La propunerea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului si Solidaritatii Sociale, Guvernul a aprobat astazi prorogarea termenului de trecere de la sistemul Revisal, la platforma REGES-ONLINE, pana la data de 31 decembrie 2025, pentru a veni in sprijinul angajatorilor care intampina dificultati in procesul de migrare.
”Am decis sa prelungim termenul pentru inrolarea in REGES-ONLINE pana la sfarsitul anului, pentru ca niciun angajator sa nu fie pus in situatia de a primi sanctiuni. Cred ca rolul statului este sa ofere sprijin si solutii, nu bariere. De aceea, aceasta perioada suplimentara este un semn de respect fata de mediul de afaceri si fata de cei care creeaza locuri de munca. Am urmarit, am ascultat si am raspuns ingrijorarilor. Insa, indemn toti angajatorii sa faca demersurile necesare ca pana la sfarsitul anului sa se inscrie in noua platforma. REGES-ONLINE nu este un instrument perfect, dar este unul util si modern pentru toti angajatorii, iar tranzitia trebuie sa fie una fireasca si echilibrata”, a declarat Petre-Florin Manole, ministrul Muncii, Familiei, Tineretului si Solidaritatii Sociale.
Trecerea la noul REGES-ONLINE! 54 de probleme practice de care s-au lovit angajatorii si solutiile oferite de specialisti! Eliminati greseli majore pe care le puteti face cand migrati in REGES-ONLINE!
In prezent, doar 23% dintre firme au reusit sa finalizeze tranzitia, iar mentinerea termenului initial, pana la 30 septembrie 2025, ar fi generat un risc major de blocaj operational, cu potentiale sanctiuni aplicate angajatorilor care nu au avut acces complet la resursele tehnice sau suportul necesar.
Drept urmare, s-a dispus prorogarea, pana la data de 31 decembrie 2025, a termenului de 6 luni prevazut de art. 11 alin. (1) si (2) din HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor - REGES-ONLINE, respectiv:
-termenul in care angajatorii trebuie sa se inregistreze in platforma REGES-ONLINE;
-termenul in care angajatorii trebuie sa completeze si sa transmita toate elementele contractelor individuale de munca active, care nu se regasesc deja in sistemul informatic prevazut de HG nr. 905/2017.
Aceasta masura nu reprezinta o amanare a responsabilitatii, ci un gest de responsabilitate administrativa, menit sa ofere un cadru realist si echitabil pentru conformare.
Toti angajatorii sunt invitati sa finalizeze inrolarea in REGES Online pana la sfarsitul acestui an, avand in vedere ca termenul limita stabilit nu va mai fi prelungit.
Ne dorim ca REGES-Online sa devina un instrument eficient, accesibil si stabil pentru toti utilizatorii sai.
Precizam faptul ca trecerea la REGES-ONLINE nu presupune mutarea, de catre angajator, a bazelor de date existente, aceasta fiind deja realizata in sistem. Angajatorii trebuie doar sa isi creeze cont in platforma, proces simplificat si rapid, care asigura accesul direct la toate functionalitatile necesare.
REGES-ONLINE ofera numeroase beneficii:
-?administrarea digitala a contractelor de munca si acces permanent la istoricul acestora;
-?raportarea in timp real si actualizare automata a aplicatiei;
-?accesul securizat prin certificat digital calificat sau ROeID;
-?integrarea cu sistemele informatice interne de resurse umane, fara proceduri suplimentare de transfer al datelor.
Platforma este disponibila direct din browser, fara instalare locala, accesand https://reges.inspectiamuncii.ro/.
Autentificarea in registru se poate realiza fie cu cont creat pe platforma RoEID, fie cu semnatura digitala confirmata la ANAF.
Pentru indrumare privind modalitatea de autentificare dar si pentru a sprijini angajatorii in cunoasterea functionalitatilor noului sistem, recomandam accesarea linkul-ui de mai jos, pentru
vizualizare tutoriale >>
Utilizarea REGES-ONLINE simplifica activitatea angajatorilor, creste transparenta si ofera o gestionare moderna si sigura a relatiilor de munca.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<