Gandita si realizata pentru a veni in intampinarea neclaritatilor si nevoilor dvs., lucrarea Formularele obligatorii pentru Departamentul de Contabilitate va pune la dispozitie:
- Continut editabil: modele de documente financiar-contabile gata de personalizat si tiparit
- Nomenclatorul documentelor financiar-contabile: contine toate documentele de care aveti nevoie dvs., contabilii, in activitatea dvs. zilnica, grupate pe categorii de activitati: productie, incasari si plati, achizitii, vanzari, drepturi de personal, deplasari interne si externe, donatii acordate
- Regimul intern pentru circuitul documentelor financiar-contabile privind: mijloacele fixe, bunurile de natura stocurilor, avizele de insotire, mijloacele banesti si decontarile, salariile si drepturile de personal
- Recomandari privind intocmirea si utilizarea acestor documente
- Noutati privind regimul de pastrare si arhivare a documentelor, arhivarea electronica
- Sfaturi privind rezolvarea unor situatii sensibile: corectarea si reconstituirea documentelor
Vreti sa scapati de bataia de cap privind orice document justificativ pe care il aveti de intocmit? Comandati acum lucrarea dvs. Formularele obligatorii pentru Departamentul de Contabilitate! Raspunde oricarei intrebari pe care o formulati legat de acestea si va ajuta sa le aveti gata completate si tiparite!
Click aici pentru Cuprinsul lucrarii >>
Lucrarea lamureste acum toate semnele de intrebare pe care in general, abrogarea unui ordin si introducerea unuia nou le genereaza. Acesta aduce precizari clare legate de:
- conditiile privind intocmirea si utilizarea in circuit intern al documentelor justificative si contabile
- corectarea si reconstituirea documentelor
- pastrarea si arhivarea documentelor. Arhivarea electronica a documentelor
- cerintele obligatorii pentru programele informatice folosite
- eliminarea stampilei de pe formulare, dar si a obligativitatii semnaturii
- eliminarea cerintelor minimale obligatorii pentru fiecare formular (fie ele fise, registre sau jurnale)
- reglementarea elementelor principale specifice firmelor
- noile tipuri de documente care se vor pastra timp de 5 sau 10 ani
- eliminarea obligativitatii unor documente
- regimul documentelor financiar-contabile pierdute, sustrase sau distruse (conditii de actualizare, termene de reconstituire)
- conformitatea cu legea a ordinelor de deplasare, a chitantelor sau a deconturilor pentru operatiuni de participatie, chiar si in lipsa stampilei.