Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Softuri contabilitate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 8

Salt la continut


Softuri contabilitate

146 replies to this topic

#141 gri

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 02 February 2006 - 01:21 PM

damir a spus:

Navision - nu as opta pentru el, deoarece am inteles ca nici Microsoft nu stie ce va face cu el pina la urma. Au cuparat mai multe sisteme - Navision, Axapta etc. - din care vor face un alt sistem. Si nu am convingerea ca pentru firmele romanesti sistemele straine sunt cele mai potrivite. Ma gindesc la modificari legislative frecvente si reigiditatea sistemelor.

de unde ai inteles? corespondezi cu bill gates? ti s-a spovedit tie?

pentru firmele romanesti bineinteles ca softurile romanesti sunt cele mai bune. si masinile romanesti, ca doar la gropile noastre n-are rost sa-ti iei mercedes, nu?



#142 Man Ioana

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 27 June 2006 - 04:28 PM

prutyi a spus:

Stie cineva o solutie ERP pt.o firma cu aprox.600 angajati, multe-multe gestiuni, productie, puncte de lucru, vanzare en-gros si cu amanuntul, facturare mobila, etc... deci de toate... Ce stiti in acest sens de solutita de la wizrom?

Incearca sa aflii mai multe despre neomanager 7 / B-Org produse de firma Transart (folosit cu succes in Transilvania - chiar si in Timisoara - de mai multe firme)




#143 emil

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 04 September 2006 - 11:12 PM

Pentru prezentarea aplicatiei Ancora ERP, va rog sa ma contactati !
emil@reclama.ro

.....mult succes !



#144 Man Ioana

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 15 September 2006 - 04:34 PM

Am vazut ca multi dintre voi incurajeaza ba un program, ba altul, altii in schimb apar si imediat isi exprima nemultumirea (uneori justificat, insa alta data fara sa realizeze ca poate ca au si ei o parte din vina).
Nu doresc sa fac reclama nici unui soft economic, ci sa adaug cateva idei pe care daca doriti le puteti avea in vedere inainte de achizitionarea unui program economic:
- La achizitionarea unui program, aveti in vedere firma producatoare si perspectivele ei de viitor; se poate intampla sa folositi un program 1-2 ani, va faceti o baza de date, apoi cand va e lumea mai draga acea firma fie dispare fie incepe sa perceapa taxe pentru actualizari; iar trecerea la o alta aplicatie, pe linga costurile directe - adica pret - mai genereaza si alte probleme/cheltuieli indirecte legate de lipsa acelor ani la rapoarte, probleme la acomodarea personalului, la adaptarea hard-ului etc
- Un program de contabilitate este in general destul de usor de gasit, pentru ca aproape toate fac cam acelasi lucru (e drept ca la unele lipsesc multe rapoarte); cand vine vorba insa de soft economic, atunci inseamna ca vrei sa beneficiez de EVIDENTA mai multor lucruri, adica cumparari, stocuri, vanzari, plati, servicii, productie si alte 100.000 de rapoarte din care sa vezi cam cum arata activitatea firmei. Ei, de aici incepe munca, consultantului care iti implementeaza acel soft; de priceperea/profesionalismul lui si de complexitatea softului depinde daca ceea ce ai luat te ajuta .. sau trebuie sa-l completezi cu Excel-ul; si mai depinde si de dorinta/capacitatea ta de-a prelua si intelege functionarea acelui sistem informatic.
Va rog retineti un lucru important: nici un program nu este perfect, mai este nevoie ca si contabilul sa gandeasca/lucreze ceva (altfel .. se ingroasa serios randul somerilor si toata contabilitatea o vor face softurile economice :) )
- Ce se intampla peste 1 an. Cat si ce anume trebuie sa platiti pentru ca aplicatia sa nu devina inutila
- Ce suport vi se ofera, astfel incat sa puteti exploata la maxim posibilitatile pe care vi le ofera softul achizitionat
- Ce asteptari aveti de la softul pe care vi-l doriti
- Verificati parerea unor clienti (din acelasi domeniu cu cel al firmei dvs.) care deja folosesc acel soft (aici trebuie sa tineti insa cont ca se poate sa fie nemultumiti de ceva anume, insa nu neaparat datorita faptului ca softul are probleme ci pentru ca nu il stiu exploata corect; adunati mai multe opinii pentru a fi relevante)
- Studiati cu mare atentie oferta de pe piata si recomandarea mea este ca nu suma sa fie neaparat criteriul care sa decida achiztionarea sau nu a unui soft (un soft bun poate suplini munca rudimentara a mai multor persoane, care in loc sa faca diverse rapoarte/statistici ar deveni utili in alta activitate din cadrul firmei dvs.)
Obs: un bun contabil/economist nu este acela care baga NC la greu ci acela care
este capabil sa "citeasca" corect situatia firmei si sa ajute managmentul sa ia cele mai bune decizii economice, pe baza informatiilor EXTRASE din softul economic.

In incheiere: aveti in vedere firmele producatoare de soft care sunt pe piata de minim 5 ani, pentru ca acelea au sanse sa fie printre cele pe care le veti intalni si in viitor pe piata (acesta este si motivul pentru care acele softuri nu sunt gratuite) As putea spune multe, din cele vazute in cei peste 10 ani de consultanta in soft economic, insa risc sa acaparez topicul


Succes in deciziile dvs.



#145 SupremeOn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 30 Postari:

Postat 18 September 2006 - 12:44 PM

Vezi postareaprutyi, la Nov 2 2005, 04:19 PM, a spus:

Stie cineva o solutie ERP pt.o firma cu aprox.600 angajati, multe-multe gestiuni, productie, puncte de lucru, vanzare en-gros si cu amanuntul, facturare mobila, etc... deci de toate... Ce stiti in acest sens de solutita de la wizrom?
daca aveți peste 20 de puncte de lucru, vă trebuie ceva mare... încercați să contactati un producator care lucrează în Oracle, o firmă de genul Crisoft (vvv_RECLAMA_ro). Dar va spun de pe acum ca sub 10000E nu cred că aveți șanse... dacă însă dimensiunea nu este chiar atât de mare, alegeți WinMentor, noi ne aflăm într-o situație asemănătoare și suntem mulțumiți...

Aceasta postare a fost editata de Septimiu: 18 September 2006 - 12:49 PM




#146 SupremeOn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 30 Postari:

Postat 18 September 2006 - 02:13 PM

Vezi postareaMan Ioana, la Jun 27 2006, 05:28 PM, a spus:

prutyi a spus:

Stie cineva o solutie ERP pt.o firma cu aprox.600 angajati, multe-multe gestiuni, productie, puncte de lucru, vanzare en-gros si cu amanuntul, facturare mobila, etc... deci de toate... Ce stiti in acest sens de solutita de la wizrom?

Incearca sa aflii mai multe despre neomanager 7 / B-Org produse de firma Transart (folosit cu succes in Transilvania - chiar si in Timisoara - de mai multe firme)

In nici un caz nu poti folosi neomanager-ul pentru o firma de asemenea dimensiuni. Borg-ul e bunicel doar pentru gestiune, caci daca vrei si conta, trebuie sa introduci iarasi toate documentele. Si cum are cate un tip de fereastra pentru fiecare document, s-ar putea sa arunci banii degeaba... incearca o solutie Oracle (firma Crisoft stiu ca au niste solutii bune) sau SAP, care e mai ieftina... daca dimensiunea firmei este totusi mica, sub 15 puncte de lucru, poti incerca WinMentor, pe care il folosim noi, care avem o activitate asemanatoare...



#147 Man Ioana

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 21 September 2006 - 12:11 PM

As dori totusi sa corectez cel putin 3 informatii eronate in postul anterior:
- Neomanager 7 si B-Org face fata cu brio la un asemenea volum de lucru (fara a face reclama, intrebati la grupurile Reclama SRL)
- atat in Neomanager 4.0, Neomanager 7 cat si in B-Org se introduc documentele in gestiune si se genereaza automat NC in Conta (cred ca ai fost fie dezinformat, fie rauvoitor)
- Intr-adevar in gestiune este cate o fereastra pt. fiecare tip de document (ceea ce este si normal la un program care se respecta si este respectat), insa in Conta este o singura fereastra de adaugare pt. orice tip de document.
Aceste informatii le spun in calitate de contabil si consultant de solutii soft.

Aceasta postare a fost editata de Septimiu: 21 September 2006 - 12:20 PM







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL