Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
problema publicitate - urgent ! - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


problema publicitate - urgent !

7 replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 14 October 2005 - 07:19 PM

Buna, dragilor!

Am urmatoarea situatie: o firma isi face o publicatie gen revista (e mult spus "revista") distribuita gratuit fiindca o mare parte din ea este alocata publicitatii facuta unor clienti diversi care, bineinteles, PLATESC. Din asta si traieste firma. Se foloseste o tipografie pt. a o pune pe hartie. Acum vine intrebarea: in ce cont credeti ca ar trebui sa fie inregistrate aceste exemplare ale publicatiei, repet, distribuita gratuit? Eu zic ca marfa nu e bine, dar ca ar trebui un cont de stocuri; care ziceti voi ca e cel mai potrivit? Sau cum vedeti voi alte solutii de inregistrare a exemplarelor iesite din tipografie?

Multumesc anticipat! :)



#2 Ocsi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 766 Postari:
  • Location:Oradea
  • Interests:Excursii, internet, filme S.F. etc.

Postat 14 October 2005 - 07:51 PM

O seara buna!
S-ar putea sa spun o prostie, dar asa la prima lectura eu as considera activitatea ca si o prestare de servicii de publicitate. In consecinta as inregistra cheltuielile cu tipografia pe 628 (in cazul in care tipografia nu e proprietatea firmei respective), salariile celor care distribuie la conturile lor, veniturile pe 704........ iar brosurile gata primite de la tipografie pana la distribuire le-as tine extracontabil pe un 8..... .
Eu cam asa vad rezolvarea.
Mai mult ca sigur vei primi si alte raspunsuri mai la obiect, eventual de la cineva cine s-a mai intalnit cu situatia asta.
Si eu sunt curios de o rezolvare, cine stie cand i-mi va fi de folos informatia.

O seara placuta!

Cele scrise mai sus reprezinta doar o parere,
daca o iei de buna, o faci pe riscul tau.



#3 alone

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 64 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Oradea

Postat 14 October 2005 - 08:47 PM

pe 371 in nici un caz pt ca e clar ca nu sunt marfuri; daca aceste cataloage/reviste sunt produse in cadrul tipografiei proprii, atunci este obligatoriu pe 345 (dupa care se trec pe consum); daca sunt furnizate de un tert, eu zic ca cel mai bine sa fie inregistrate pe 628;
insa trebuie sa fiti acoperiti cu documente pentru o eventuala justificare mai amanuntita;in sensul ca ar fi bine sa existe contracte de publicitate cu clientii pentru care s-a creat acel catalog, sa existe comenzi din partea lor, machete de publicitate; nu ar strica sa faceti si niste referate interne sau procese-verbale in care sa se specifice numarul de exemplare gratuite difuzate , cui s-au distribuit, scopul actiunii, etc etc



#4 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 14 October 2005 - 08:55 PM

venituri 704 cum zice Ocsi, dar la stocuri as inregistra 3028 (alte consumabile) si iesirea din gestiunea cu fiecare aviz de plecare.
cred ca extracontabil ar fi un pic cam fortat daca exista factura de intrare ptr. publicatie.



#5 Ocsi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 766 Postari:
  • Location:Oradea
  • Interests:Excursii, internet, filme S.F. etc.

Postat 14 October 2005 - 09:29 PM

"floris", ai dreptate, extracontabil e cam tras de par un pic, cum propui tu ar insemna deci primire brosuri pe 3028, pe masura distribuirii atunci ar fi 6028 si nu se mai foloseste 628. Pricep bine? E si asta o rezolvare, poate chiar mai buna ca a mea. Sa vedem si alte pareri.

O seara placuta!
Cele scrise mai sus reprezinta doar o parere,
daca o iei de buna, o faci pe riscul tau.



#6 pestesa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 498 Postari:
  • Location:Constanta
  • Interests:lucrurile frumoase

Postat 14 October 2005 - 09:53 PM

1. factura de intrare -> contul 3028
2. iesire din gestiune -> contul 6582 (nu stiu cum e distributia deci nu fac comentarii daca sa folosesc sau nu aviz)
3. la venituri as folosi contul 708, desi cred ca merge si in 704
4. nu as tine extracontabill

...parerea mea
Si cu toate ca-mi port/ Cu destul stoicism/ Soarta mea de granit/ Cateodata ma pomenesc urland:
Circulati numai pe partea carosabila
A sufletului meu,
Barbarilor! (M.S)



#7 pestesa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 498 Postari:
  • Location:Constanta
  • Interests:lucrurile frumoase

Postat 16 October 2005 - 10:29 PM

cred ca e ca si la mostre, inregistrarea ar fi echivalentul la ce a scris lorenzo aici http://www.conta.ro/forum/viewtopic.php?t=...8048&highlight= deci raman la parerea mea (desi poate nu conteaza) la iesirea din gestiune contul 6582 ( le dau gratis nu le consum )
Si cu toate ca-mi port/ Cu destul stoicism/ Soarta mea de granit/ Cateodata ma pomenesc urland:
Circulati numai pe partea carosabila
A sufletului meu,
Barbarilor! (M.S)



#8 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2005 - 09:16 AM

eu am zis 6028 SI pt. corespondenta conturilor, dar daca e sa folosim un alt cont de chelt. atunci, zic eu ca e mai bun 6588 fiindca chiar sunt alte chelt. de exploatare daca judeci dupa ce ar include = costul tiparirii publicatiei.
oricum, contul de chelt. nu cred ca e foarte important atat timp cat respect reflectarea fenomenului economic (adica nu le bag prin 603 sau 654 sau mai stiu eu ce alte bazaconii) si le includ intr-unul de chelt. de exploatare cf. bilantului contabil.

multumesc inca odata pt. raspunsuri.
o zi frumoasa.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL