Agentia Nationala de Administrare Fiscala, cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor nr. 17, sector 5, organizeaza la sediul sau, in data de 3 octombrie 2016, ora 11.00 (proba scrisa) concurs pentru ocuparea a doua functii publice de executie vacante de consilier juridic clasa I gradul profesional principal la Serviciul contencios din cadrul Directiei generale juridice.
Conditiile de participare la concurs:
- conditii generale prevazute de art. 54 din Legea 188/1999, republicata (r2), cu modificarile si completarile ulterioare, pentru ocuparea functiilor publice;
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma/studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul juridic
- vechimea minima in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de executie de consilier juridic clasa I gradul profesional principal este de 5 ani;
- limbi straine (necesitaea si nivel de cunoastere(: limba engleza - nivel mediu
- cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): editare text, calcul tabelar si navigare internet - nivel mediu
- abilitati, calitati si aptitudini necesare: cunostinte in domeniul juridic si fiscal, reprezentarea in instanta a intereselor institutiei si ale statului roman, operativitate si receptivitate in solutionarea lucrarilor repartizate, pastrarea confidentialitatii, corectitudine, asumarea responsabilitatii, creativitate si initiativa, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de a lucra in echipa, disciplina profesionala.
Conditii de desfasurare a concursului:
- concursul se organizeaza la sediul ANAF din strada Apolodor nr. 17 sector 5 Bucuresti in data de 3 octombrie 2016 ora 11.00 - proba scrisa.
Dosarele de inscriere la concurs se depun in perioada 2.09.2016 - 21.09.2016 la sediul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, mezanin, camera 204 si vor contine in mod obligatoriu:
- copia actului de identitate
- formularul tip de inscrirre, completat
- copiilor diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuare unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate, fiind necesare doar pentru stabilirea drepturilor salariale.
- cazierul judiciar
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
- declaratia pe proprie raspundere care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica
- dosar de incopciat sau dosar cu sina (cartonat)
Documentele mentionate mai sus se prezinta in copii legalizate sau in copii insotite de documentele originale.
Bibliografia de concurs necesara este atasata la prezentul anunt.
Formularul tip de inscriere impreuna cu declaratie pe proprie raspundere se gasesc si pot fi descarcate din sectiunea Formulare concursuri a paginii de internet a institutiei: www.anaf.ro/anunturi/resurse_umane/concursuri
Relatii suplimentare se pot obtine la Directia generala de organizare si resurse umane, telefon 319.97.59/int. 2011, 2026."
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cesiune Actiuni si Reglementari Cheie
Cesiunea partilor sociale reprezinta transmiterea partilor sociale catre persoane care, astfel, vor dobandi calitatea de asociat. Cesiunea se realizeaza pe baza unui contract de cesiune, iar transmiterea partilor sociale trebuie inscrisa in registrul comertului. In acest articol vom prezenta aspecte fiscale esentiale si vom oferi un exemplu de monografie contabile pentru cesiunea actiunilor.Reglementari cheie cu privire la cesiunea de actiuniContractul de cesiune se va incheia intre:cedenti,...
vezi AICI monografia << Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia << Monografii Contabile Institutii Publice
Institutiile publice, spre deosebire de entitatile din sectorul privat, se supun unui cadru contabil specific, reglementat de normele Ministerului Finantelor si alte acte normative in vigoare. In activitatea curenta, apar frecvent situatii contabile complexe care necesita o abordare riguroasa, in conformitate cu legislatia bugetara si fiscala aplicabila. In acest articol vom prezenta exemple concrete de monografii contabile care vizeaza situatii des intalnite in institutiile publice!Monografie -...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Colectarea Deseurilor Si Aspecte Fiscale
Activitatea de colectare a deseurilor este tot mai importanta in contextul protejarii mediului si al dezvoltarii durabile. Aceasta implica nu doar operatiuni logistice si tehnice, ci si aspecte contabile specifice. Indiferent daca este vorba despre deseuri reciclabile, menajere sau industriale, firmele care desfasoara astfel de activitati trebuie sa respecte o serie de reglementari fiscale si contabile. In aceasta monografie, prezentam modul de inregistrare in contabilitate a principalelor...
vezi AICI monografia << Monografie Gestionarea Subventiilor Si Reglementari Cheie
Subventiile sunt fonduri nerambursabile acordate de autoritati sau organizatii guvernamentale cu scopul de a sprijini diverse sectoare economice, de la agricultura si industrie pana la educatie si cercetare. O gestionare corecta este esentiala pentru conformitatea legala si pentru asigurarea transparentei si eficientei utilizarii fondurilor respective. Va prezentam in acest articol principalele reglementari contabile cu privire la gestionarea subventiilor si vom oferi o monografie contabila...
vezi AICI monografia <<