Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
O.Dinu's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


O.Dinu's Content

There have been 210 items by O.Dinu (Search limited from 06-January 08)



Sort by                Order  

#29497 Vreau sa inchid firma!

Postat de O.Dinu on 23 July 2005 - 09:55 PM in Arhiva

Daca aveti achitate obligatiile la zi ,parerea mea este sa suspendati activitatea. va costa mai ieftin si asteptati momentul cand se vor schimba iar certificatele de inm. sau se va mari limita minima a cap.social. Nu mai faceti modif. si v-o radiaza ei din ...gratis.



#29930 Vreau sa inchid firma!

Postat de O.Dinu on 27 July 2005 - 02:49 PM in Arhiva

Nr. 35
Dosarele pentru înregistrarea menþiunilor privind dizolvarea SRL cu asociat unic, înainte de
expirarea termenului fixat pentru durata acesteia (art. 236 din Legea nr. 31/1990, republicatã) vor
conþine urmãtoarele documente:
Etapa I
1. Cerere de înregistrare original, într-un exemplar;
2. Actul modificator al actului constitutiv (Decizia asociatului unic ºi/sau actul adiþional la actul
constitutiv) - original + 2 copii;
3. Dacã este cazul, avizele prealabile prevãzute în legile speciale (original);
4. Dacã este cazul, împuternicire specialã sau avocaþialã pentru persoanele desemnate sã îndeplineascã
formalitãþile legale (original);
5. Dovezile privind plata taxelor legale:
- taxa judiciarã de timbru, în original;
- timbre judiciare;
- taxa de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
Etapa a-II-a
1. Cerere de radiere original, în 3 exemplare;
2. Certificatul de înregistrare ºi anexa/anexele la acesta (originale);
3. Certificatul emis de organul fiscal competent din care sã rezulte cã societatea nu are datorii la bugetul
de stat ºi la contribuþiile sociale(original);
4. Dacã este cazul, dovada Agenþiei teritoriale pentru protecþia mediului privind aprobarea bilanþului
de mediu în cazul societãþilor autorizate sã desfãºoare activitãþi cu impact asupra mediului (copie);
5. Dacã este cazul, împuternicire specialã sau avocaþialã pentru persoanele desemnate sã
îndeplineascã formalitãþile legale (original);
6. Dovezile privind plata taxelor legale:
- taxa judiciarã de timbru, în original;
- timbre judiciare;
- taxa de registru.
NOTÃ: Cererea de radiere se va depune dupã trecerea termenului de 30 de zile de la data publicãrii
actului modificator în Monitorul Oficial.
Copiile de pe actele doveditoare vor fi certificate pentru conformitate cu originalele, sub
semnãturã, cu menþionarea în clar a numelui, de cãtre persoanele care, potrivit legii, pot întocmi
ºi semna cererea.
În cazul persoanelor fizice sau juridice nerezidente, actele se depun în copii traduse ºi
legalizate.
Filele din dosar vor fi numerotate în ordine, începând de la coperta din dreapta ºi se va completa,
în mod obligatoriu, opisul inclus în cerere.
Soluþionarea cererii revine în competenþa judecãtorului delegat care poate cer administrarea
ºi a altor acte doveditoare decât cele enumerate.
Prezentul fluturaº constituie un ghid general pentru informarea comercianþilor în legãturã cu
obligaþiile ce le revin pentru îndeplinirea formalitãþilor legale, în vederea efectuãrii
înregistrãrilor în registrul comerþului.
Redactarea actelor, obþinerea autentificãrii sau, dupã caz, darea de datã certã, acordarea de
îndrumãri pentru completarea corectã a cererii de înregistrare pot fi efectuate, contra cost, prin
serviciul/biroul de asistenþã din cadrul oficiului registrului comerþului de pe lângã tribunal.
Formularele se distribuie la sediul ORC.
Dosarul se depune la ORC.
*
* *
1. Decizia asociatului unic va fi dactilografiatã si va conþine: antetul firmei, nr. ºi data, semnãtura
persoanei abilitate, precum ºi ºtampila societãþii;
2. Actul modificator poate fi autentificat de notarul public/poate fi atestat de avocat în condiþiile
Legii nr. 51/1995, modificatã/poate conþine darea de datã certã a notarului public sau a Serviciului
de Asistenþã din cadrul ORC/ poate fi încheiat sub semnãturã privatã;
3. În actul modificator se vor include menþiunile din care sã rezulte cã transmiterea universalã a
patrimoniului societãþii cãtre asociatul unic are loc la data expirãrii termenului de 30 de zile
de la data publicãrii actului modificator în Monitorul Oficial, precum ºi menþiunile privind
enumerarea activelor nete ºi valoarea acestora care se transmit asociatului unic, iar dacã între
activele nete care se transmit asociatului unic se aflã ºi bunuri imobile, se va face ºi
menþiunea cu privire la îndeplinirea obligaþiilor legale de publicitate imobiliarã;
4. Taxele legale pot fi achitate în numerar sau cu card bancar la casieriile ORC.
De asemenea, taxele ºi tarifele pot fi achitate cu mandat poºtal sau ordin de platã.
Taxele de timbru judiciar se achitã la Trezoreria Statului din localitatea unde se aflã sediul ORC cu
menþiunea cã beneficiarul acestei sume este Primãria din localitate.
5. Dacã s-a optat pentru transmiterea documentelor prin poºtã, se percepe un tarif de 55.000 lei/plic,
conform Ordinului Ministrului Justiþiei nr. 2582/C/2004.



#28649 venituri din spectacole

Postat de O.Dinu on 16 July 2005 - 04:50 PM in Arhiva

d)a emite un bilet de intrare ºi/sau abonament pentru toate sumele primite de la
spectatori;
e)a asigura, la cererea compartimentului de specialitate al autoritãþii administraþiei
publice locale, documentele justificative privind calculul ºi plata impozitului pe
spectacole;
f)a se conforma oricãror altor cerinþe privind tipãrirea, înregistrarea, avizarea,
evidenþa ºi inventarul biletelor de intrare ºi a abonamentelor, care sunt precizate în
normele elaborate în comun de Ministerul Finanþelor Publice ºi Ministerul
Administraþiei ºi Internelor, contrasemnate de Ministerul Culturii ºi Cultelor ºi Agenþia
Naþionalã pentru Sport.
Am omis la primul raspuns ultimele aliniate ale art.274. Scuze.



#28648 venituri din spectacole

Postat de O.Dinu on 16 July 2005 - 04:42 PM in Arhiva

208
Art. 273: Reguli generale
(1)Orice persoanã care organizeazã o manifestare artisticã, o competiþie sportivã sau altã activitate distractivã în România are obligaþia de a plãti impozitul prevãzut în prezentul capitol, denumit în continuare impozitul pe spectacole.
(2)Impozitul pe spectacole se plãteºte la bugetul local al unitãþii administrativ-teritoriale în raza cãreia are loc manifestarea artistica, competiþia sportivã sau altã activitate distractivã.
Art. 274: Calculul impozitului
(1)Cu excepþiile prevãzute la art. 275, impozitul pe spectacole se calculeazã prin aplicarea cotei de impozit la suma încasatã din vânzarea biletelor de intrare ºi a abonamentelor.
(2)Cota de impozit se determinã dupã cum urmeazã:
a)în cazul unui spectacol de teatru, ca de exemplu o piesã de teatru, balet, operã, operetã, concert filarmonic sau altã manifestare muzicalã, prezentarea unui film la cinematograf, un spectacol de circ sau orice competiþie sportivã internã sau internaþionalã, cota de impozit este egalã cu 2%;
b)în cazul oricãrei alte manifestãri artistice decât cele enumerate la lit. a), cota de impozit este egalã cu 5%.
(3)Suma primitã din vânzarea biletelor de intrare sau a abonamentelor nu cuprinde sumele plãtite de organizatorul spectacolului în scopuri caritabile, conform contractului scris intrat în vigoare înaintea vânzãrii biletelor de intrare sau a abonamentelor.
(4)Persoanele care datoreazã impozitul pe spectacole stabilit în conformitate cu prezentul articol au obligaþia de:
a)a înregistra biletele de intrare ºi/sau abonamentele la compartimentul de specialitate al autoritãþii administraþiei publice locale care îºi exercitã autoritatea asupra locului unde are loc spectacolul;
b)a anunþa tarifele pentru spectacol în locul unde este programat sã aibã loc spectacolul, precum ºi în orice alt loc în care se vând bilete de intrare ºi/sau abonamente;
c)a preciza tarifele pe biletele de intrare ºi/sau abonamente ºi de a nu încasa sume care depãºesc tarifele precizate pe biletele de intrare ºi/sau abonamente;
d)a emite un bilet de intrare ºi/sau abonament pentru toate sumele primite de la spectatori;
e)a asigura, la cererea compartimentului de specialitate al autoritãþii administraþiei publice locale, documentele justificative privind calculul ºi plata impozitului pe spectacole;
f)a se conforma oricãror altor cerinþe privind tipãrirea, înregistrarea, avizarea, evidenþa ºi inventarul biletelor de intrare ºi a abonamentelor, care sunt precizate în normele elaborate în comun de Ministerul Finanþelor Publice ºi Ministerul Administraþiei ºi Internelor, contrasemnate de Ministerul Culturii ºi Cultelor ºi Agenþia Naþionalã pentru Sport.

Sper ca art. de mai sus din CF sa te ajute.



#26547 urgent-reluare sold initial casa-saga

Postat de O.Dinu on 02 July 2005 - 06:25 PM in Arhiva

Si eu folosesc saga c de un an si ceva;pe internet sunt mai nou-de cateva zile. Si SAGA are un forum unde se pot urmari problemele legate de program ,dandu-se lamuriri de catre adm.saga.pt orice e legat de functionarea pr. si problemele care apar la program.



#26571 urgent-reluare sold initial casa-saga

Postat de O.Dinu on 02 July 2005 - 09:40 PM in Arhiva

De ce nu folosesti saga c pentru acest tip de facturi ?



#30959 urgent

Postat de O.Dinu on 05 August 2005 - 09:39 AM in Arhiva

1.Nu ai ,,dreptul", ci ,,OBLIGATIA" de a proceda asa;
2.Stingatoarele sunt de multe tipuri-de la cateva sute de mii la milioane........multe.Depinde de valoare.Sunt portabile, sunt tip carucioare,si cate or mai fii,ca nu-s pompier...Deci-valoare spune cum sa le inreg.



#27666 un nou capitol-programe contabilitate si gestiune-SAGA

Postat de O.Dinu on 10 July 2005 - 09:19 AM in Arhiva

EXCELENTA PROPUNEREA! FELICITARI !



#28034 tva

Postat de O.Dinu on 12 July 2005 - 07:47 PM in Arhiva

Art.145(11) cod Fiscal. Cine devine platitor de tva are drept de deducere a tva la marfa existenta in stoc la data respectiva.Inreg. se fac in functie de preturi (daca raman aceleasi -se mareste tva neex-4428-si scade 378)
Conditia este sa ai facturi pt. marfa in stoc de la firme platitoare de TVA.
O.Dinu



#28035 tva

Postat de O.Dinu on 12 July 2005 - 07:54 PM in Arhiva

Am omiso inreg: 4426=7588 cu tva deductibil aferenta marfii in stoc.Poti sa mergi si prin alt cont,de ex.4426=401 si 401=7588



#32545 TARIFE REPARATII AUTO

Postat de O.Dinu on 14 August 2005 - 09:43 PM in Arhiva

Normele de timp imi trebuie pt. un atelier de rep. auto,iar tarifele-orientative,pentru ca respectivul isi va stabili tariful propriu.Deci ma interesau toate operatiunile-de la revizii la reparatii mecanice si tinichigerie.Multumesc. O.Dinu



#32092 TARIFE REPARATII AUTO

Postat de O.Dinu on 10 August 2005 - 11:44 PM in Arhiva

De acord cu dvs.Eu am solicitat normativele ,din care ma intereseaza norma de timp,iar tariful doar orientativ. Am primit pt. Dacia.Cum vad ca sunteti in tema,poate ma ajutati cu acelasi tip de normativ pentru masini straine. Multumesc.



#29660 TARIFE REPARATII AUTO

Postat de O.Dinu on 26 July 2005 - 06:32 AM in Arhiva

Am nevoie de ,,Tarife reparatii autoturisme''.E vorba de tarifele ce se afisaeza la firmele de rep. auto si care cuprind den .operatiilor, tariful in lei pt. fiecare operatiune.Fiindca stiu ca sunt destul de mari ,daca le are cineva salvate pe calculator, mi le poate trimite pe mail : opreadinuabrud@yahoo.com . Va multumesc anticipat!



#27983 subventie somaj

Postat de O.Dinu on 12 July 2005 - 03:33 PM in Arhiva

Subventia se da pentru perioada lucrata(daca este in medical primesti banii de la CAS)Asa si completezi doar in tabelul lunar-ore lucrate-suma cuvenita(raportat la sal.minim).Cand c.m.se desface din vina angajatului nu se restitue subv.incasata.



#31064 stie cineva...

Postat de O.Dinu on 05 August 2005 - 02:41 PM in Arhiva

Dragilor, fiti mai receptivi la glumele lui Septimiu.Nu trebuie sa fim roboti,ci oameni ,cu o gluma ici-colo ,mai cu o ,,intepatura" colegiala....
Nu fiti suparaciosi ca nu e sanatos....Cine nu suporta micile ,,intepaturi''-.........schimba pagina si s-a rezolvat........Fiti mai veseli ca traiti mai mult !
Si inca ceva:nu e bine ca tineti scorul...Incitati la intepaturi mai dure si nu e bine.....



#30356 Stampila

Postat de O.Dinu on 31 July 2005 - 09:44 AM in Arhiva

Daca cineva de la finante sau garda are timp sa se ocupe si de astfel de inregistrari ,pot fi doua motive:ori nu stie ce e o verificare si face si el ce e mai usor, ori sunt prea multi in organele astea de control si-si ocupa timpul...Am destule firme si pana acum nu cred ca a interesat vreun organ de control unde si cum s-a inreg o stampila sau o tusiera... Asa ca ori cum ai face...e bine primit !Ideea e-cat mai simpu...In orice cont ar fi ,tot in firma e..



#26764 SOMERI PESTE 45 ANI - ART. 85 DIN LEGEA 76/2002

Postat de O.Dinu on 04 July 2005 - 01:49 PM in Arhiva

Subventia o inreg. 445=7417 ,iar la retinerea ei din suma datorata la somaj 4371=445.Ai si in Decl.somaj coloana pentru astfel de compensari. Cand ai subventii, pe langa discheta trebuie sa duci si Decl. tiparite,pe langa restul.



#27573 SOMERI PESTE 45 ANI - ART. 85 DIN LEGEA 76/2002

Postat de O.Dinu on 08 July 2005 - 09:54 PM in Arhiva

Pentru a primi subventie de la somaj pt.un absolvent trebuie sa faci urmatoarele:
1.Absolventul sa fie in primele 12 luni de la absolvire;
2.Sa fie in evidenta la somaj-indemnizat sau neindemnizat;
3.Sa-l angajezi pe per.nedeterminata si sa nu-l dai afara cat prevede legea(daca pleaca el-sa fie sanatos , dar nu ai nici-o obligatie in acest caz ,fata de nimeni-ai luat banii-sunt bun luati !)
4.Daca nu este inreg. la somaj tr. sa faca urmatorele pt. afi luat in evidenta:
-adeverinte de la 3 firme din care sa rezulte ca a solicitat angajarea,dar nu au locuri de munca;
-adeverinta de la medicul de familie ca e apt de munca;
-copie de pe: actul de absolvire a scolii,cert.nastere,buletin idnt.(CI)
-un dosar plic.
In momentul cand se duce el la somaj sa depuna aceste acte, te duci si matale si depui o oferta de loc de munca vacant ,si poti sa faci pe loc o adresa(e tip,de la somaj) in care le comunici ca l-ai angajat cu data de... pe per. nedet.Si adresa de oferta e tot de la ei.In rest, cu dosarul pentru conventie-la fel ca la cei peste 45 ani sau intretinatori de familie.
Cred ca m-am facut inteles..



#30392 Situatie - Opinia dvs. va rog !

Postat de O.Dinu on 01 August 2005 - 12:35 AM in Arhiva

Dupa cate stiu eu,tot ce e in materie de impozite-profit,venit,taxe locale,accize-sunt cuprinse in codul fiscal. Despre instructiunile interne de la garda-nu am acces la ele-deci nu le cunosc.Iar referitor la notiunea de grup e definita foarte bine la cazurile respective.Doua societati care au contracte ec. intre ele nu pot fi definite in nici-un caz ,,GRUP" In cazul asta ar fi tara plina doar de grupuri,n-ar mai fi firme de sine statatoare.



#30427 Situatie - Opinia dvs. va rog !

Postat de O.Dinu on 01 August 2005 - 12:30 PM in Arhiva

Oare ce lege spune de contracte economice cu data certa? Si unde se spune de ,,conditia ca cele doua firme sa aiba acelasi adm(ar tr. sa aiba, sa nu aiba !!??)



#30348 Situatie - Opinia dvs. va rog !

Postat de O.Dinu on 30 July 2005 - 06:10 PM in Arhiva

Firmele au personalitate juridica,nu are importanta componenta actionariarului cand e vorba de contracte economice. Daca firma pl. de imp.venit devine asociat in firma cealalta, se schimba treaba.Las-o asa ca e mai bine...



#26750 scrisoare de la ajofm privind subventiile

Postat de O.Dinu on 04 July 2005 - 01:08 PM in Arhiva

Anul trecut a fost aceeasi problema-cine avea de primit subventii de la somaj trebuia sa deschida un cont special la trezorerie.Fiindca bancile au facut scandal la aceasta initiativa ,s-a revenit in mai putin de o luna-nici nu cred ca au apucat sa vireze banii pt. vreo luna.Oricum mergeti la TREZ. cu actele firmei si ei va deschid acel cont special.



#32728 scimbare destinatie-autorizatie de functionare

Postat de O.Dinu on 16 August 2005 - 12:32 AM in Arhiva

Pentru a te racorda la energie electrica,faci o cere la electrica unde arati puterea instalata de care ai nevoie,anexezi copie de pe autorizatie,sa vada ca acolo se va desfasura activitatea. Ar fi doua variante cu cererea de racordare la curent trifazic:1.cererea sa fie facuta de proprietar(mama dvs. )iar PFA va deveni subcontractant : 2.Cerea va fi facuta direct de PFA iar contractul va fi incheiat intre PFA si Electrica SA.Asta daca spatiul unde isi dsfasoara PFA activitatea e separat si se pot executa lucrari de separare a alimentarii cu energie.orcum va trebui un contoar separat care sa delimiteze consumul casnic de cel al PFA.Dupa aprobarea cererii,electrica scote lucrarea la licitatie,ce o va efectua o firma de specialitate,autorizata pt. astfel de lucrari.In functie de puterea instalata solicitata,va va costa afacerea intre 8 si 15 milioane-repet,in functie de puterea instalata,de distanta fata de stalpul sau trafo de unde se va bransa.Cam atat ma pricep sa va spun.Restul-la Electrica SA ,cand va prezentati cu cererea.



#27413 SCAPAM DE,, ZIUA SI LEGEA" ?

Postat de O.Dinu on 08 July 2005 - 07:36 AM in Arhiva

Dragilor ,cred ca vom avea o perioada de liniste-relativa-in privinta legislatiei ! Domnii legiuitori vor fi ocupati vreo 6 luni cu alegerile, dupa alegeri -cu impartirea posturilor de sus ,si de-abia dupa aia sa se mai uite ce mai este si in amarata asta de tara ! Nu ma bucur pt. alegeri anticipate ,dar ma bucur ca nu ne mai bombardeaza cu acte norm. in fiecare zi. ALEGERE USOARA...!
Dinu



#29094 sa mai radem

Postat de O.Dinu on 20 July 2005 - 02:37 PM in Arhiva

Un banc mai de la ...tara;
Ion si Marie ,pe islaz ,cu vacile la pascut,doar ei doi.Marie ,mai focoasa, il provoca in fel si chip pe Ion ,el-ca lemnu !
La un moment dat un taur sare pe o vaca ,la care Maria il intreaba:
-Ioane.....tu nu poti face ca taurul ala ? la care Ion ,rosind de emotie:
-Ba as face,Marie....dar ....nu e vaca noastra..!




Cometa SQL