replies to this topic

#1 andradadiana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Location:Oradea

Postat 10 August 2005 - 12:25 PM

:cry: Nu am stiut sa raspund la aceasta intrebare, asa ca ma adresez voua.
La o firma care are si punct de lucru actele unde se tin de fapt?
Societatea are sediu intr-un loc, dar toata activitatea se desfasoara la punctul de lucru, inclusiv programul de gestiune si de contabilitate. Este o societate ce se ocupa cu comert en-gros.
Deci: unde tin Registrul de evidenta fiscala, Actele contabile.........?
Multumesc!



#2 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 10 August 2005 - 03:42 PM

CODUL DE PROCEDURA FISCALA

Art. 31: Domiciliul fiscal
(1)În cazul creantelor fiscale administrate de Ministerul Finantelor Publice prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala, prin domiciliu fiscal se întelege:
a)pentru persoanele fizice, adresa unde îsi au domiciliul, potrivit legii, sau adresa unde locuiesc efectiv, în cazul în care aceasta este diferita de domiciliu;
b)pentru persoanele juridice, sediul social sau locul unde se exercita gestiunea administrativa si conducerea efectiva a afacerilor, în cazul în care acestea nu se realizeaza la sediul social declarat;
c)pentru asocierile si alte entitati fara personalitate juridica, adresa persoanei care reprezinta asocierea sau entitatea, iar în lipsa unei asemenea persoane, adresa domiciliului fiscal al oricaruia dintre asociati.
(2)Prin adresa unde locuiesc efectiv, în sensul alin. (1) lit. a), se întelege adresa locuintei pe care o persoana o foloseste în mod continuu peste 183 de zile într-un an calendaristic, întreruperile de scurta durata nefiind luate în considerare. Daca sederea are un scop exclusiv de vizita, concediu, tratament sau alte scopuri particulare asemanatoare si nu depaseste perioada unui an, nu se considera adresa unde locuiesc efectiv.
(3)În situatia în care domiciliul fiscal nu se poate stabili potrivit alin. (1) lit. B) si c), domiciliul fiscal este locul în care se afla majoritatea activelor.
(4)În cazul celorlalte creante fiscale ale bugetului general consolidat, prin domiciliu fiscal se întelege domiciliul reglementat potrivit dreptului comun sau sediul social înregistrat potrivit legii.




#3 nicoleta pascal

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 37 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:iasi

Postat 13 August 2005 - 11:33 AM

andradadiana a spus:

:cry: Nu am stiut sa raspund la aceasta intrebare, asa ca ma adresez voua.
La o firma care are si punct de lucru actele unde se tin de fapt?
Societatea are sediu intr-un loc, dar toata activitatea se desfasoara la punctul de lucru, inclusiv programul de gestiune si de contabilitate. Este o societate ce se ocupa cu comert en-gros.
Deci: unde tin Registrul de evidenta fiscala, Actele contabile.........?
Multumesc!
Indicat ar fi la punctul de lucru daca pe la sediu bate vantu.....
n.pascal



#4 andradadiana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Location:Oradea

Postat 15 August 2005 - 01:42 PM

Multumesc pentru raspunsuri.
Dar cum si eu trebuie sa explic mai departe, trebuie sa inteleg bine inainte.
Ce acte se tin la sediu si ce acte la punctul de lucru daca si contabilitatea este tinuta la punctul de lucru?



#5 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 15 August 2005 - 06:11 PM

Daca toata activitatea firmei se desfasoara la punctul de lucru, trebuie sa mergi la admin. fin. si sa declari noul domiciliu fiscal. Pana acum acest domiciliu este sediul administrativ.
Dupa aceea, toate documentele se tin la domiciliul fiscal declarat.
La sediul admin. nu ramane decat registrul unic de control cumparat pentru sediu.






Similar Topics Collapse

4 useri citesc topicul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL