Am pus mai devreme o intrebare si am primit un raspuns foarte competent de aceea o sa continui prin a-mi spune un of ce ma apasa de multa vreme.
Se spune ca in spatele unei firme de succes sta un contabil capabil. Pana si in filme exista stereotipuri de "creier financiar" de la contabilul evreu inteligent pana la un Consigliere din filmele cu Mafia. Din pacate in experienta mea de pana acum am intalnit doar contabili care isi faceau mai bine sau mai rau datoria. Niciodata nu am primit sfaturi care sa ma faca sa constientizez avantajele pe care mi le aduce o gandire orietentata spre binele si profitul firmei, nu numai pe a indeplini corect niste formalitati. Sper ca nu jignesc pe nimeni, imi dau seama ca nu e o munca usoara si ca trebuie sa fii multumit atunci cand este facuta bine.
Imi permit sa va cer parerea si sfaturile in ceea ce priveste diverse modalitati legale prin care se pot economisi bani intr-o firma. In mod sigur exista niste metode ingenioase de a face economii. Printre ele ar fi cheltuielile de protocol (vrei, nu vrei, in folosul angajatilor se fac niste cheltuieli care adunate au o importanta), deducerea unor cheltuieli generice (de la transportul acasa pana la bilete de avion), bonusuri sau prime care se pot oferi fara ca impozitul sa fi impovarator, angajarea de someri peste 45 de ani sau persoane cu hadicap samd. Acestea sunt doar cateva exemple care imi vin in minte, dar detaliile si practicarea lor sunt la indemana unor oameni specializati, context in care imi formulez intrebarea:
"Care sunt metodele contabile legale de a economisi bani la indemna unei firme mici/medii?"
Astept cu interes raspunsurile dumneavoastra si va multumesc pentru asistenta, interes si treaba buna pe care o face forumul acesta.