Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
search

Ce riscam daca nu depunem la timp situatiile financiare anuale?

Magazine online: particularitati privind organizarea contabilitatii

Va reamintim ca in Monitorul Oficial nr. 86/31.01.2017 a fost publicat OMFP nr. 166/2017 privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile anuale ale operatorilor economici la unitatile teritoriale ale MFP, precum si pentru modificarea si completarea unor reglementari contabile.

Astfel, entitatile care nu au desfasurat activitate de la constituire pana la sfarsitul exercitiului financiar de raportare nu intocmesc situatii financiare anuale, urmand  sa depuna o declaratie pe propria raspundere a persoanei care are obligatia gestionarii entitatii, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului financiar.

Declaratia de inactivitate se depune in format electronic; in vederea depunerii acestei declaratii in forma electronica, avand atasata o semnatura electronica extinsa, sau numai in format hartie si in format electronic, entitatile vor folosi programul de asistenta pus la dispozitie gratuit de catre MFP pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

 Aceasta declaratie de inactivitate va cuprinde toate datele de identificare a entitatii, respectiv:

>> denumirea completa (confom certificatului de inmatriculare);
>> adresa si numarul de telefon;
>> numarul de inregistrare la registrul comertului;
>> codul unic de inregistrare;
>> capitalul social.


Nedepunerea la termen a declaratiei de inactivitate constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 100 la 200 lei.

Sursa: Administratia Judeteana a Finantelor Publice Braila



Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba de la 1 ianuarie 2023!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit

Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative