RAPORT DE GESTIUNE definitie - Dictionar online contabil financiar economic
Contabilitate � Conta.ro
Va asteptam online 24 ore din 24 sub sloganul: 100% contabilitate!
Puteti cere, oferi si gasi solutii la orice problema de contabilitate si fiscalitate. Si in plus aveti legislatia economica actualizata si un modul important de resurse umane.
  Dictionar

RAPORT DE GESTIUNE

Cauta un termen:
Cauta dupa litera:
A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V X Y Z

 
    RAPORT DE GESTIUNE : document ce reflecta evidenta operativa a marfurilor si ambalajelor din cadrul unitatilor dedesfacere cu amanuntul. Pote fi zilnic sau periodic, dupa cum stabileste conducerea societatii
    RAPORT DE GESTIUNE : cuprinde aceleasi elemente ca si raportul zilnic, cu deosebirea ca inscrierea acestora in formular se face pe anumite perioade de timp (5, 10, 15 zile), soldul stabilindu-se la sfarsitul fiecarei perioade. Raportul se completeaza zilnic in 2 exemplare, documentele de intrare si iesire completandu-se in ordine cronologica, fara a se face o grupare a lor pe intrari si iesiri
    RAPORT DE GESTIUNE : se intocmeste in 2 exemplare de catre gestionar, ptr fiecare gestiune in parte. Dupa reportarea soldului din ziua precedenta, in coloanele de "marfuri" si "ambalaje" se inscriu in ordinea intocmirii lor documentele de intrari din ziua respectiva. La sfarsitul zilei se stabileste totalul intrarilor plus soldul, dupa care se inscriu datele privind vanzarile si alte iesiri de marfuri si se totalizeaza. Se determina, apoi, soldul scriptic de marfuri si ambalaje la sfarsitul zilei. In raportul de gestiune se inscriu atat cumpararile si vanzarile de marfuri la pretul de vanzare cu amanuntul, cat si alte intrari sau iesiri de marfuri si ambalaje, care au ca efect modificarea in plus sau in minus a soldului de marfuri sau ambalaje, cum ar fi: modificarile de pret, transferul intre gestiuni, distrugerea marfurilor degradate. Documentele pe baza carora se intocmeste raportul de gestiune pot fi: NIR, monetar, inventar de schimbare de pret, proces verbal de scadere din gestiune, etc. Exemplarul 2 al raportului de gestiune ramane in carnet, iar exemplarul 1 se trimite la compartimentul financiar-contabil, unde se verifica si se confrunta cu datele din evidenta analitica. Eventualele erori se comunica gestionarului pentru a le rectifica si a pune de acord soldul scriptic din evidenta operativa cu cel din evidenta contabila
    RAPORT DE GESTIUNE : cauta raport de gestiune





  Conta Newsletter
Vino alaturi de Conta.ro - aici sunt toti contabilii inteligenti!

Inspectia fiscala: 7 proceduri prealabile controlului Aboneaza-te GRATUIT si vei primi Raportul Special

Inspectia fiscala: 7 proceduri prealabile controlului


Afla de la experti in contabilitate totul despre:
- Impozitul pe profit
- Impozitul pe veniturile microintreprinderilor
- Impozitul pe venit
- Contributii sociale obligatorii
- Taxa pe valoarea adaugata
- Accize si alte taxe speciale
- Impozite si taxe locale
- Impozitul pe constructii


Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Conta.ro.


  Conta Director
  Conta Site
  Conta Topicuri Forum
Copyright Conta Online / Conta.ro 2006 - 2017. Toate Drepturile rezervate
Un proiect: Fokus Digital Services