search

Modele de formulare utile pentru contabili: totul despre intocmirea, corectarea si arhivarea lor

Vanzare terenuri: atentie, tratamentul fiscal este diferit in functie de incadrarea acestora! Ce cota de TVA se aplica?
Documentele care stau la baza inregistrarilor in contabilitate pot dobandi calitatea de document justificativ numai in conditiile in care furnizeaza toate informatiile prevazute de normele legale in vigoare. Documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate angajeaza raspunderea persoanelor care le-au intocmit, vizat si aprobat, precum si a celor care le-au inregistrat in contabilitate.
 
Numeroasele formulare obligatorii folosite de orice departament contabil dintr-o firma sunt o sursa de nesiguranta si exista in permanenta teama de a nu gresi.
 
  Mai trebuie sau nu stampila? Dar semnatura e obligatorie? Cand?
  Care sunt acum cerintele minimale? Nu mai exista?
  Dar despre elementele principale ce trebuie sa figureze pe documente ce ne puteti spune?
  Documente pe suport electronic sau pe hartie? Sau… si, si? Cum e corect?
  Despre noile norme de emitere a documentelor, ce ne puteti spune?
  Chiar dispare Registrul de incasari si plati?
 
La toate acestea si la multe altele va raspund specialistii Rentrop & Straton in lucrarea dedicata: Formularele obligatorii pentru Departamentul de Contabilitate
 
 
Gandita si realizata pentru a veni in intampinarea neclaritatilor si nevoilor dvs., lucrarea va pune la dispozitie:
 
  - Continut editabil: modele de documente financiar-contabile gata de personalizat si tiparit
 
  - Nomenclatorul documentelor financiar-contabile: contine toate documentele de care aveti nevoie dvs., contabilii, in activitatea dvs. zilnica, grupate pe categorii de activitati:
-> productie 
-> incasari si plati 
-> achizitii 
-> vanzari 
-> drepturi de personal 
-> deplasari interne si externe 
-> donatii acordate
 
  - Regimul intern pentru circuitul documentelor financiar-contabile privind:
mijloacele fixe bunurile de natura stocurilor avizele de insotire  mijloacele banesti si decontarile  salariile si drepturile de personal
 
  - Recomandari privind intocmirea si utilizarea acestor documente
  - Noutati privind regimul de pastrare si arhivare a documentelor, arhivarea electronica
  - Sfaturi privind rezolvarea unor situatii sensibile: corectarea si reconstituirea documentelor
 
Vreti sa scapati de bataia de cap privind orice document justificativ pe care il aveti de intocmit? Comandati acum lucrarea dvs.Formularele obligatorii pentru Departamentul de Contabilitate! Raspunde oricarei intrebari pe care o formulati legat de acestea si va ajuta sa le aveti gata completate si tiparite!
 
Lucrarea "Formularele obligatorii pentru Departamentul de Contabilitate" lamureste acum toate semnele de intrebare pe care in general, abrogarea unui ordin si introducerea unuia nou le genereaza. Acesta aduce precizari clare legate de:
 
  - conditiile privind intocmirea si utilizarea in circuit intern al documentelor justificative si contabile
  - corectarea si reconstituirea documentelor
  - pastrarea si arhivarea documentelor. Arhivarea electronica a documentelor
  - cerintele obligatorii pentru programele informatice folosite
  - eliminarea stampilei de pe formulare, dar si a obligativitatii semnaturii
  - eliminarea cerintelor minimale obligatorii pentru fiecare formular (fie ele fise, registre sau jurnale)
  - reglementarea elementelor principale specifice firmelor
  - noile tipuri de documente care se vor pastra timp de 5 sau 10 ani
  - eliminarea obligativitatii unor documente
  - regimul documentelor financiar-contabile pierdute, sustrase sau distruse (conditii de actualizare, termene de reconstituire)
  - conformitatea cu legea a ordinelor de deplasare, a chitantelor sau a deconturilor pentru operatiuni de participatie, chiar si in lipsa stampilei.
 
 


Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit

E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice