Cea mai mica eroare in documentele dvs. contabile poate avea urmari grave pentru afacerea dvs.! Poate genera declaratii fiscale incorecte, situatii financiare gresite, penalizari, impuneri suplimentare si amenzi ce pot ruina afacerea dvs.! Aveti acum posibilitatea de a evita aceste pericole! Va propunem un ghid practic care se adreseaza tuturor categoriilor de utilizatori SAGA, atat incepatorilor, cat si celor care au lucrat cu acest program si au simtit nevoia unor explicatii mai amanuntite privind modul in care pot sa ii exploateze cu maxima eficienta facilitatile: Ghid practic. SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari!
Lucrarea, elaborata de specialisti in domeniu, raspunde clar si cu exemple practice intrebarilor dvs. privind utilizarea programului SAGA PS, functiile pe care le indeplineste, modul de introducere a unor date specifice, realizarea documentelor fiscal-contabile cerute de lege, rezolvarea unor probleme practice legate de completarea registrelor si multe altele.
Beneficiile dvs. includ:
-
obtinerea de rapoarte fiscal-contabile perfecte
-
declaratii fiscale corecte si in timp util ...detalii aici >>
-
documente legate de salarizare (evidenta salariatilor, state de plata, declaratii aferente) corecte si rapid obtinute
-
registrul de evidenta fiscala generat automat daca operati corect cheltuielile nedeductibile sau cu deductibilitate limitata ...detalii aici >>
-
situatii practice rezolvate pas cu pas (explicatii, poze) pentru exemplificarea unor situatii frecvent intalnite.
Vreti sa:
-
rezolvati rapid si bine orice document fiscal-contabil pe care Fiscul vi-l cere la control?
-
evitati erori generatoare de catastrofe in situatiile dvs. financiare?
-
fiti protejat impotriva amenzilor care va pot duce la faliment? ...detalii aici >>
-
economisiti timp, energie si bani?
-
capatati rezerve de timp in care sa va dezvoltati afacerea, in loc sa buchisiti permanent la calcule si situatii contabile?
Alegeti sa lucrati inteligent! Sa introduceti datele corecte exact acolo unde le este locul! Fara ezitari si fara greseli! In doar cateva minute! Lucrarea Ghid practic. SAGA pentru PFA - Operare, exemple practice, recomandari va ajuta acum sa folositi programul SAGA PS la potentialul sau maxim! Sa aveti evidente fiscal-contabile corecte, generate AUTOMAT! Comandati acum exemplarul dvs.!
Sa presupunem ca aveti de efectuat o operatiune anume. Nu stiti de unde sa incepeti si unde trebuie sa ajungeti. La ce trebuie sa fiti atent si ce trebuie sa evitati… Ce pasi sa urmati… Ati putea s-o luati din aproape in aproape, dar… cat de departe veti ajunge? Si in cat timp? Va oferim acum “scurtatura” de care aveti nevoie! Lucrarea Ghid practic SAGA PFA - Operare, exemple practice, recomandari inlatura acum orice dubiu, privind lucrul cu softul SAGA! Aici gasiti:
-
indicatii precise referitoare la meniul si caseta corespunzatoare care trebuie accesata de PFA
-
pasii de urmat pentru inregistrarea unei operatii, de la inceput pana la sfarsit
-
atentionari in cazul operatiilor mai dificile sau urmarea unor pasi stricti de inregistrare in programul SAGA
-
recomandari in cazul operatiilor dificile, care dau erori de inregistrare, semnalate de contabili din practica zilnica in acest program.
Cu ajutorul print screen-urilor explicate actiune cu actiune, contabilul urmareste foarte usor si intelege operatiile pe care le are de efectuat.
Lucrarea Ghid practic. SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari contine informatii privind:
1. Configurarea initiala a unei PFA
2. Prezentare si navigare prin meniuri
2.1 Meniul „Fisiere”
Cu ajutorul meniului „Fisiere”, PFA:
-
verifica furnizorii si clientii
-
seteaza gestiunile in functie de tipul de activitate desfasurata,
-
defineste articolele, tipurile de operatii, centrele de cost
-
tine evidenta salariatilor.
Atentie! Ansamblul tipurilor de operatii ce pot fi definite in cadrul meniului „Fisiere” poate fi considerat Planul de conturi al PFA. Daca PFA tine cont de necesitatile de raportare (fiscale sau manageriale) la definirea acestora, cu o simpla tiparire poate obtine rapoartele necesare, fara alte calcule!
2.2 Meniul „Operatii”
Este, practic, meniul de lucru. In acest capitol, PFA stabileste regulile de operare pentru toate documentele primite sau emise de PFA, in lei si in valuta:
-
Facturi si bonuri fiscale primite
-
Cheltuieli cu deductibilitate limitata si cheltuieli nedeductibile
-
Facturi emise
-
Achizitii de imobilizari si inregistrarea amortizarii
-
Incasari si plati
-
Operarea incasarilor si platilor care nu se trec in Registrul jurnal de incasari si plati
-
Generarea statului salarii si a Declaratiei 112
-
Declaratii/Inchidere an. Registrul de evidenta fiscala pentru PFA
...Click aici pentru cuprinsul complet >>
Atentie! Deosebit de importanta in cadrul acestui meniu este pagina Declaratii/Inchidere an care poate fi accesata in orice moment pentru vizualizarea situatiei fiscale a PFA sau pentru intocmirea unor declaratii si a Registrului de evidenta fiscala pentru PFA!
Comandati acum lucrarea care va arata de la A la Z cum sa folositi softul de contabilitate SAGA PS >>
Foto: pixabay.com
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Retur Marfa Furnizor
Returul de marfa catre furnizor este o situatie care poate aparea in activitatea unei societati din varii motive, precum: marfa livrata neconforma, expirata, deteriorata sau pur si simplu in surplus fata de necesarul efectiv. Pentru a reflecta corect aceste operatiuni in contabilitate, este esential sa se respecte prevederile legale si principiile contabile in vigoare. In acest articol, prezentam monografia contabila aferenta returului de marfa catre furnizor, alaturi de implicatiile fiscale si...
vezi AICI monografia << Monografie Garantie Chirie Si Reglementari Cheie
Un contract de inchiriere implica, de cele mai multe ori, plata unei garantii de catre chirias, menita sa acopere eventualele daune sau neplati. Din punct de vedere contabil, aceasta garantie trebuie tratata cu atentie, avand un regim specific de inregistrare. In acest articol, prezentam aspecte contractuale importante si oferim o monografie clara pentru inregistrarea garantiei pentru chirie, conforma cu reglementarile contabile in vigoare.Garantie chirie: reglementari legislativeIn cazul unui...
vezi AICI monografia << Restituire Suma Necuvenita: Cont Contabil si Reglementari Cheie
In relatiile de munca pot aparea, uneori, erori sau situatii neprevazute care determina plata unor sume de bani catre salariat fara un temei legal. De la salarii platite in exces sau indemnizatii de concediu de odihna acordate eronate, aceste sume sunt considerate necuvenite si, potrivit legislatiei in vigoare, angajatorul are dreptul sa solicite restituirea acestora. In acest articol prezentam principalele reglementari legale cu privire la returnarea sumelor necuvenite si contul in care se...
vezi AICI monografia << Monografie Constituire Provizioane Clienti Neincasati
Provizioanele reprezinta o componenta importanta a evidentei contabile si sunt utilizate pentru a reflecta obligatii sau pierderi viitoare certe sau probabile. Constituirea corecta a acestora ajuta companiile sa-si gestioneze riscurile financiare si sa respecte principiul prudentei.Cand se constituie provizioanele?Provizioanele se constituie atunci cand o entitate are o obligatie curenta (legala sau implicita) generata de un eveniment trecut, iar pentru solutionarea acesteia este probabil sa fie...
vezi AICI monografia <<