Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
tony's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


tony's Content

There have been 467 items by tony (Search limited from 04-January 08)



Sort by                Order  

#169996 aptitudini 2008

Postat de tony on 16 April 2008 - 12:22 PM in Arhiva

astazi pe site la ceccar se pare ca se modifica datele de examen 30 iunie, 7 iulie



#109317 consultant fiscal - examen nov. 2006

Postat de tony on 24 November 2006 - 04:44 PM in Arhiva

Vezi postareacubbusiness, la Nov 24 2006, 01:43 PM, a spus:

am mai primit grile noi.
le-am pus pe forumul reclama


poate cineva sa le puna si aici?....se pare ca cei de pe reclama au ceva probleme si nu toata lumea are acces la ele



#134394 consultant fiscal - examen iunie 2007

Postat de tony on 15 June 2007 - 11:22 PM in Arhiva

Vezi postareaana-op, la Jun 15 2007, 09:17 PM, a spus:

Începând cu 1 ianuarie 2007, care este termenul de plată pentru impozitele și contribuțiile aferente veniturilor din salarii care se plătesc de către contribuabilii – persoana juridice care au statut de microîntreprinderi, în condițiile Legii nr. 346/2004, cu modificările și completările ulterioare:
TRIMESTRIAL pana in 25 a lunii urmatoare fiecarui trimestru

În cazul încetării executării silite a creanțelor fiscale, în ce termen se ridică măsurile de executare silită aplicate și prin ce document :
Masurile de executare silita aplicate in conditiile prezentului cod se ridica prin decizie intocmita in cel mult 5 zile de la data la care a incetat executarea silita, de catre organul de executare.

Care este documentul în baza căruia se ridică măsurile asigurătorii dispuse de creditorii fiscali:
prin decizie motivata, de catre creditorii fiscali, cand au incetat motivele pentru care au fost dispuse sau la constituirea garantiei prevazute la art. 124, dupa caz.

În cazul vânzării bunurilor la licitație pentru realizarea creanțelor fiscale, dacă la prima licitație nu s-au prezentat ofertanți sau nu s-a obținut cel puțin prețul de pornire a licitației, în ce termen va fixa organul fiscal cea de-a doua licitație:
6) Daca la prima licitatie nu s-au prezentat ofertanti sau nu s-a obtinut cel putin pretul de pornire a licitatiei conform art. 158 alin. (8), organul de executare va fixa un termen in cel mult 30 de zile, in vederea tinerii celei de-a doua licitatii.

Care este termenul după care are loc eliberarea sau distribuirea sumei realizate din executare silită:
Eliberarea sau distribuirea sumei rezultate din executarea silita se va face numai dupa trecerea unui termen de 15 zile de la data depunerii sumei, cand organul de executare va proceda, dupa caz, la eliberarea sau distribuirea sumei, cu instiintarea partilor si a creditorilor care si-au depus titlurile.


Care este termenul menționat în procesul verbal de sechestru, în care se va trece la valorificarea bunurilor în situația în care debitorul nu plătește obligațiile fiscale:
mentiunea ca, in cazul in care in termen de 15 zile de la data incheierii procesului-verbal de sechestru debitorul nu plateste obligatiile fiscale, se va trece la valorificarea bunurilor sechestrate;

În ce termen, după primirea procesului verbal de sechestru, debitorul poate solicita aprobarea organului de executare ca plata integrală a creanțelor fiscale să se facă din venitul bunului imobil urmărit sau din alte venituri ale sale pe timp de cel mult 6 luni:
upa primirea procesului-verbal de sechestru, debitorul poate solicita organului de executare, in termen de 15 zile de la comunicare, sa ii aprobe ca plata integrala a creantelor fiscale sa se faca din veniturile bunului imobil urmarit sau din alte venituri ale sale pe timp de cel mult 6 luni.

Care sunt măsurile întreprinse de organul de executare în cazul în care terțul poprit îl înștiințează că nu datorează vreo sumă de bani debitorului:
Daca tertul poprit instiinteaza organul de executare ca nu datoreaza vreo suma de bani debitorului urmarit, precum si in cazul in care se invoca alte neregularitati privind infiintarea popririi, instanta judecatoreasca in a carei raza teritoriala se afla domiciliul sau sediul tertului poprit, la cererea organului de executare ori a altei parti interesate, pe baza probelor administrate, va pronunta mentinerea sau desfiintarea popririi.

Cum se realizează colaborarea interstatală dintre autoritățile publice:
Colaborarea interstatala dintre autoritatile publice

(1) In baza conventiilor internationale, organele fiscale vor colabora cu autoritatile fiscale similare din alte state.

(2) In lipsa unei conventii, organele fiscale pot acorda sau pot solicita colaborarea altei autoritati fiscale din alt stat pe baza de reciprocitate.

Ce tipuri de creanțe fiscale se sting de către organele fiscale competente ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală prin compensare:
Prin compensare se sting creantele administrate de Ministerul Finantelor Publice cu creantele debitorului reprezentand sume de rambursat sau de restituit de la buget, pana la concurenta celei mai mici sume, cand ambele parti dobandesc reciproc atat calitatea de creditor, cat si pe cea de debitor, daca legea nu prevede altfel.

ASTEA SINT GATA EXCEPTIE CELE 2 INTREBARI PARCA



ana-op, te rugam frumos sa centralizezi toate aceste raspunsuri pe numarul de intrebare.
este foarte greu de urmarit
si in plus, apar pagini intregi de copy/paste
daca esti asa draguta, te rugam sa ne ajuti sa le deslusim.....e trecut de miezul notpii si deja cred ca ne joaca tuturora literele in fata



#36379 FOND DE MEDIU

Postat de tony on 07 September 2005 - 11:22 AM in MODELE, FISIERE UTILE

poate ca diferenta e data de greutatea efectiva si greutatea volumetrica.....adica chestiunea aia la care te taxeaza baietii cu transportul.....logic, cea mai mare dintre ele



#136694 2007 - examen expert contabil

Postat de tony on 09 July 2007 - 02:32 PM in Arhiva

Vezi postareadimalexia, la Jul 6 2007, 05:28 PM, a spus:

intrati pe cursuripregatire cu parola ceccarbuc si gasiti subiectele care s-au dat la oral in 2005 si 2006.

intrati pe cursuripregatire cu parola ceccarbuc si gasiti subiectele care s-au dat la oral in 2005 si 2006.


te rog frumos, daca tu ai reusit sa le vezi sau sa le downl. de pe site, poti sa le postezi aici?.....acum nu mai sunt accesibile



#116302 salariul minim 2007, coef. de ierarhizare

Postat de tony on 16 January 2007 - 10:50 AM in Arhiva

Vezi postareamony23, la Jan 12 2007, 12:12 PM, a spus:

adica eu daca sunt incadrata cu 500 lei de la 01.01.2007 nu mai pot decat cu 880?!!!!!!!!
pt ca am studii superioare?

mi-e rauuu


880 numai daca ai contract colectiv de munca....parca erau minim 21 de salariati.....
daca tu ai 1 salariat sau 3 in firma.....din cate stiu eu, nu exista lege care sa te oblige sa respecti contractul colectiv de munca......
intrebarea ar fi ..... care contract colectiv de munca......daca tu ai 2 salariati fiecare cu contract individual de munca?.....semnat si aprobat de ambele parti?...e prost salariatul cu studii superioare care sta la tine director economic pe 500 lei si nu a negociat mai mult....legea nu te poate obliga



#120376 salariul minim 2007, coef. de ierarhizare

Postat de tony on 07 February 2007 - 10:11 AM in Arhiva

Vezi postareaidu, la Feb 7 2007, 07:34 AM, a spus:

Salariul de 880 se aplica persoanelor angajate pt care functia din CIM necesita studii superioare. Adica 440 x 2 = 880, unde 440 este salariul minim cf CCM 2007-2010 iar 2 este coeficientul de ierarhizare cf aceluiasi act. Cauta CCM, citeste-l si te vei lamuri
Succes!

si daca am 1 salariat in firma, si ala angajat pe functie care necesita studii superioare, si el are acele studii superioare......cine ma obliga pe mine sa-i dau 880 lei, cand la mine nici macar nu exista un "colectiv" daramite sa mai aplic si cntractul colectiv de munca

stiu ca scria undeva ca aceste reglementari se aplica la mai mult de 20 de salariati .... dar nu mai gasesc informatia. ma poate ajuta cineva?
multumesc



#126901 deducere personala

Postat de tony on 28 March 2007 - 12:59 PM in Arhiva

Vezi postareaIULIANA1207, la Mar 28 2007, 10:44 AM, a spus:

350, personala + 1 copil

ati putea sa-mi spuneti si o lege sau ceva, unde este specificat?
adica este un caz unde nu poti sti la cine este trecut in intretienre copilul: la mama care sta acasa si-l intretine cu banii de la stat sau la tatal care lucreaza
va multumesc



#126895 deducere personala

Postat de tony on 28 March 2007 - 12:41 PM in Arhiva

buna ziua,
as avea urmatoarea intrebare: cat este deducerea personala pentru fericitul tatic, daca mama este in concediu crestere copil pana la 2 ani
deducere personala tata = 250 lei pentru ca mama deja ia 800 lei de la stat timp de 2 ani
deducere personala tata = 350 lei pentru ca mama nu are copilul inregistrat pe vre-un stat de plata.
va multumesc,



#133476 Ordin nr. 702

Postat de tony on 08 June 2007 - 11:36 AM in Arhiva

Vezi postareavery, la Jun 8 2007, 08:35 AM, a spus:

Bonurile fiscale nu se cuprind in declaratie iar chitantele fiscale din cate stiu eu parca nu au coloana de TVA :smile: si deci nu intra nici ele.


dar chitantele de la Posta?.....pentru la alea deducem TVA-ul.....si nu sunt facturi



#61615 Modificari contributii pe salarii incepind cu 2006

Postat de tony on 23 January 2006 - 03:34 PM in Arhiva

si totusi....in ce cont se vireaza 0.75% cota pt concedii si indemnizatii?....indiferent de trezorerie....a reusit sa afle cineva?
chiar daca e paradoxal, sunt f multi cei care platesc darile la stat pana pe 25 luna in curs, nu 25 luna urmatoare celei de raportare



#127927 NOUA DECL. 010

Postat de tony on 04 April 2007 - 03:49 PM in Arhiva

Vezi postareaLUCK33RO, la Apr 3 2007, 05:28 PM, a spus:

Asociatiile de proprietari merg impreuna cu ONG (non-profit) la declaratia 100 anual ? Cineva ma stresa ca s-ar depune lunar, ca asa au depus ei la bloc :pullhair:


asociatiile de proprietari depun anual daca au salariati cu contracte de munca si nu au venituri suplimentare din chirii, etc
daca au conventii civile pentru salariati, atunci depun trimestrial

e testata si verificata la toate sectoarele, chiar si cele de mai sus bifate corespunzator in decl 010



#114896 Noile contributii 2007

Postat de tony on 09 January 2007 - 03:34 PM in Arhiva

Vezi postareasubsemnatul, la Jan 9 2007, 01:01 PM, a spus:

Somaj angajator = 2%

sau 1,75%?


1.75% zice in lege ca cei 0.25% pt garantare se scad din somaj angajator de 2%
e ca si anul trecut cu 19.75% cas si 0.75% CCI adica 20.5% cas in lege



#114840 Noile contributii 2007

Postat de tony on 09 January 2007 - 12:52 PM in Arhiva

Vezi postareaars_alina, la Jan 9 2007, 09:51 AM, a spus:

contributiile vor fi urmatoarele:
cas angajator 19,5%, respectiv 9,5% angajat L 487/2006
sanatate 6% angajator, resp 6.5% angajat L 95/2006
somaj 1,75% angajator, 1% angajat L 487/2006
indem boala 0.85% OU 158/2005
fd garantare salarii 0.25% L 200/2006 + L 487/2006

2% stiam ca se va pastra pt soc de prestari servicii, altele decit consultanta si management


cas: 9.5% angajati, 18.65% angajatori, 0.85% CCI (L399/2006)
somaj: 1% angajati, 1.75% angajatori, 0.25% fond de garantare
sanatate: 6.5% angajati, 6% angajatori
si sa nu uitam de cota pentru accidente de munca si boli profesionale



#13251 OPT (Ordine de plata Trezorerie)

Postat de tony on 14 March 2005 - 04:01 PM in Arhiva

NOTÃ: Pentru plĂŁĂŸile dispuse prin formularul "Ordin de platĂŁ pentru Trezoreria Statului pe suport hĂąrtie (OPHT)", aprobat prin Normele metodologice ale Ministerului FinanĂŸelor Âși ale BĂŁncii NaĂŸionale a RomĂąniei nr. 16.144/18/1995, "NumĂŁrul de evidenĂŸĂŁ a plĂŁĂŸii" se completeazĂŁ Ăźn rubrica "ExplicaĂŸii";

deci nu e vorba doar de platile electronice



#13530 OPT (Ordine de plata Trezorerie)

Postat de tony on 16 March 2005 - 03:35 PM in Arhiva

multumesc.....intre timp am vazut si eu ce face programelul



#13176 OPT (Ordine de plata Trezorerie)

Postat de tony on 14 March 2005 - 09:08 AM in Arhiva

cred ca ar trebui sa dea explicatii la normele metodologice...sau macar o traducere....
ce vrea sa fie codul BIC si de unde il culegem?....pana acum nu am avut probleme cu nr de evisenta a platii..ca era generat automat de programelul de la admin financ...il scriem direct pe ala?
aaa...in plus....bancile inca nu au asemenea ordine de plata deci nu avem cum sa scriem nimik inca



#24786 S.A.G.A. - freeware

Postat de tony on 22 June 2005 - 08:44 AM in Arhiva

adica tu vrei sa spui ca in situatia intrarilor/iesirilor acel furnizor/client iti apare ca neachitat chiar daca tu l-ai platit?
s-ar putea sa fi facut o duda.....programul face bine dar nu tipa daca tu vrei sa inregistrezi direct 6xx=5311/5121
recomabdabil ar fi sa faci 6xx=401 si 401=5311 in acest mod scapi de belele (nasol este ca tre sa faci asta si pt bonurile fiscale)
daca lasi asa cum ai procedat tu, ai sa pastrezi in veci acei furnizori ca neachitati, chiar daca registrul de casa e ok si soldul la furnizori e la fel de bine...trebuie doar sa stii de ele
mai ai o solutie, ia du-te la hhhmmm...cum naiba se numeste aia in care salveaza baza de date...vezi ca ai un buton de verificari...da click pe ala si ai sa vezi ca insusi programelul iti arata manarelile pe care le-ai bagati tu acolo
de fapt nu's manareli, dar el nu vrea direct 6xx=5311
sper ca asta e problema ta, altceva nu vad sa fie si oricum, programul nu are "perderi de solduri" sau ce mai vrei tu sa spui pe acolo



#17363 S.A.G.A. - freeware

Postat de tony on 18 April 2005 - 03:06 PM in Arhiva

ba accepta toate cele 3 zecimale la "configurare salarii"



#24810 S.A.G.A. - freeware

Postat de tony on 22 June 2005 - 10:06 AM in Arhiva

pai hai sa-ti spun ghidusie.....tine cont in alta parte de clietii si furnizorii pe care ii aveai in sold....te duci la articole contabile si faci simplu inregistrarea, fara analitice, fara nimic, sau pe un analitic, clienti diversi....
iar de acum incolo, cand incasezi o factura pe care o bagasi in program de sine statator ai sa vezi ca iti ia factura respectiva
cum il faci pe programel sa recunoasca de la tine ca clientul x are soldul format din facturile a, b, c nu ai cum, daca tu bagasi doar un sold....
lasa-le asa pe astea pana se sting....si ai sa vezi ca daca in luna mai ai bnagat o factura si in iunie o incasezi...e destul de inteligent incat sa ti le asocieze pe astea doua
parerea mea
altfel, nu stiu ce sa mai spun
incep sa fiu convinsa ca nu am prieput problema ta si nu pot decat sa te trimit sa discuti cu baietii...sau si mai bine da-le un mail cu tot ce vrei tu, clar si raspicat si-ti vor raspunde chair daca ai abonament, chiar daca nu ai



#24826 S.A.G.A. - freeware

Postat de tony on 22 June 2005 - 10:28 AM in Arhiva

la fel



#24793 S.A.G.A. - freeware

Postat de tony on 22 June 2005 - 09:16 AM in Arhiva

incearca sa te duci exact pe factura respectiva si sa dai incasare....sa scrii acolo chitanta nr din data si suma
daca ai incasat pe o chitanta 2 facturi, te duci la ambele facturi si treci exact suma incasata.....
daca la iesiri la clientul x la fiecare factura ai scris soldul corect atunci nu vad care e buba.....is ok...
eu chiar nu mai inteleg ce ai tu acolo si ce nu rezulta



#24798 S.A.G.A. - freeware

Postat de tony on 22 June 2005 - 09:26 AM in Arhiva

downloadeaza pe al calc saga in versiunea de acum, fa 2-3 inregistrari in 2 luni si vezi ce rezulta.....la mine functioneaza corect....
parerea mea e ca facusi ceva pe acolo tu, nu ca e programul de vina
verifica pe alt calc si vezi ce face acolo si ce faci tu acum...poate iti dai seama



#54586 Nu mai sunt deductibile bonurile fiscale Ordin nr. 1714/2005

Postat de tony on 07 December 2005 - 01:54 PM in Arhiva

in cazul asta, sa traiasca microintreprinderile (bine bine, pana in 2007), ca pe ele nu le intereseaza de deductibilitatea cheltuielilor.....asa ca....cel putin pt 2006, va faceti o micro unde se vor deconta bonuletele de orice fel
din 2007, vai de voi...nu mai parcati masinile firmei, pt ca nu va va permite patronul inca 16% de parcare platiti la stat
deh, traim in Romania



#54590 Nu mai sunt deductibile bonurile fiscale Ordin nr. 1714/2005

Postat de tony on 07 December 2005 - 02:01 PM in Arhiva

simplu...te dai cu aceeasi companie de taxi, iar la finele lunii iei toate bonurile si te duci la ei la sediu si ceri factura
hihihhi....sa vezi atunci drumuri si draci....




Cometa SQL