Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
registrul de evidenta al salariatilor - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


registrul de evidenta al salariatilor

5 replies to this topic

#1 ioanadrian

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 24 August 2005 - 05:18 PM

este sau nu obligatoriu? :(

daca da este obligatorie vizarea acestiua?
multumesc



#2 SAR-CO

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 155 Postari:
  • Location:IASI

Postat 24 August 2005 - 05:19 PM

La Iasi este obligatoriu!!




#3 ioanadrian

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 24 August 2005 - 05:41 PM

multumesc

astept in continuare raspuns
multumesc



#4 kimba

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Tg Mures
  • Interests:to rule the world

Postat 24 August 2005 - 06:04 PM

Foarte obligatoriu!
b]Documentele solicitate angajatorilor de cãtre inspectorii de muncã
în cadrul acþiunilor de control [/b]



A) In domeniul relaþiilor de muncã

1. Registrul unic de control

2. Actele constitutive ale angajatorului:
- Contract de societate ;
- Statutul societãþii ;
- Certificatul de înmatriculare la Registrul comerþului ;
- Hotãrârea judecãtoreascã de înfiinþare ;
- Codul fiscal ;
- Autorizaþia de funcþionare ;
- Acte adiþionale de modificare, completare ;
- Procura notarialã de împuternicire pentru reprezentantul angajatorului ;
- Autorizaþia de funcþionare din punct de vedere al protecþiei muncii;
- Numãrul salariaþilor si structura de personal, aprobata (Organigrama)

3. Registrul general de evidenþã a salariaþilor
- documentele de platã salariilor semnate de salariaþi;
- actele ce atestã plãþile cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat, de sãnãtate, de constituire a fondului pentru plata ajutorului de ºomaj, comisionul datorat I.T.M. conform art. 12 din Legea nr. 130/1999;
- balanþa de verificare contabila pentru verificarea fondului de salarii;
- dovada depunerii la I.T.M. a actelor ce atesta modificarea contractelor de munca conform art. 9(2) lit. a din Legea nr. 130/1999;
- foaia colectivã de prezenþã a salariaþilor;
- documente justificative privind acordarea concediilor de odihnã, concediilor medicale, concedii pentru îngrijirea copilului, concediilor fãrã platã, concedii de studii, acordarea orelor suplimentare;
- pentru dovedirea existenþei unui raport juridic de muncã: facturi fiscale, avize de însoþire a mãrfii, monetare etc;
- registrul de procese verbale de predare-primire in cazul societãþilor de pazã;
- normative de plata in acord in cazul societãþilor care practica acest tip de salarizare;

Dosarele de personal ale salariaþilor, care ar trebui sa cuprindã:
- dovada realizãrii obligaþiei de informare prevãzutã la art.17 din Codul Muncii; cerere de angajare; curriculum vitae; acte stare civilã; acte de studii ºi calificare; fisa de aptitudini, contractul individual de muncã care va cuprinde salariul ºi elementele constitutive ale acestuia potrivit legii, actele adiþionale ºi celelalte acte referitoare la executarea, modificarea, suspendarea ºi încetarea contractelor individuale de muncã; actele de identitate; avizul medical; actele de studii; fiºa postului; acte adiþionale la contractele individuale de muncã; acte privind cercetarea ºi aplicarea sancþiunilor disciplinare; permisul de muncã (în cazul salariaþilor cetãþeni strãini; certificatul de cazier judiciar (unde este cazul);

4. Aprobarea de pãstrare ºi completare a carnetelor de muncã
Carnetele de muncã (în cazul angajatorilor care le pãstreazã ºi completeazã)

5. Contractul colectiv de muncã (unde este cazul)

6. Regulamentul intern

7. Pentru angajatorii care au ca obiect principal de activitate - selecþia ºi plasarea forþei de muncã
- actul constitutiv, din care sã reiasã obiectul de activitate, potrivit art. 5 din Legea nr. 156/2000, modificata si completata ;
- contracte care conþin oferte ferme de locuri de muncã, încheiate cu persoane juridice, persoane fizice ºi organizaþii patronale din strãinãtate;
- acte doveditoare din care sã rezulte condiþiile ºi modul în care se va desfãºura activitatea de mediere: spaþiul, dotãrile ºi echipamentele utilizate, numãrul, structura ºi calificarea personalului care presteazã serviciile de mediere, posibilitatea accesului la ofertele de locuri de muncã ale angajatorilor din strãinãtate, stabilirea de relaþii cu parteneri de mediere strãini; organizarea unei bãnci de date cu privire la ofertele ºi solicitãrile de locuri de muncã, precum ºi informaþii referitoare la condiþiile de ocupare a acestora ºi la calificãrile ºi aptitudinile solicitanþilor aflaþi în evidenþã;
- dovada înregistrãrii la inspectoratul teritorial de muncã;
- documente ale cetãþenilor români trimiºi sã lucreze în strãinãtate:
a) actul de identitate;
B) paºaportul, paginile cu fotografia ºi cu viza;
c) carnetul de muncã, din care sã rezulte cã i-a încetat activitatea în þarã, în condiþiile legii;
d) actele de calificare;
e) certificatul de sãnãtate;
f) contractul de mediere;
g) contractul individual de muncã, în limba românã;
h) certificatul de cazier judiciar;
i) dovada emisã de structura specializatã din cadrul Ministerului de Interne, din care sã rezulte cã solicitantul nu are interdicþia legalã de a pãrãsi localitatea ori alte limitãri ale exercitãrii dreptului la libera circulaþie în afara graniþelor þãrii;
- alte documente necesare efectuãrii controlului în domeniul relaþiilor de muncã.





B) In domeniul securitãþii ºi sãnãtãþii în muncã


1. Certificatul de inmatriculare la Registrul Comerþului cu anexele aferente
2. Autorizatia de functionare din punct de vedere al protectiei muncii
3. Decizii interne pentru:
- personalul cu atributii in domeniul SSM;
- componenta serviciului de SSM
- conducatorii locurilor de munca;
- personalul cu responsabilitati conform NSSM( ex, manipulare depozitare recipiente cu oxigen; deservire instalatii aer comprimat)
4. Documentele Comitetului de Securitate ºi Sãnãtate în Muncã (CSSM):
- decizia de infiintare;
- raportul anual al conducatorului unitatii in CSSM cu privire la situatia securitatii si sanatatii in munca;
- raportul medicului care asigura supravegherea starii de sanatate a salariatilor;
- planul anual de masuri in domaniul SSM si fondul de cheltuieli necesar
- programul de activitate al serviciului de SSM
5. Evaluarea riscurile de accidentare ºi îmbolnãvire profesionalã la locurile de muncã
6. Dosarul medical individual
7. Fisa de aptitudini
8. Inscrierea in fisa de instructaj „Apt pentru lucru la inaltime”
9. Foaia de parcurs
10. Raport de sedinta siguranta circulatiei
11. Nota de comanda reparatii
12. Programe de instruire, testare pe meserii sau activitati
13. Masuri tehnico oarganizatorice de prevenire alarmare, intreventie, evacuare si prim ajutor
14. Tematici de instruire
15. Diploma de absolvire a cursurilor de protectia muncii
16. Verificarea testelor utilizate pentru evaluarea cunostintelor in procesul de instruire
17. Fisele individuale de instructaj de protectia muncii
18. Procese verbale care sa ateste modul de efectuare a instructajului periodic
19. Foaie de prezenta
20. Normativul intern de acordare a echipamentelor individuale de protectie (EIP) ºi de lucru (EIL), corespunzãtor riscurilor activitãþii
21. Certificate de conformitate pentru EIP si EIL
22. Fise de magazie pentru dotarea cu EIP
23. Documentele care sa ateste ca ET utilizate în cadrul unitãþii sunt certificate de organismele competente, potrivit legii
24. Registre de supraveghere a parametrilor tehnologici a instalatiilor in functiune
25. Contractul colectiv de muncã întocmit la nivelul unitãþii(clauzele referitoare la protecþia muncii, la timpul de muncã, regimul pauzelor, munca în schimburi ºi intensitatea acesteia)
26. Regulamentul de Organizare ºi Funcþionare si Regulamentul Intern
27. Mãsuri tehnice ºi/sau organizatorice luate pentru protecþia împotriva electrocutãrii prin atingere directã ºi indirectã
28. Buletine de verificari PRAM
29. Determinãrile de noxe, in cazul unitãþilor cu tehnologii care degajã noxe chimice ( în vederea stabilirii mãsurilor specifice de protecþie a muncii)
30. Determinarea limitelor de zgomot la locurile de muncã( daca sunt sub cele maxim admise pentru protecþia neuropsihicã ºi psihosenzorialã a executanþilor)
31. Reguli proprii pentru aplicarea normelor de protecþia muncii corespunzãtor condiþiilor în care se desfãºoarã activitatea la locurile de muncã
32. Autorizarea din punct de vedere al protectiei muncii pentru salariaþii care exercitã meserii ce trebuie autorizate
33. Evidenþa locurilor de muncã cu condiþii deosebite: vãtãmãtoare, grele ºi periculoase
34.Certificate medicale cu diagnostic “accident”
35. Implementare noilor prescriptii minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate in munca
36. Documentul privind protectia la explozie si evaluarea riscurilor de explozie
37. Buletine de verificare metrological a AMC–urilor din dotare
38. Verificarile ISCIR
39. Fisa postului
40. Permisul de lucru cu foc
41. Permis gass free, in situatiile de lucrari in spatii inchise unde exista pericol de explozie
42. Documentul privind protectia la explozie
43. Autorizatie de lucru in zone Ex
44. Proiect de zonare Ex si clasificarea ariilor periculoase
45. Plan tehnic de exploatare
46. Registrul de evidenta a elementelor pentru legare a sarcinilor, dupa caz
47. Registrul cu orele de functionare a echipamentelor tehnice (ET) (ex.compresoare)
48. Programul de revizii si reparatii a ET din dotare
49. Plan de evacuare in caz de urgenta
50. Registre de evidenta a accidentatilor in munca
51. Registre de evidenta a accidentelor usoare
52. Registre de evidenta a incidentelor periculoase
53. Registre de evidenta a imbolnavirilor profesionale
54. Raportare semestriala a accidentelor de munca
55. Registrul de serviciu la bordul navelor
56. Registrul pentru substante toxice
57. Registrul de evidenta a materialelor explozive
58. Formular comanda si indeplinirea comenzii pentru utilizarea materialelor explozive
59. Cartea tehnica a utilajului
60. Instructiuni de lucru
61. Proces verbal de punere in functiune a schelei
62. Conventiile de lucru
63. Proiectele de executie a constructurilor, ET
64. Masurile preventive si metodele de lucru stabilite de angajator
65. Proces verbal de control propriu din punct de vedere al protectiei muncii
66. Materiale necesare informarii si educarii angajatilor
67. Fisele tehnice de securitate pentru substante toxice
68. Contractele de lucrari
69. Modul de acorare a materialelor igienico sanitare
70. Fisa de expunere la riscuri profesionale
71. Evidenta nominale a angajatilor cu handicap si a celor cu varsta sub 18 ani
72. Dosare de cercetare a accidentelor cu ITM
73. Registrul unic de control
Alte documente necesare efectuãrii controlului în domeniul securitãþii ºi sãnãtãþii în muncã
Cele enumerate mai sus sunt luate tot de pe acest forum.



#5 george75

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:

Postat 24 August 2005 - 06:06 PM

Iti redau din codul muncii
" Registrul general de evidenta a salariatilor se va inregistra in prealabil la autoritatea publica competenta, potrivit legii, in a carei raza teritoriala se afla domiciliul, respectiv sediul angajatorului, data de la care devine document oficial.
Registrul general de evidenta a salariatilor se completeaza in ordinea angajarii si cuprinde elementele de identificare a tuturor salariatilor, elementele ce caracterizeaza contractele de munca ale acestora, precum si toate situatiile care intervin pe parcursul desfasurarii relatiilor de munca in legatura cu executarea, modificarea, suspendarea sau incetarea contractului individual de munca.
Registrul general de evidenta a salariatilor este pastrat la domiciliul, respectiv sediul angajatorului, urmand sa fie pus la dispozitie inspectorului de munca sau oricarei alte autoritati care il solicita, in conditiile legii. "

Este obligatoriu pt toate firmele incepand cu 01.03.2003 iar in cazul firmelor noi se vizeaza cel mai tarziu la data inregistrari primului contract de munca asa cum scrie in hg 290/04.03.2003



#6 ioanadrian

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 24 August 2005 - 06:11 PM

nu cred sa mai astept alt raspuns.

multumesc mult
multumesc






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL