Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura
cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site,
oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de
site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura
cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site,
oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de
site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Bugetul lunar alocat de români pentru alimente şi produse de îngrijire a locuinţei a rămas aproximativ la fel în 2010, comparativ cu 2009, dar volumul a scăzut, iar cheltuielile cu unele produse, precum alcoolul, snacks-urile şi băuturile carbonatate, au fost reduse sau chiar eliminate.