Creditare firma
#1
Postat 13 October 2005 - 04:13 PM
#2 Guest__*
Postat 13 October 2005 - 04:19 PM
#3
Postat 13 October 2005 - 04:54 PM
#4 Guest__*
Postat 13 October 2005 - 05:19 PM
#5
Postat 13 October 2005 - 05:22 PM
#6 Guest__*
Postat 13 October 2005 - 05:27 PM
#7
Postat 14 October 2005 - 09:11 AM
#8 Guest__*
Postat 14 October 2005 - 09:31 AM
:D
#9
Postat 14 October 2005 - 07:12 PM
Am trecut de garda si nu au zis nici da nici ba.
O seara placuta!
daca o iei de buna, o faci pe riscul tau.
#10
Postat 18 October 2005 - 08:25 PM
#11
Postat 23 October 2005 - 04:10 PM
Si inca o rugaminte: un model de contract de creditare firma de catre asociati #-o
#12
Postat 25 October 2005 - 10:11 AM
Nr. …….
Incheiat astazi ……………………..
Intre:
- D.l / D-na…………………………….., cu domiciliul stabil in localitatea …………………….,Str. …………………. nr………., Bl…………., Sc…………., Ap………, Sector ……….. posesor/oare al/a BI/CI seria ……….. nr …………., eliberat de Sectia …………… la data de ………………………….., CNP:…………………………………, denumit in continuare creditor
si
-S.C. ……………………………………..., înmatriculatã la Registrul Comerþului sub nr. ……………………………., Cod Fiscal ………………………………, cu sediul în ………………………, str. ………………………………. nr. ……., Bl .…….., Sc…….., Ap………, Et. …….., sector ……….., reprezentatã legal prin …………………………………. , denumita in continuare beneficiar,
iar in mod colectiv denumite in continuare Partile.
Partile au convenit urmatoarele:
Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI
Creditarea societatii comerciale ………………………….. de catre d-l ……………………………. pentru efectuarea unor plati necesare desfasurarii activitatii curente. Aceasta creditare se va face in mai multe transe in functie de nevoile zilnice de numerar ale societatii.
Art.2. DURATA CONTRACTULUI
Prezentul contract se incheie pe o perioada nedeterminata.
Art.3. PRETUL CONTRACTULUI
Creditarea se realizeaza fara perceperea unei dobanzi.
Art.4. OBLIGATIILE PARTILOR
4.1. Obligatiile creditorului
Sa crediteze societatea atunci cand disponibilul de numerar din casieria societatii este insuficient pentru acoperirea platilor curente.
4.2. Obligatiile beneficiarului
a) Sa intocmeasca dispozitii de incasare pentru sumele primite de la creditor, evidentiind fiecare suma creditata ;
B) Sa restituie sumele primite in masura disponibilului aflat in casierie, in baza unor dispozitii de plata ce vor fi semnate de catre creditor;
c) Sa puna la dispozitia creditorului, la cererea acestuia, situatia explicita a sumelor primite si respectiv, restituite.
Art.5. DISPOZITII FINALE
Beneficiarul va evidentia in mod explicit soldul creditorului.
Prezentul contract a fost incheiat in 2 exemplare originale, cate un exemplar pentru fiecare parte contractanta, si intra in vigoare astazi ………………………, la data semnarii lui.
………………………………………. S.C.…………………………..
Prin reprezentant legal
...................................
#13
Postat 25 October 2005 - 06:22 PM
Ramane de gasit si un programel de completat Disp. incasare-plata -stie cineva vre-o sursa? -caci sunt frecvente, i-ti omoara timpul si uneori le ai de facut din urma :oops:
#14
Postat 27 October 2005 - 07:17 AM
madalina
#15
Postat 27 October 2005 - 12:30 PM
o sa-l descarc urgent :idea:
i-ti doresc mult succes!
#16 Guest__*
Postat 27 October 2005 - 06:56 PM
#17
Postat 28 October 2005 - 01:20 PM
Deci......cine sa mai inteleaga....fiecare aplica legea cum ii vine ( ma refer la Garda ).
Apropo de Garda, cred ca sint printre ei multi prosti. Am avut si eu parte de unul care m-a intrebat de ce nu am amortizat obiectele de inventar. Era sa cad de pe scaun. Va dati seama cum se fac angajarile acolo ?
#18
Postat 28 October 2005 - 05:54 PM
#19
Postat 29 October 2005 - 01:58 PM
#20
Postat 12 December 2005 - 10:55 PM
Astfel, potrivit prevederilor O.M.F.P. nr. 1850/2004 privind registrele ºi formularele financiar-contabile, dispoziþia de încasare/platã serveºte ca: dispoziþie pentru casierie, în vederea achitãrii în numerar a unor sume, inclusiv a avansurilor aprobate pentru cheltuieli de deplasare, precum ºi a diferenþei de încasat de cãtre titularul de avans în cazul justificãrii unor sume mai mari decât avansul primit, pentru procurare de ma-teriale etc.; dispoziþie pentru casierie, în vederea încasãrii în numerar a unor sume care nu reprezintã venituri din ac-tivitatea de exploatare; document justificativ de înregistrare în registrul de casã ºi în contabilitate, în cazul plãþilor în numerar efectuate fãrã alt document justificativ. Potrivit prevederilor H.G. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiarã ºi contabilã ºi a normelor metodologice privind întocmirea ºi utilizarea acestora, chitanþa serveºte ca: document justificativ pentru depunerea unei sume în numerar la casieria unitãþii; document justificativ de înregistrare în registrul de casã ºi în contabilitate. În contextul legislativ prezentat, pentru suma încasatã se utilizeazã chitanþã ºi, în funcþie de organigrama societãþii, se poate sau nu utiliza ºi dispoziþia de încasare cãtre casierie, ca anexã la chitanþã. Sper sa-ti fie de ajutor!
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
OMF 2534/2022 privind aprobarea Normelor de aplicare a programelor guvernamentale de creditare "StudentInvest" si "FamilyStart", a modelului Conventiei privind implementarea programelor "StudentInvest" si "FamilyStart" |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
emitere factura catre firma din SUA |
Contabilitate PFA | mihaci |
|
||
Salariu si tichete de masa neridicate de catre salariatul plecat din firma |
SALARII | Otilia Alupei |
|
||
Salariat la o firma din strainatate dar lucrez de acasa |
Impozitare - VENIT | StefanNed |
|
||
Deducere Impozit microintreprinderi din facturi primite de la firma INACTIVAfirme inactive deduceri profi |
Impozitare - PROFIT | Ana2020 |
|
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi