Multumesc pentru raspunsuri!
Asadar pentru CAEN 6201 nu am nevoie de vreo calificare speciala, nu? L-as putea adauga fara probleme la PFA, corect?
Cred ca ar fi necesar, pentru ca automat fac si impartirea continutului in pagina - in pagina asta cu produse punem asta, la contact punem asta - etc...
Face parte din procesul normal de design, nu vad cum l-as concepe altfel.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: anderline
Community Stats
- Grup: Nou venit
- Postari: 5 (0 pe zi)
- Cel mai activ in: Contabilitate PFA (3 postari)
- Vizualizari: 2330
- Titlu User Nou
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
anderline nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Nu exista vizitatori de afisat
Postari ale mele
In topicul:Pregatire profesionala in vederea deschiderii PFA
06 February 2018 - 12:35 PM
In topicul:Pregatire profesionala in vederea deschiderii PFA
05 February 2018 - 01:43 PM
Buna ziua,
Sunt inregistrat ca PFA - cu activitate principala design grafic.
Experienta justificata o am de ani de zile de cand lucrez intr-o firma ca designer grafic - materiale publicitare, branding (postere, flyere, etc.) dar si design pentru websiteuri.
Cand am deschis PFA-ul am ales codul 7410 - design specializat.
> Printre serviciile oferite de mine insa se afla si cel de design website-uri (doar partea grafica, asadar aspectul paginilor). Stiu ca exista si acel cod 6201 - insa din cate inteleg se refera la partea programare a paginilor, nu? Este obligatoriu sa il folosesc si pe acela?
Daca ar fi necesar sa-l includ, cum as putea justifica experienta:
- este suficienta o adeverinta de la angajator si in ce fel ar trebui sa arate?
- pot sa justific experienta pentru codul 6201 cu diploma de inginer (absolvent de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei)? Deoarece o am depusa deja la dosar.
> Trebuie sa depun ditamai dosarul din nou la Registrul Comertului pentru a adauga un cod CAEN? Si ar fi taxele de platit mai mari daca folosec PFA cu mai multe coduri CAEN in sistem real? (din cate inteleg eu, nu).
Multumesc frumos!
Sunt inregistrat ca PFA - cu activitate principala design grafic.
Experienta justificata o am de ani de zile de cand lucrez intr-o firma ca designer grafic - materiale publicitare, branding (postere, flyere, etc.) dar si design pentru websiteuri.
Cand am deschis PFA-ul am ales codul 7410 - design specializat.
> Printre serviciile oferite de mine insa se afla si cel de design website-uri (doar partea grafica, asadar aspectul paginilor). Stiu ca exista si acel cod 6201 - insa din cate inteleg se refera la partea programare a paginilor, nu? Este obligatoriu sa il folosesc si pe acela?
Daca ar fi necesar sa-l includ, cum as putea justifica experienta:
- este suficienta o adeverinta de la angajator si in ce fel ar trebui sa arate?
- pot sa justific experienta pentru codul 6201 cu diploma de inginer (absolvent de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei)? Deoarece o am depusa deja la dosar.
> Trebuie sa depun ditamai dosarul din nou la Registrul Comertului pentru a adauga un cod CAEN? Si ar fi taxele de platit mai mari daca folosec PFA cu mai multe coduri CAEN in sistem real? (din cate inteleg eu, nu).
Multumesc frumos!
In topicul:Factura PFA pentru ONG din UE
19 January 2018 - 02:13 PM
Multumesc pentru raspuns, Otilia!
In topicul:Factura PFA pentru ONG din UE
17 January 2018 - 09:24 PM
Multumesc pentru raspuns, Otilia!
O intrebare anexa, daca doresc ca plata sa se faca partial in avans (sa zicem 50%) cum procedez?
1) Emit o factura separata pe care precizez Produs: "AVANS Servicii" si suma la jumatate iar ulterior o a doua factura pe care precizez Produs: "Servicii (plata finala)" cu restul sumei?
sau
2) Pot sa precizez pe o singura factura ce contine suma totala, undeva la mentiuni - ca se va face in avans plata de XXX reprezentand 50% la o anumita data?
Nu sunt sigur in niciunul din cazuri, deoarece imi inchipui ca factura teoretic ar trebui emisa pentru un serviciu deja efectuat, nu?
O intrebare anexa, daca doresc ca plata sa se faca partial in avans (sa zicem 50%) cum procedez?
1) Emit o factura separata pe care precizez Produs: "AVANS Servicii" si suma la jumatate iar ulterior o a doua factura pe care precizez Produs: "Servicii (plata finala)" cu restul sumei?
sau
2) Pot sa precizez pe o singura factura ce contine suma totala, undeva la mentiuni - ca se va face in avans plata de XXX reprezentand 50% la o anumita data?
Nu sunt sigur in niciunul din cazuri, deoarece imi inchipui ca factura teoretic ar trebui emisa pentru un serviciu deja efectuat, nu?
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: anderline
- Regulament