Buna, cine ma poate ajuta cu o speta legata de Registrul Bunurilor Primite ? Si anume:
X SRL efectueaza o prestare de serviciu pentru Y SRL din alt stat membru UE, (vechiul lohn) . Eu conduc acest registru dar la ultimul control de TVA m-au bagat in ceata . Eu operez intrarile de bunuri in luna respeciva - pe pozitii 250-260/luna aproxumativ, din NIR-uri (10-30 la numar).
Cand se trimite produsul finit eu il trec in rubricatura aferenta din formular in luna in care au iesit , cei de la TVA mi-au zis ca produsele care ies trebuiesc trecute in registrul in care s-a inregistrat intrarile de materiile prime aferente acestora. practic e imposibil, lucrez in momentul de fata cu 30 de comenzi si de fiecare data cand am livrare ar trebui sa iau toate dosarele sa caut in ce luna a intrat materia prima + completarile aferente lipsei de material. Practic dupa o livrare la care ii fac si consumul specific de materiale ar trebui sa mai lucrez vreo 4-5 zile ca sa modific registrele din urma... nu mai stiu ce sa fac, va rog ajutati-ma
cristisv
Inregistrat la: 20 Apr 2007Offline Ultimul click: Aug 25 2010 12:40 PM