Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nicole33's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 40

Salt la continut


nicole33's Content

There have been 1000 items by nicole33 (Search limited from 03-January 08)



Sort by                Order  

#77565 interesant

Postat de nicole33 on 31 March 2006 - 07:48 AM in Arhiva

dorumocanu a spus:

..."nu declara la administratie obligatiile pt acel salariu si nici nu plateste"...
Nu miroase a evaziune fiscala??????
De ce sa fie evaziune?
Cred, mai degraba, ca vrea sa obtina mai usor un credit.
Daca se modifica "artificial" trecand salariul real platit, nu este nici o problema in plata ratelor, ca omul chiar are acei bani.
Insa nu stiu cum rezolva problema inregistrarilor din cartea de munca in cazul pensionarii



#77109 diurna

Postat de nicole33 on 29 March 2006 - 10:08 AM in Arhiva

letiroxi a spus:

nivelul diurnei legale stabilita pt institutiile publice este de 10.52 lei si este reglementata de Ordinul 1817/ 2003
Iar in cazul in care esti microintreprindere sau platitor de impozit pe profit si chiar ai profit, poti merge chiar pana la 2.5*10.52.



#77108 Salariu net

Postat de nicole33 on 29 March 2006 - 10:07 AM in Arhiva

Nu ai mai avut rabdare sa astepti primirea fluturasului de salariu care cuprinde toate aceste informatii GRATIS?



#77107 dilema...asociat la o firma, director la alta?!

Postat de nicole33 on 29 March 2006 - 10:04 AM in Arhiva

De ce pleci de la presupunerea ca firma a fost creditata cu bani negri proveniti din cine stie ce sursa ilicita. Exista multe persoane care isi pot justifica averea obtinuta in mod cinstit. Nimeni nu ma poate impiedica sa dispun cum vreau de banii mei, sa-mi ajut prietenii etc.



#77100 obligatoriu cm nu numai la functia de baza

Postat de nicole33 on 29 March 2006 - 09:39 AM in Arhiva

NICOLETA p a spus:

nu-ti inregistreaza contractul de munca si modificarile si inchiderea lui? si in plusprobabil vor da niste adeverinte pt perioadele astea cu timp partial.
nu ti se pare normal ca daca se presteaza un servici sa fie si platiti pt el?
exista un principiu nu numai o lege aici.
Nu mi se pare normal. "Pastrarea si completarea carnetelor de munca"implica mult mai multe.



#76890 imputatie telefon

Postat de nicole33 on 28 March 2006 - 12:49 PM in Arhiva

5311=461 diferenta imputata.+dispozitie de incasare catre casierie



#76888 dilema...asociat la o firma, director la alta?!

Postat de nicole33 on 28 March 2006 - 12:46 PM in Arhiva

izaroman a spus:

Doar acolo unde este asociat. Creditarea firmei o fac in mod normal asociatii. Nu este ilegal nici sa faci creditare - imprumut prin 542, acolo unde este director, dar asta pe termen scurt, de maxim o luna. Si oricum varianta asta este foarte discutabila!
Oricum eu nu iti recomand sa faci creditare decat cu asociatii.
Orice persoana avand orice calitate (sau nici una) poate credita o firma, mai ales daca nu se percepe dobanda, Iar contul este 462 si nu 542.
Referitor la prima intrebare, singura restrictie impusa de Legea 31 a societatilor comerciale modificata de n ori este aceea ca nu poti fi asociat unic decat intr-o singura firma, in rest - liber.



#76887 Salarii

Postat de nicole33 on 28 March 2006 - 12:42 PM in Arhiva

ambele se suspenda pt. maxim 2 ani



#76795 Ati depus declaratia la Bucuresti pt Sanatate?

Postat de nicole33 on 28 March 2006 - 07:56 AM in Arhiva

Eu le-am trimis prin posta abia ieri dupa amiaza. Ma intreb ce se va intampla daca nu merg dischetele. Si daca vor incepe astia sa ne cheme la ei, nu pe toti sa zicem 25%, incepem iar balamulcul cozilor?



#76794 obligatoriu cm nu numai la functia de baza

Postat de nicole33 on 28 March 2006 - 07:46 AM in Arhiva

ana-op a spus:

eu sunt din cluj
o prietena participa la un curs la itm si in cadrul cursului au fost declarate de catre organizatori aceste lucruri. li s-a spus ca alte judete cer de mai multa vreme comision la orice tip de contract si clujenii au uitat sa ceara acest lucru
ceva mai tarziu vin cu lbaza legala urmeaza sa ma intalnesc cu acea prietena
acum ma joc cu emisia de poluanti
In cazul CIM cu timp partial al celor care au functia de baza in alta parte, nu inteleg ce serviciu imi presteaza ITM-ul in schimbul acelui comision de 0.75%



#76676 evaziune fiscala sau nu?

Postat de nicole33 on 27 March 2006 - 01:41 PM in Arhiva

De ce trebuie sa te gandesti neaparat la evaziune? Nu ai cumparat niciodata marfuri dintr-un en-gross pentru uzul personal si in calitate de persoana fizica numai pentru ca era mai ieftin? Daca da, inseamna ca respectivul ti-a vandut si tie la acelasi pret cu al celor care cumparau cu baxul si totul a fost OK, nimeni nu a evazionat statul, desi pe tine nu te-a interesat nici de factura si nici de chitanta.



#76674 procedura rambursare imprumut asociat

Postat de nicole33 on 27 March 2006 - 01:36 PM in Arhiva

Bineinteles ca poti recupera banii oricand. Singura conditie este sa ai de unde, adica sa existe lichiditati in casa sau banca. Retragi bani din contul firmei pt. cheltuieli diverse pe care nu trebuie sa le justifici si faci dispozitie de plata catre casierie pe numele asociatului cu suma dorita, avand ca explicatie "retragere finantare"sau "restituire creditare".



#76672 SINDICATUL CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de nicole33 on 27 March 2006 - 01:33 PM in Arhiva

melintescu_valentina a spus:

Chiar ca trebuie sa ne unim fortele ptr infiintare ACOR.In orasul meu,Administratia Financiara nu primeste declaratiile si deconturile TVA
daca nu ai platit.Pai unde scrie asa ceva,ei nu trebuie sa respecte legea asa cum ne cer noua????Asa ceva e srigator la cer!pentru neplata platim penalitati si dobanzi si mai trebuie sa platim amenda si pentru nedepunerea la timp a declaratiilor,numai ca asa vor ei!!!!
De ce nu le trimiti prin posta? iti vor stampila confirmarea de primire inainte de a deschide plicul.
Evident este un abuz.



#76669 vector fiscal

Postat de nicole33 on 27 March 2006 - 01:29 PM in Arhiva

Eram convinsa... Insa pentru rulajul platilor cu numerar inca exista restrictii.
Iar soldul casei sa stii ca este mai mult scriptic si la firme cu activitate mult mai redusa (ex. buticul dela scara blocului), dar poate fi justificat oricand.



#76664 Bilant 2005

Postat de nicole33 on 27 March 2006 - 01:14 PM in Arhiva

SARINA a spus:

Este vorba de un contract civil ,in care sunt stipulate urmatoarele :"activitatea care urmeaza sa fie prestata :contabilitate - note contabile,registru jurnal,carte mare,balanta de verificare,declaratii,bilant contabil.".Insa nu stiu sa existe vre-o lege care sa ma oblige sa intocmesc bilantul la 2005,atata timp cat printr-o decizie de incetare,eu nu voi mai colabora incepand cu 01.03.2006.Argumentarea lui Marcel m-i s-a parut ft.plauzibila,asta nu pt. ca ar fi in favoarea mea,pt. ca de fapt nici nu este,ci pt. ca este reala.
Ar fi fost o solutie si anume intocmirea bilantului la decembrie 2005 mai devreme, practic inainte de incetarea relatiilor contractuale. Iar pt. iunie 2006, care se preda in august, automat cade in sarcina celui care iti va urma



#76660 vector fiscal

Postat de nicole33 on 27 March 2006 - 01:07 PM in Arhiva

mariana_fira a spus:

Fici a spus:

Multumes Critina. Scuza-ma, nu am inteles intrebarea dar iti raspund ,, OG 94/26.08.2004 privind reglementarea unor masuri financiare (M.O.803/31.08.2004). Nu mai exista restrictie la plafonul de casa, dar fereasca Dumnezeu de un contrlo si sa ai un sold mare in casa, si sa-ti ceara sa si exite in casa. Aici este marea problema ca nu poti sa-i justifici

de exemplu la o firma pe care am luat-o de curand soldul casei : 57.630 ron??????? :shock: :shock: :shock:
si atunci ma intreb uneori si eu, care este doamne logica???? :shock:
nu este plafon bine, dar cat de mult poti sa sari calul fara sa "deranjeze' pe "cineva"?!
Nu e nici o problema cu conditia ca, in cazul unui control, sa poata fi demonstrata existenta fizica a sumei de bani, ceea ce este destul de dificil la sume mari, dar nu si imposibil.



#76657 2% alcool tutun

Postat de nicole33 on 27 March 2006 - 12:51 PM in Arhiva

Este inca in vigoare. Se plateste si se declara lunar in 100 la rd. 46 taxa pe activitati daunatoare sanatatii



#75425 Angajare asociat care este administrator

Postat de nicole33 on 22 March 2006 - 01:39 PM in Arhiva

popa84silviu a spus:

Am si eu o intrebare, daca sunt asociat unic cum m-a pot angaja?
Angajezi intai o alta persoana pe functie de director. Ulterior aceasta persoana te angajeaza pe tine si apoi poate sa plece. In acest fel pe contractul de munca nu apare aceeasi persoana ca repreyentant al angajatorului si ca salariat si poate fi inregistrat la ITM.



#75424 plati micro

Postat de nicole33 on 22 March 2006 - 01:36 PM in Arhiva

Te-ai gandit la varianta unui PFA? E mai ieftin, contabilitatea setine in partida simpla, nu-ti mai trebuie contabil si fiscul e mai indulgent.
Nu este intotdeauna suficient sa ai o diploma.



#75418 lucrari de stagiu

Postat de nicole33 on 22 March 2006 - 01:26 PM in Arhiva

buna idee



#75338 contabilitate varza!

Postat de nicole33 on 22 March 2006 - 09:20 AM in Arhiva

Sincer, imi pare rau ca nu ai apreciat deloc sprijinul pe care ti l-au acordat colegii si promptitudinea cu care ti-au raspuns.
In schimb, te-au deranjat observatiile (de bun simt zic eu) care ti-au fost facute.
Mai gandeste-te daca a fost bine cum ai procedat.



#75334 Servicii prestate de persoana fizica

Postat de nicole33 on 22 March 2006 - 09:15 AM in Arhiva

tyna a spus:

Si daca nu e persoana autorizata cum se procedeaza?
Scuze ca intervin si eu....dar sunt si eu interesata de subiect. Seful meu lucreaza asa cu pers. fizice, incheie doar un contract intre cele 2 parti. Contractul nu se inreg . nicaieri. El zice ca e legal asa. Ca are contractul. Eu stiu ca in astfel de cazuri se retine 6.5% si 10% impozit? Ma insel? Daca e cineva de acord cu mine, sa-mi spuna si legea unde e prevazut de 6.5%. Ca, doar cu legea in fata se poate discuta cu sefu!
Va multumesc!
10% v. cod fiscal
6.5% v. Ordin CNAS 221/2005+269/2005



#75331 microintreprindere

Postat de nicole33 on 22 March 2006 - 09:07 AM in Arhiva

nely a spus:

Septimiu a spus:

da
multumesc, Septimiu
de ce este asa? de fapt nici nu mai conteaza
acum mai am o intrebare:
am inteles ca nu depun dec 300 de tva ca nu evid TV dar eu daca cumpar ceva cum evidentiez? de exemplu, stampilla sau un top de hartie?
% =401
ceva (3)
4426
apoi
401 =5311
apoi
600 = ceva -ul
apoi
121 = 600
dar cand nu sunt platitor de tva cum fac?
multam
Septimiu a avut dreptate.
ceva=401
401=5311
4111=707
5311=4111



#75327 decl itm

Postat de nicole33 on 22 March 2006 - 08:56 AM in Arhiva

XENIAMARIA a spus:

A treia intrebare este: care e termenul de depunere al celor doua 25 martie cum scrie in instructiuni sau 25 aprilie cum se zvoneste?
MULTUMESC
Este scris foarte clar pe site-ul Insp. Muncii:
-incepand cu data de 27martie se depun cele doua declaratii.
- termenul limita este 25 aprilie



#75326 129 si 117

Postat de nicole33 on 22 March 2006 - 08:53 AM in Arhiva

dana2006 a spus:

sunt corecte inregistrarile?

daca am pierdere : 117 = 121

multumesc
Da, dar in ianuarie




Cometa SQL