Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Elena Pana's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Elena Pana's Content

There have been 276 items by Elena Pana (Search limited from 08-January 08)



Sort by                Order  

#168056 aptitudini 2008

Postat de Elena Pana on 29 March 2008 - 08:28 PM in Arhiva

Stie cineva daca CECCAR organizeaza cursuri de pregatire pt.examenul de aptitudini de anul acesta?



#142785 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de Elena Pana on 08 September 2007 - 06:05 PM in Arhiva

Dalil 1 ro, cred ca pur si simplu am sarit peste cea cu erori in rulaje debitoare si creditoare. Eu nu-mi amintesc nimic de ea............. sigur am lasat-o la urma si pana la urma am intrat in criza de timp (din cauza fiscalitatii)... si pur si simplu am uitat. A fost una din cele 5 studii de caz de la conta????
La cea cu CPP cf. 1752 am povestit pur si simplu cum arata formularul din situatiile financiare. In plus (am considerat eu ca este o particularitate, am scris de veniturile din dobanzi ale soc. de leasing care se trec in formular la cifra de afaceri. Cand am ajuns acasa am citit OMFP-ul si in afara faptului ca sunt subliniate niste chestii despre ven.si chel.extraoprdinare, mare lucru n-am gasit.



#142746 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de Elena Pana on 08 September 2007 - 04:39 PM in Arhiva

Eu am avut grila 8. Pana azi nu-mi era frica deloc de fiscalitate, chiar nu-mi faceam probleme!. Dar acum am ajuns sa ma tem ca voi pierde examnelu din cauza ei. Cred ca la problemele 2,3 si 4 am raspuns total pe langa

Mai bine sa ne apucam de invatat si sa lasam examenul de astazi pana vom afla raspunsurile. Si asa nu mai putem face nicmic. Bafta multa maine!



#141227 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de Elena Pana on 29 August 2007 - 12:34 PM in Arhiva

Vezi postareamihaser, la Aug 28 2007, 12:15 PM, a spus:

Tot eu postez!

M-am uitat peste problemele rezolvate la evaluare...eu cred ca raspunsul de la 59 dupa cartea noua e foarte interpretabil...il consider gresit...si sunt sigura ca multi evaluatori ar fi de acord
Apoi grilele astea de pe la 71 in sus nu stiu sa le calculez...le-am luat si babeste...daca aveti un raspuns concret pana joi cand fac din nou 1 zi curs de evaluare...
ma gandesc eu ca diferenta dintre rata neutra si rata de actualizare este rata de risc...pentru supraprofit...asa se rezolva?
pr.71 Corectii la bil.contabil: -145000-85000-35000+45000=-220000 ©

pr.72 CB =(ANCxr) = 3000-(22000x20%) =-1400 (b)

pr.73 Vsb = 425000-75000+105000=455000(a)

pr.74 Vi = CB x 1/d = 8000 x 1/30% =26667 ©

pr.75 V= ANC + Gw , Gw = CB-(ANCxi) / c = 1000 - (8000x11%) / 25% = 480, V= 8000+480=8480 ©

pr.76 120000+5000-6000-20000=117000 (a)

pr.77 2 (b)

pr. 78 la fel ca la 75 ©

pr.79 Gw= CB-(ANC x 20%) / 30% = -4666

Sper sa te ajute.



#142827 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de Elena Pana on 08 September 2007 - 07:52 PM in Arhiva

nu e nimeni care a avut varianta 8?



#146641 parerile noastre despre examenul CECCAR -SEPT. 2007

Postat de Elena Pana on 04 October 2007 - 04:38 PM in Arhiva

Vezi postareaRoxanee, la Oct 2 2007, 08:50 PM, a spus:

Sa inteleg ca pentru noi cei cu scris de doftor nu ramane altceva de facut decat sa luam lectii de caligrafie, ca altfel picam si la anu'.......... :smile:
Imi pare rau sa te dezamagesc, dar daca vezi in ce hal scriu eu, o s-o iei la fuga. Haideti sa fim seriosi! Nu a fost un examen de caligrafie. Eu am scris destul de urat, m-am si grabit pentru ca intrasem in criza de timp(rezolvasem totul pe ciorne si apoi am transcris), si am raspuns pur si simplu la obiect (nu am batut campii). Si uite ca l-am luat.



#142754 parerile noastre despre examenul CECCAR -SEPT. 2007

Postat de Elena Pana on 08 September 2007 - 04:55 PM in Arhiva

Va rog frumos....!! Cine a avut grila 8. Eu nu-mi mai aduc aminte toate problemele de la conta (va rog sa nu radeti!!!).
Una a fost cu reevaluarea aceea dubla, alta cu CPP cf OMFP 1752, , alta cu achizitii de clesti ....s.a.,
Dar celelalte????????
m-a bagat n ceata fiscalitatea... nu ma asteptam.
Am fost la cursuri si am insistat sa facem probleme cu livrari/achizitii intracomunitare si triunghiulare si ni s-a spus ca nu se va da asa ceva la examen



#237122 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 09 February 2011 - 12:32 PM in Arhiva

:thumbup: :smile:
Of, doamne! Am inebunit cu totii zilele astea.
Parca suntem personajele din "Fara cap si fara coada" a lui Mihai Gainusa. Apropo, va recomand cu caldura sa o cititi. Doamne...cat adevar descrie baiatul asta acolo!



#236267 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 31 January 2011 - 08:30 PM in Arhiva

remus2009:"Ma gandeam la societatile care nu au salariati sau la cele cu activitate suspendata."
Pt astfel de societati nu se depune declaratia 112. In decl.112 se declara doar contributiile salariale si impozitul pe salarii. Pt celelalte impozite(profit, micro, dividende, conv.civile, etc) a ramas valabila decl.100 (in care nu se mai declara impozitul pe salarii). Doar 102 s-a abrogat.



#237331 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 11 February 2011 - 03:34 PM in Arhiva

Vezi postareacorneliuss, la Feb 11 2011, 02:12 PM, a spus:

1. Un angajat pensionar (boala) are in contract 4 ore/zi. In sectiunea A am trecut la Tip contract de muncă dpdv timp de lucru P4-partial 4 ore, insa la Ore normă zilnică contract nu gasesc decat optiunile 6, 7 si 8 ore. Nu trebuia sa fie si 4? Trebuie sa aleg 8?

2. Am de recuperat de la FNUASS o suma de bani, pentru care nu am facut dosar (o recuperam prin compensare). Insa in D112, daca trec suma la deductibila, atunci imi da eroare. Oare sa o las de plata si sa fac dosar pentru soldul din 31 dec?

3. Un angajat a avut concediu intreaga luna. Daca pun ore lucrate 0 iar venitul brut > 0 (venitul din concediul de odihna), atunci imi da eroare. Orele de concediu se pot considera ore lucrate?

Multumesc!

1. 8 ore
2. Din 2011 sumele anterioare de recuperat nu se mai recupereaza din datoriile curente. Pt cele din urma trebuie sa faci dosar la Casa de sanatate.
3. Le treci ca si lucrate.



#237562 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 14 February 2011 - 11:56 AM in Arhiva

Dragi colegi,
va rog sa ma lamuriti si pe mine, ca am tot citit topicul acesta si sunt putin confuza.
Pt declaratiile care se duc la ghiseu, pe CD se salveaza declaratia in format pdf sau xml?
Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva care a depus aceasta declaratie?
Nu dati cu pietre....pls!!!



#237605 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 14 February 2011 - 08:17 PM in Arhiva

Amo intrebare pt cei care au depus deja la ghiseu declaratia unica.
Cum vor administratiile salvarile pe cd. Cate o firma... sau accepta si mai multe firme pe acelasi cd? Intreb de Bucuresti. Multumesc anticipat!



#238280 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 22 February 2011 - 01:04 PM in Arhiva

Vezi postareaDeimara, la Feb 22 2011, 10:34 AM, a spus:

Va rog sa ma lamuriti putin si pe mine. E vorba de o firma fara pesonalitate juridica (intreprindere individuala) care are angajati. Pana acum s-a facut plata contributiilor trimestrial. D 112 se depune trimestrial la Finante?????
Nu. Declaratia 112 se depune lunar. Deasemenea si platile se fac lunar de anul acesta, conform codului de procedura fiscala. Nu mai exista nici o exceptie de la declararea si plata lunara a contributiilor sociale si impozitului pe salarii.



#240161 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 06 April 2011 - 03:02 PM in Arhiva

Conform ultimelor versiuni de validare puse pe ANAF:

"- atributele asiguratD: D_14, D_15 si D_16, D_20, D_21 devin obligatorii"

Nu stiu daca a mai avut cineva batai de cap, dar eu simt ca inebunesc! Am introdus concedii medicale si am urmatoarele probleme:
1. la un concediu medical de hauzie(31 zile), suportat integral din FNUASS, primesc eroare :"eroare atribut: D_20: atributul trebuie sa existe". Ceea ce inseamna ca trebuie sa am sume si la Indemnizatie suportata de societate?!?!
2. La un concediu medical (3 zile) boala obisnuita, care este suportat de catre angajator, primesc eroare de: :"eroare atribut: D_21: atributul trebuie sa existe". Adica ar trebui sa am sume si la indemnizatie suportata din FNUASS.


Va rog sa-mi spuneti daca v-ati intalnit cu astfel de probleme, sau in programul meu este ceva..... A introdus cineva medicale in noua versiune de program (nu de validare) pusa pe ANAF?



#245604 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 02 November 2011 - 12:56 PM in Arhiva

Am o intrebare...am tot cautat pe forum...Aveti idee cum se poate inlocui semnatura electronica (imputernicirea data unei persoane) cu o alta?
Depunand un nou formular 150 se anuleaza prima semnatura si se valideaza alta? Multumesc!



#237609 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 14 February 2011 - 08:45 PM in Arhiva

Multumesc frumos vitezistu!
Lucrul acesta imi era cunoscut...eu intrebam de mofturile celor de la finante. N-as vrea sa ajung la ei cu un cd si 3 declaratii, ca apoi sa ma trimita la plimbare, sa ma intorc cu 3 cd cu cate o declaratie!



#238598 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 25 February 2011 - 10:26 AM in Arhiva

Vezi postareacornel1979, la Feb 25 2011, 09:48 AM, a spus:

buna dimineata.
am fost la sector 2 si am depus declaratia minunata 112. acum m-am intors la servici sa verific pe Anaf starea ei si imi zice ca nu exista. Ce fac?? nu stiu ce numar sa pun. pe declaratie apare FMBBUC2_ 123456-2011/250211. Eu ce numar trec ca sa verific declaratia?? Cel de 123456 sau tot 123456-2011 si cu data???


va multumesc


Ai putina rabdare. Nu se poate verifica imediat. Incearca diseara sau maine!



#238522 declaratia 112 / 2011

Postat de Elena Pana on 24 February 2011 - 02:45 PM in Arhiva

Vezi postareaFILDA, la Feb 24 2011, 02:32 PM, a spus:

DACA AM DEPUS DECLARATIA 112 PE DATA DE 24,02,2011 CIND POT SA VAD STAREA DECLARATIEI , DACA INCERC PRIMESC MESAJUL INDEX INCARCARE INCORECT
maine dimineata!

http://www.infolegal.ro/25-februarie-ultim...ice/2011/02/24/ :

Agentia Nationala de Administrare Fiscala informeaza ca maine, 25 februarie, este ultima zi de depunere a declaratiei D112 pentru obligatiile aferente lunii ianuarie. Declaratia unica (D112) cuprinde obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, informatii care erau furnizate pana la implementarea acestui sistem catre patru institutii (A.N.A.F., C.N.P.A.S., A.N.O.F.M., C.N.A.S.S.).

Nedepunerea sau depunerea cu intarziere a formularului 112 constituie contraventie si se sanctioneaza potrivit prevederilor art. 219 din O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu amenda de 500 – 1.000 pentru persoane fizice, respectiv 1.000 – 5.000 lei pentru persoane juridice. In situatia in care angajatorul nu depune in mod repetat declaratia lunara, acesta va fi declarat inactiv, cu consecintele legale ce decurg de aici.

Conform evidentelor fiscale, numarul total de contribuabili ce au obligatia depunerii D112 (angajatori si asimilati acestora) este de aproape 470.000. Dat fiind numarul mare de contribuabili cu obligatii declarative ce nu au efectuat inca operatiunile de depunere, conducerea A.N.A.F. a decis suplimentarea numarului de ghisee pana la 1.717 de unitati, la care se adauga 46 de ghisee puse la dispozitie de catre Casele de asigurari sociale in judetele Brasov, Constanta, Cluj si Iasi, precum si in municipiul Bucuresti. Agentia Fiscala a postat pe pagina proprie de internet, www.anaf.mfinante.gov.ro, lista adreselor unde sunt localizate ghiseele disponibile.

In plus, s-a decis ca in zilele de 24 si 25 februarie a.c. la toate unitatile A.N.A.F. de primire a declaratiilor sa se lucreze in doua schimburi, in intervalul orar 08.00-20.00, urmand ca, daca situatia o cere, programul sa fie prelungit si dupa orele 20.00, astfel incat sa fie inregistrate declaratiile de la toate persoanele aflate fizic la ghisee.

Pana in seara zilei de 23 februarie au fost depuse 315.534 declaratii (aproximativ 67% din total), din care 48.581 prin internet, iar 266.953 la ghiseu.

Pana la data de 1 iulie 2011, contribuabilii vor putea depune noul formular fie prin internet, fie la ghiseu, in ultima situatie prezentand Anexa 1 semnata si stampilata, celelalte informatii urmand sa fie livrate pe suport electronic (CD). Declaratia se depune in forma unui fisier PDF, conform anexei 1 la H.G. nr. 1397/2010, care are atasat fisierul XML descris in anexa 8 din acelasi act normativ. Incepand cu 1 iulie a.c., depunerea prin internet devine obligatorie.

D112 se completeaza/valideaza cu ajutorul programelor de asistenta puse la dispozitia contribuabililor gratuit de unitatile fiscale sau descarcate de pe site-ul A.N.A.F.

Agentia Fiscala a pus la dispozitia contribuabililor un ghid de completare a declaratiei D112 ce poate fi gasit pe site-ul institutiei, www.anaf.mfinante.gov.ro. De asemenea, A.N.A.F. dispune de un call-center destinat acordarii indrumarii si asistentei putand fi obtinute informatii suplimentare la nr. 031-40.39.160.

Depunerea prin internet presupune achizitionarea unui certificat digital calificat de semnatura electronica emis de furnizorii autorizati (CertSign, DigiSign sau TransSped) si inrolarea acestuia la organele fiscale.

Sursa: ANAF

se pare ca au de munca cei de la ANAF!!



#138972 2007 - examen expert contabil

Postat de Elena Pana on 06 August 2007 - 08:19 AM in Arhiva

Stie cineva de ce se desfasoara examenul in doua zile? (8-9 sept. )
Eu stiu ca examenul de admitere va consta din intrebari cu raspunsuri tip grila, precum si din subiecte cu raspunsuri si comentarii sub forma de text.


Multumesc anticipat!



#200735 ORDONANTA 34 / 2009

Postat de Elena Pana on 05 May 2009 - 09:35 AM in Arhiva

Ce nu inteleg eu e partea cu deducere de tva la vehiculele cumparate prin "achizitie intracomunitara" Adica nu mai facem taxare inversa...nu mai depune 390 Vies pt astfel de achizitii..ca de deducere..impropriu spus in astfel de cazuri. Voi ce intelegeti?



#200753 ORDONANTA 34 / 2009

Postat de Elena Pana on 05 May 2009 - 11:27 AM in Arhiva

Asa consider si eu..ca n-ar trebui sa tinem seama de achizitiile intracomuntare din aprilie 2009. Ma asteptam sa se clarifice asta prin norme. Pt. ca nu stiu ce intra in vigoare cu 01.05.2009, obligatia de a te inregistra platitor lunar, in urma achizitiilor din aprilie...sau faptul ca achizitionezi incepand cu 01.05.2009!? :sad:



#199355 ORDONANTA 34 / 2009

Postat de Elena Pana on 15 April 2009 - 07:34 AM in Arhiva

Pai cam tot platesti, pentru ca in OUG in tabel intri la venituri la prima categorie, venituri intre "0 si xxx"... avand firma suspendata, ai venituri 0, deci platesti primul barem. Daca treceau si ei venituri intre "1 ron si xxx" era o treaba, dar au trecut clar "0". In OUG nu se specifica nimic referitor la firmele suspendate, aflate in lichidare, etc... Eu am 3 firme aflate in suspendare de cativa ani (mi-a fost mult mai simplu asa decat sa le lichidez) si dupa mintea lor va trebui sa incep sa platesc impozit forfetar pe "venit"...
[/quote]
Eu nu cred ca te poate obliga cineva sa platesti impozit daca firmele sunt suspendate. E adevarat ca n-au mentionat expres in ordonanta ce fac firmele suspendate, dar, dupa opinia mea, o firma suspendata nu poate desfasura activitate....atunci de ce sa plateasca un impozit?



#199836 ORDONANTA 34 / 2009

Postat de Elena Pana on 23 April 2009 - 08:25 AM in Arhiva

Vezi postareaDoina P, la Apr 22 2009, 01:26 PM, a spus:

Pt.Dana: nu sunt sigura ca firmele suspendate nu vor fi obligate la plata, eu am mers pe logica ...,
dar tot dupa logica ,ar trebui ca firmele fara activitate sa nu plateasca si uite ca nu mai merge logica...
MF vrea bani si gata.
Doina, cu scuzele de rigoare..eu nu vad nici o logica aici. O firma isi suspenda activitatea..nu are voie sa realizeze venituri si nici cheltuieli (este chiar penal aspectul acesta)..dar TREBUIE sa plateasca impozit!. Ca sa nu mai spun, ca pt o firma suspendata se face derogare de la depunerile trimestriale ale declaratiilor...atunci cum se mai declara acest impozit forfetar?! :sad:



#168246 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de Elena Pana on 31 March 2008 - 08:12 PM in Important in meseria de contabil

mirela 13.....crezi ca este deontologic cum procedezi?
Cu raspunsul tau (si adresa de mail) ai impins lui C.Net o oferta directa...(rusine!!!)

C.Net...sfatul meu este sa cantaresti bine situatia! Daca un an de zile ai dormit linistit cu capul pe perna, seara de seara...eu zic s-o faci si mai departe.
E foarte adevarat ca marirea onorariului este foarte brusca..si cred deasemenea ca firma de contabilitate nu si-a evaluat bine munca de la inceput.
In ziua de astazi, chiar daca nu ai cine stie ce activitate, e deajuns sa ai un salariat si atunci...uita-te in dosare sa vezi cate declaratii si situatii se intocmesc si se depun lunar pt acel om(acestea pe langa altele, care nu tin de salariati). Eu cred ca in ziua de astazi nu volumul de acte conteaza foarte mult, ci legislatia stufoasa, multele deconturi si declaratii pe care trebuie sa le intocmim, dreptul de semnatura si raspunderea.
Mult succes in decizia ta!



#168314 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de Elena Pana on 01 April 2008 - 01:18 PM in Important in meseria de contabil

N-am inteles de ce m-ai citat pe mine?
Ti s-a parut cumva din mesajul meu ca am licitat?




Cometa SQL