Cea mai mica eroare in documentele dvs. contabile poate avea urmari grave pentru afacerea dvs.! Poate genera declaratii fiscale incorecte, situatii financiare gresite, penalizari, impuneri suplimentare si amenzi ce pot ruina afacerea dvs.! Aveti acum posibilitatea de a evita aceste pericole! Va propunem un ghid practic care se adreseaza tuturor categoriilor de utilizatori SAGA, atat incepatorilor, cat si celor care au lucrat cu acest program si au simtit nevoia unor explicatii mai amanuntite privind modul in care pot sa ii exploateze cu maxima eficienta facilitatile: Ghid practic. SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari!
Lucrarea, elaborata de specialisti in domeniu, raspunde clar si cu exemple practice intrebarilor dvs. privind utilizarea programului SAGA PS, functiile pe care le indeplineste, modul de introducere a unor date specifice, realizarea documentelor fiscal-contabile cerute de lege, rezolvarea unor probleme practice legate de completarea registrelor si multe altele.
Beneficiile dvs. includ:
-
obtinerea de rapoarte fiscal-contabile perfecte
-
declaratii fiscale corecte si in timp util ...detalii aici >>
-
documente legate de salarizare (evidenta salariatilor, state de plata, declaratii aferente) corecte si rapid obtinute
-
registrul de evidenta fiscala generat automat daca operati corect cheltuielile nedeductibile sau cu deductibilitate limitata ...detalii aici >>
-
situatii practice rezolvate pas cu pas (explicatii, poze) pentru exemplificarea unor situatii frecvent intalnite.
Vreti sa:
-
rezolvati rapid si bine orice document fiscal-contabil pe care Fiscul vi-l cere la control?
-
evitati erori generatoare de catastrofe in situatiile dvs. financiare?
-
fiti protejat impotriva amenzilor care va pot duce la faliment? ...detalii aici >>
-
economisiti timp, energie si bani?
-
capatati rezerve de timp in care sa va dezvoltati afacerea, in loc sa buchisiti permanent la calcule si situatii contabile?
Alegeti sa lucrati inteligent! Sa introduceti datele corecte exact acolo unde le este locul! Fara ezitari si fara greseli! In doar cateva minute! Lucrarea Ghid practic. SAGA pentru PFA - Operare, exemple practice, recomandari va ajuta acum sa folositi programul SAGA PS la potentialul sau maxim! Sa aveti evidente fiscal-contabile corecte, generate AUTOMAT! Comandati acum exemplarul dvs.!
Sa presupunem ca aveti de efectuat o operatiune anume. Nu stiti de unde sa incepeti si unde trebuie sa ajungeti. La ce trebuie sa fiti atent si ce trebuie sa evitati… Ce pasi sa urmati… Ati putea s-o luati din aproape in aproape, dar… cat de departe veti ajunge? Si in cat timp? Va oferim acum “scurtatura” de care aveti nevoie! Lucrarea Ghid practic SAGA PFA - Operare, exemple practice, recomandari inlatura acum orice dubiu, privind lucrul cu softul SAGA! Aici gasiti:
-
indicatii precise referitoare la meniul si caseta corespunzatoare care trebuie accesata de PFA
-
pasii de urmat pentru inregistrarea unei operatii, de la inceput pana la sfarsit
-
atentionari in cazul operatiilor mai dificile sau urmarea unor pasi stricti de inregistrare in programul SAGA
-
recomandari in cazul operatiilor dificile, care dau erori de inregistrare, semnalate de contabili din practica zilnica in acest program.
Cu ajutorul print screen-urilor explicate actiune cu actiune, contabilul urmareste foarte usor si intelege operatiile pe care le are de efectuat.
Lucrarea Ghid practic. SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari contine informatii privind:
1. Configurarea initiala a unei PFA
2. Prezentare si navigare prin meniuri
2.1 Meniul „Fisiere”
Cu ajutorul meniului „Fisiere”, PFA:
-
verifica furnizorii si clientii
-
seteaza gestiunile in functie de tipul de activitate desfasurata,
-
defineste articolele, tipurile de operatii, centrele de cost
-
tine evidenta salariatilor.
Atentie! Ansamblul tipurilor de operatii ce pot fi definite in cadrul meniului „Fisiere” poate fi considerat Planul de conturi al PFA. Daca PFA tine cont de necesitatile de raportare (fiscale sau manageriale) la definirea acestora, cu o simpla tiparire poate obtine rapoartele necesare, fara alte calcule!
2.2 Meniul „Operatii”
Este, practic, meniul de lucru. In acest capitol, PFA stabileste regulile de operare pentru toate documentele primite sau emise de PFA, in lei si in valuta:
-
Facturi si bonuri fiscale primite
-
Cheltuieli cu deductibilitate limitata si cheltuieli nedeductibile
-
Facturi emise
-
Achizitii de imobilizari si inregistrarea amortizarii
-
Incasari si plati
-
Operarea incasarilor si platilor care nu se trec in Registrul jurnal de incasari si plati
-
Generarea statului salarii si a Declaratiei 112
-
Declaratii/Inchidere an. Registrul de evidenta fiscala pentru PFA
...Click aici pentru cuprinsul complet >>
Atentie! Deosebit de importanta in cadrul acestui meniu este pagina Declaratii/Inchidere an care poate fi accesata in orice moment pentru vizualizarea situatiei fiscale a PFA sau pentru intocmirea unor declaratii si a Registrului de evidenta fiscala pentru PFA!
Comandati acum lucrarea care va arata de la A la Z cum sa folositi softul de contabilitate SAGA PS >>
Foto: pixabay.com
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cesiune Actiuni si Reglementari Cheie
Cesiunea partilor sociale reprezinta transmiterea partilor sociale catre persoane care, astfel, vor dobandi calitatea de asociat. Cesiunea se realizeaza pe baza unui contract de cesiune, iar transmiterea partilor sociale trebuie inscrisa in registrul comertului. In acest articol vom prezenta aspecte fiscale esentiale si vom oferi un exemplu de monografie contabile pentru cesiunea actiunilor.Reglementari cheie cu privire la cesiunea de actiuniContractul de cesiune se va incheia intre:cedenti,...
vezi AICI monografia << Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia << Monografii Contabile Institutii Publice
Institutiile publice, spre deosebire de entitatile din sectorul privat, se supun unui cadru contabil specific, reglementat de normele Ministerului Finantelor si alte acte normative in vigoare. In activitatea curenta, apar frecvent situatii contabile complexe care necesita o abordare riguroasa, in conformitate cu legislatia bugetara si fiscala aplicabila. In acest articol vom prezenta exemple concrete de monografii contabile care vizeaza situatii des intalnite in institutiile publice!Monografie -...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Colectarea Deseurilor Si Aspecte Fiscale
Activitatea de colectare a deseurilor este tot mai importanta in contextul protejarii mediului si al dezvoltarii durabile. Aceasta implica nu doar operatiuni logistice si tehnice, ci si aspecte contabile specifice. Indiferent daca este vorba despre deseuri reciclabile, menajere sau industriale, firmele care desfasoara astfel de activitati trebuie sa respecte o serie de reglementari fiscale si contabile. In aceasta monografie, prezentam modul de inregistrare in contabilitate a principalelor...
vezi AICI monografia << Monografie Gestionarea Subventiilor Si Reglementari Cheie
Subventiile sunt fonduri nerambursabile acordate de autoritati sau organizatii guvernamentale cu scopul de a sprijini diverse sectoare economice, de la agricultura si industrie pana la educatie si cercetare. O gestionare corecta este esentiala pentru conformitatea legala si pentru asigurarea transparentei si eficientei utilizarii fondurilor respective. Va prezentam in acest articol principalele reglementari contabile cu privire la gestionarea subventiilor si vom oferi o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie contabila spalatorie auto self service (cu jetoane)
Deschiderea si gestionarea unei spalatorii auto self-service implica nu doar aspecte operationale si tehnice, ci si obligatii contabile si fiscale specifice. Intrucat acest tip de afacere presupune incasari automate, este esential ca antreprenorii sa cunoasca tratamentul contabil adecvat si evidentierea corecta a veniturilor si cheltuielilor. In acest articol vom oferi informatii esentiale cu privire la inregistrarea in contabilitate a operatiunilor aferente acestei activitati...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Prosumator Si Obligatii fiscale
Avand in vedere cresterea numarului de persoane fizice si juridice care produc si consuma energie electrica este importanta cunoasterea legislatiei pentru aplicarea corecta a reglementarilor. In acest articol va prezentam principalele obligatii fiscale ale prosumatorilor si monografiia contabila aferenta.Ce este un prosumatorProsumatorii sunt persoane fizice sau juridice care produc energie din surse regenerabile pentru consumul propriu, iar surplusul il livreaza in reteaua nationala, primind in...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reevaluare Cladiri
Reevaluarea cladirilor reprezinta un proces esential pentru reflectarea corecta a valorii acestora in evidentele contabile ale unei entitati. Aceasta procedura permite ajustarea valorii contabile a imobilizarilor in conformitate cu realitatile pietei, asigurand o imagine fidela a situatiei financiare. Va prezentam in acest articol cateva aspecte fiscale importante si monografia contabila a reevaluarii cladirilor.Aspecte fiscale importante privind reevaluare cladirilorDin punct de vedere fiscal,...
vezi AICI monografia << Monografie contabila tichete de masa si reglementari cheie
Tichetele de masa reprezinta un beneficiu extrasalarial frecvent intalnit in mediul de afaceri, oferit angajatilor pentru a sprijini costurile zilnice cu alimentatia. Din punct de vedere contabil, acestea implica inregistrari specifice atat pentru acordarea lor, cat si pentru deductibilitatea fiscala. Monografia contabila a tichetelor de masa trebuie sa respecte reglementarile in vigoare privind tratamentul lor fiscal si contabil, astfel incat firmele sa evite eventuale erori sau sanctiuni. In...
vezi AICI monografia <<