- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → (anisoara bobi)'s Content
(anisoara bobi)'s Content
There have been 70 items by (anisoara bobi) (Search limited from 01-January 08)
By content type
See this member's
#173156 Cerere monografie activitate hotel
Postat de (anisoara bobi) on 23 May 2008 - 08:53 AM in MONOGRAFII CONTABILE
#171875 Alta problema
Postat de (anisoara bobi) on 09 May 2008 - 12:04 PM in Arhiva
#171874 PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?
Postat de (anisoara bobi) on 09 May 2008 - 12:01 PM in Arhiva
#171854 PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?
Postat de (anisoara bobi) on 09 May 2008 - 10:32 AM in Arhiva
#163182 comert cu amanuntul/ridicata
Postat de (anisoara bobi) on 19 February 2008 - 12:08 AM in Arhiva
mirela 0702, la Feb 18 2008, 11:21 PM, a spus:
am lucrat la un magazin cu amanuntul piese auto si tineam evidenta cantitativ valoric am avut control de fond si m-au intrebat de ce nu am contul 378
Le-am explicat ca tin evidenta cantitativ valoric si ca am clar contul 607 pt fiecare produs vandut; in ceea ce priveste chitanta se elibera pt facturile emise care nu erau incasate in aceeasi zi sau integral; exact cum ai si tu si cinci ani cat am lucrat acolo nu am avut probleme si doar am avut controlul de fond plus ca a intrat in faliment si m-a mai luat la puricat si lichidatorul cu contabila lui
#163180 verificare si avizare bilant 12.2007
Postat de (anisoara bobi) on 18 February 2008 - 11:57 PM in Arhiva
#162156 DECLARATIA 3OO TRIM I 2008
Postat de (anisoara bobi) on 11 February 2008 - 12:09 PM in Arhiva
ela d, la Feb 11 2008, 11:26 AM, a spus:
suma tva din decont tb sa fie egala cu cel din balanta 4423 sau 4424
deci tii cont in continuare
#161210 fisa postului - CONTROLOR DE CALITATE, DIRECTOR DE PRODUCTIE
Postat de (anisoara bobi) on 04 February 2008 - 10:05 AM in FISA POSTULUI
vtudose, la Jan 19 2008, 01:25 AM, a spus:
1. DIRECTOR DE PRODUCTIE
2. CONTROLOR DE CALITATE
ARE CINEVA?
MULTUMESC ANTICIPAT
Denumirea postului: Controlor de calitate
Relații ierarhice: se subordonează șefului de departament
Relații funcționale: cu personalul de conducere și execuție din secțiile/departamentele: tehnic,
producție, resurse umane, aprovizionare, proiectare - pentru identificarea și
remedierea deficiențelor privind calitatea proceselor și produselor
Scopul postului: monitorizarea conformității produselor cu cerințele de calitate, asigurându-se că acestea îndeplinesc standardele de calitate și siguranță.
Atribuțiile principale și sarcinile specifice:
? Efectuarea controlului calității proiectării
- verificarea documentației specifice acestei etape (schițe de produse, fișe de mostrare, fișe tehnice de produs, fișe tehnologice de produs)
? Realizarea controlului calității procesului tehnologic:
- verificarea nivelul tehnic al utilajelor, modului de organizare, gradului de calificare și competență profesională a personalului implicat;
- supravegherea atentă a proceselor de fabricație în vederea depistării defectelor și ținerii sub control a procentului de produse cu neconformități.
? Controlul calității produselor (analiza calității materiilor prime, materiilor auxiliare, semifabricatelor și produselor finite în laborator)
- efectuează determinările de laborator interfazice și finale
- interpretează rezultatelor obținute
- analizarea valorilor obținute
- întocmirea fișei de constatare a defectelor
? Întocmirea rapoartelor privind calitatea procesului și produsului
- evidențiază tipurile de defecte, cauzele acestora, remedierile și personalul responsabil
? Cooperează pentru îmbunătățirea calității:
- propunerea măsurilor de remediere
- alocarea de sarcini personalului responsabil;
- urmărirea modului de remediere a deficiențelor.
? Realizează controlul statistic al calității:
- înregistrarea rezultatelor controlului de calitate;
- centralizarea valorilor determinate
- aplicarea diferitelor tehnici pentru identificarea fazelor și locurilor de muncă la care se realizează neconformități și defecte( calcularea abaterilor cu frecvență mare - urmărirea defectelor pe tipuri de produs și prezentarea acestora sub formă grafică)
Atribuții privind respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă, de prevenire și stingere a incendiilor:
- însușirea și aplicarea corectă a legislației, normelor generale și specifice de sănătate și securitate în muncă și a diferitelor proceduri în conformitate cu specificul locului de muncă;
- participarea la instruirea periodică privind sănătatea și securitatea în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor;
- desfășurarea activității la locul de muncă respectând normele de sănătate și securitate în muncă, normele P.S.I, regulile de sănătate și igienă individuală la locul de muncă;
- utilizarea utilajelor de lucru cu respectarea instrucțiunilor de folosire și a normelor specifice de securitate a muncii;
- utilizarea, întreținerea, păstrarea și depozitarea echipamentului de protecție în conformitate cu procedurile specifice locului de muncă;
- cunoașterea factorilor de risc și a bolilor profesionale specifice locului de muncă;
- identificarea pericolelor care apar la locul de muncă și raportarea acestor pericole persoanei competente să ia măsuri, conform procedurilor specifice locului de muncă;
- acordarea primului ajutor rapid și corect în conformitate cu tipul accidentului produs;
- respectă procedurile de urgență și de evacuare: semnalează eventualele accidente prin contactarea cu promptitudine a persoanelor din serviciile abilitate, conform procedurilor specifice; contactează serviciile de urgență corespunzătoare în cazul unui accident
semnalat; cunoaște și aplică procedurile de urgență și evacuare, atunci când este nevoie; utilizează echipamentul de intervenție conform normelor de securitate și sănătate în muncă și a normelor P.S.I.; respectă întocmai planul de evacuare a fabricii în caz de urgență.
Responsabilitățile postului:
Legat de activitățile specifice, răspunde de:
- verificarea nivelurilor caracteristicilor de calitate și a corespondenței acestora cu standardele stabilite;
- identificarea deficiențelor de calitate și a măsurilor de remediere a acestora;
- corectitudinea datelor raportate.
Legat de disciplina muncii, răspunde de :
- îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate;
- păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legate de firmă;
- păstrarea în bune condiții a echipamentelor alocate și utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei;
- respectă prevederile normativelor interne și procedurile de lucru privitoare la postul său;
- respectă normele de sănătate, securitate și igienă în muncă, normele de prevenire și stingere a incendiilor și acțiune în caz de urgență, normele de protecție a mediului înconjurător;
- utilizarea, păstrarea și întreținerea echipamentelor de protecție și a echipamentelor de
intervenție în caz de urgență.
Autoritatea postului:
- întocmește rapoarte de calitate, propune măsuri de remediere și alocă sarcini personalului;
- utilizează materiale și instrumente specifice puse la dispoziție de firmă: (aparate de laborator- ex. : dinamometru, torsiometru, balanță electronică, etc)
Condițiile de muncă:
Munca se desfășoară în ateliere de croitorie/ în fabrici de confecții.
Munca se desfășoară în ture.
Manevrele se execută manual și / sau automatizat, individual/ în echipă.
Mediul de lucru este poluat fonic.
Specificațiile postului:
? Nivel de studii: medii sau superioare de specialitate
? Cursuri de pregătire: standarde de calitate ISO
? Experiență
- în specialitate: 1 an
- pe post: minim 1 an pe post asemănător
? Cunoștințe necesare:
a) specifice domeniului de lucru:
- Cunoașterea tehnicilor și metodelor de măsurare și control specifice pentru determinarea caracteristicilor produselor textile și proceselor tehnologice: determinarea torsiunii firelor, densității de lungime, rezistenței la tracțiune, masei, greutății, grosimii materialelor textile, rezistenței la frecare, calcularea abaterilor cu frecvență mare, etc.
- Cunoașterea standardelor naționale/internaționale privind calitatea, adoptate de modelul de management al calității în organizație.
b) în domeniul sănătății și securității în muncă:
- legislația generală și specifică privind: sănătatea și securitatea în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor, regulile de sănătate și igienă specifice locului de muncă;
- simbolurile de avertizare a pericolelor la locul de muncă;
- echipamentul de protecție specific;
- echipamentul de stingere a incendiilor;
- planul de evacuare al atelierului, fabricii;
- procedurile de urgență, de prim ajutor și de evacuare.
? Aptitudini și deprinderi necesare :
- îndemânare, precizie și rigurozitate în efectuarea operațiilor specifice;
- capacitate de analiză și sinteză;
- atenție deosebită în analizarea detaliilor;
- comunicare interactivă la locul de muncă;
- planificare și organizare a operațiilor și activităților;
- capacitate de a evalua și de a lua decizii;
- redactarea documentelor specifice
? Cerințe pentru exercitare:
- inteligență de nivel superior;
- capacitate de a lucra cu oamenii;
- rezistență la stres
Prezentul document se constituie în anexa la contractul individual de muncă și a fost întocmit în 3 (trei) exemplare originale, unul pentru salariat, unul pentru dosarul său de personal și unul pentru Inspectoratul Teritorial de Muncă al Mun./Jud. ..............................
Aprobat,
Director General Titular de post DRU Director Departament
Data Data Data Data
#161204 fisa postului - CERERI
Postat de (anisoara bobi) on 04 February 2008 - 08:52 AM in Arhiva
Ana Z, la Jan 29 2008, 02:42 PM, a spus:
Multumesc din suflet>:D<
as vrea daca se poate sa ma ajutati cu FP pentru Director Administrativ
Multumesc din suflet>:D<
DENUMIREA POSTULUI: DIRECTOR ADMINISTRATIV
RELAȚII IERARHICE:
este subordonat: Consiliului de Administrație (CA)
are în subordine: - Director Economic
- Director Vânzări și Marketing
- Director Resurse Umane
- Director Tehnic
- Director Tehnologia Informației
RELAȚII FUNCȚIONALE: Aprobă procedurile de importanță generală pentru organizarea și derularea proceselor principale la nivel de firmă.
În acest sens, are relații cu: Directorii
RELAȚII DE REPREZENTARE: reprezintă firma față de organele de control de specialitate, în relația cu furnizorii, clienții, persoanele/organizațiile din țară și din străinătate cu care intră în contact în interes de serviciu.
ACTIVITĂȚI PRINCIPALE:
1. STABILEȘTE OBIECTIVELE GENERALE DE DEZVOLTARE ALE FIRMEI, ÎN CONCORDANȚĂ CU STRATEGIA ELABORATĂ DE CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
2. APROBĂ BUGETUL ȘI RECTIFICĂRILE ACESTUIA
3. IDENTIFICĂ OPORTUNITĂȚI DE AFACERI
4. REPREZINTĂ FIRMA ÎN RELAȚIILE PROTOCOLARE CU FURNIZORII, CLIENȚII ȘI ALTE ORGANISME/ORGANIZAȚII CU IMPACT REAL/POTENȚIAL ASUPRA REZULTATELOR FIRMEI
5. ASIGURĂ MANAGEMENTUL FIRMEI
6. ASIGURĂ REȚEAUA DE RELAȚII NECESARĂ DEZVOLTĂRII ACTIVITĂȚII FIRMEI
ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente):
1. Stabilește obiectivele de dezvoltare ale firmei, în concordanță cu strategia elaborată de Consiliul de Administrație
Stabilește anual, împreună cu Directorii departamentelor din subordine, obiectivele generale de dezvoltare pe 12, 24 și 36 de luni
Comunică obiectivele și urmărește ca acestea să fie comunicate întregului personal
Monitorizează trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
Stabilește obiective personale și pentru top-management în strictă concordanță cu obiectivele firmei
2. Aprobă bugetul și rectificările acestuia
Participă la elaborarea bugetului, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și aprobă bugetul final
Aprobă sistemul de raportare folosit pentru urmărirea realizării bugetului
3. Identifică oportunități de afaceri
Monitorizează piața și identifică tendințele de dezvoltare
Analizează oportunitățile/constrângerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic și social
Identifică modalități de dezvoltare a serviciilor oferite de firmă în concordanță cu tendințele pieței
Identifică și atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
4. Reprezintă firma în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții și alte organisme/organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor firmei
Asigură o bună imagine a firmei pe piață
Participă la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare și instituții guvernamentale din țară și din străinătate
Dezvoltă relații pozitive cu persoane-cheie în vederea întăririi poziției firmei
5. Asigură managementul firmei
Comunică managementului valorile și obiectivele strategice ale firmei
Stabilește obiectivele managerilor din subordine, termenele-limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
Aprobă procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vânzare, distribuție, financiare, service, resurse umane)
Participă la elaborarea și implementarea sistemelor de raportare și a sistemului de calitate
Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
Asigură un climat de comunicare și încurajare a inițiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
Identifică nevoile de recrutare și participă la selecția, integrarea și dezvoltarea managementului firmei
Participă la programele de elaborare și actualizare a fișelor de post ale managerilor din subordine
Evaluează periodic activitatea managerilor din subordine
Negociază și conciliază situațiile conflictuale apărute în relațiile interpersonale
Aprobă planificarea concediilor de odihnă pentru angajații din subordine
Asigură respectarea normelor interne de funcționare de către personalul din subordine
Stabilește măsuri de eficientizare a activității personalului din subordine
6. Asigură rețeaua de relații necesară dezvoltării activității firmei
Evaluează potențialul furnizorilor și al clienților
Stabilește posibile căi de colaborare și decide asupra parteneriatelor strategice
Elaborează planuri de afaceri și le implementează
Dezvoltă relații pozitive cu personalul firmei în vederea motivării și a creșterii gradului de implicare în activitatea firmei
RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
Legat de activitățile specifice, răspunde de:
Calitatea relației cu furnizorii și clienții
Folosirea eficientă a resurselor firmei
Respectarea obligațiilor firmei față de furnizori, clienți, organele financiare și organismele guvernamentale
Asigurarea drepturilor bănești ale personalului angajat al firmei conform clauzelor contractuale și legislației muncii
Îndeplinirea la termen și în conformitate cu dispozițiile legale a obligațiilor față de bănci, furnizori și clienți
Calitatea climatului organizațional
Calitatea managementului firmei
Corectitudinea datelor raportate
Legat de funcțiile manageriale, răspunde de:
Coordonarea eficientă a personalului din subordine
Utilarea corespunzătoare a subordonaților cu echipamentele și consumabilele necesare
Calitatea pregătirii profesionale a angajaților din subordine
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
Îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate
Respectarea prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru
Se implică în vederea soluționării situațiilor de criză care afectează firma
AUTORITATEA POSTULUI:
Decide asupra noilor direcții de dezvoltare
Stabilește planurile de vânzări și profit
Aprobă bugetele și corecțiile necesare
Semnează documentele de angajare, colaborare și încetare a relațiilor de muncă
Semnează deciziile de modificare a funcției/salariului pentru angajații firmei
Semnează organigrama și nomenclatorul de funcții al firmei
Semnează contracte cu furnizorii, clienții și partenerii strategici
Aprobă procedurile de interes general ale firmei
Semnează referate de investiții, statele de plată și rapoartele financiare ale firmei
Solicită rapoarte de activitate și ia măsurile necesare în vederea creșterii eficienței activității firmei
Utilizează echipamente/consumabile/materiale, mașina și calculatorul puse la dispoziție de firmă
Stabilește prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine
Aprobă recompense/penalizări, prelungirea/încetarea activității după perioada de probă a angajaților
Aprobă/respinge cereri ale personalului din subordine
Aprobat,
Director General DRU
Data Data
SPECIFICAȚIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: studii superioare
CURSURI DE PREGĂTIRE: management, finanțe, vânzări, legislație
EXPERIENȚĂ:
ÎN SPECIALITATE: minim 5 ani
PE POST: minim 3 ani
CUNOȘTINȚE NECESARE:
Cunoștințe privind procesul de vânzare
Cunoștințe privind tehnici de negociere
Cunoștințe de management
Microsoft Office
Cunoașterea în profunzime a pieței locale
Cunoașterea generală a mediului de afaceri românesc
Cunoștințe minime de contabilitate primară
Cunoașterea legislației în domeniu
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE:
Aptitudine generală de învățare
Aptitudini de comunicare
Aptitudini de calcul
Aptitudinea de a lucra cu documente
Planificare și organizare a operațiilor și activităților
Abilități de negociere
Acordare și transmitere de informații
CERINȚE PENTRU EXERCITARE:
Inteligență de nivel superior
Spirit organizatoric
Echilibru emoțional
Capacitate de a evalua și a lua decizii
Capacitate de a lucra cu oamenii
Rezistență mare la stres
Ușurință, claritate și coerență în exprimare
Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: gândire strategică, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea și dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, conducerea și controlul oamenilor, ambiție, încredere în sine, activism, energie, fluență verbală
#161030 Lucrare audit-stagiu expert ctb.
Postat de (anisoara bobi) on 01 February 2008 - 04:18 PM in Arhiva
...v-am trimis la toti
#160324 chelt.diferente curs valutar
Postat de (anisoara bobi) on 29 January 2008 - 11:11 AM in Arhiva
Doina P, la Jan 8 2008, 01:52 PM, a spus:
Dif de curs le vei calcula al 31.12.2007,in cont 665 sau 765.
eu totusi aplic diferente de curs la licitatii. :cool:
#160320 Cerere monografie activitate hotel
Postat de (anisoara bobi) on 29 January 2008 - 11:01 AM in MONOGRAFII CONTABILE
Legolas, la Dec 10 2007, 01:46 PM, a spus:
as dori si eu monografia hotel, adresa anybobi@yahoo.com; avem si noi activitate hoteliera dar nu asa complexa ca a ta; multumesc
#158225 examen aptitudini CAFR mai 2008
Postat de (anisoara bobi) on 14 January 2008 - 10:00 PM in Arhiva
#157824 imp. profit, declarare si plata
Postat de (anisoara bobi) on 11 January 2008 - 11:58 AM in Arhiva
miha m, la Jan 11 2008, 10:07 AM, a spus:
ALUPEI OTILIA, la Jan 10 2008, 04:28 PM, a spus:
" Conform anexei nr. 2 la OMFP nr. 281/2004, așa cum a fost modificată de OMFP nr. 91/2005, privind Instrucțiunile de completare a formularului 100 "Declarație privind obligațiile de plată la bugetul general consolidat", lit. B3, punctul 1:
"De asemenea, contribuabilii prevăzuți la art. 34 alin. (7) din Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, care au definitivat până la data de 15 februarie închiderea exercițiului financiar anterior și care plătesc impozitul pe profit aferent anului fiscal încheiat până la data de 15 februarie a anului următor, nu completează formularul pentru impozitul pe profit pentru luna decembrie sau trimestrul IV, după caz." "
in luna dec 2007 am participat la curs ceccar cu lectori din mf si la impozitul pe profit d-na de la fisc sublinia declararea impozitului pe profit la nivelul trim III. am ridicat intrebarea cu declararea in 100 cu suma O in cazul in care se finalizeaza exerc la 15.02, caci asa am facut pt 2006, si mi-a raspuns ca asa a fost pt 2006 insa pt 2007 ramane asa cum scrie si in codul fiscal la niv trim III. nu prea mi-a placut raspunsul dansei dar mai asteptam
#157792 fisa postului - ACTIVITATI HOTELIERE, TURISM
Postat de (anisoara bobi) on 11 January 2008 - 09:29 AM in FISA POSTULUI
FIŞĂ de POST
aferentă contractului de muncă nr. ......... din data de .....................
Denumire post: Recepţioner Hotel (cod ref. RH)
Locul desfăşurării muncii: Recepţia hotelului ?...?
Departament: Servicii
Subordonare: Directorului de departament
Supervizare: Supervizează activitatea personalului care se ocupă de curăţenie şi de pază
? Relaţii funcţionale: cu angajaţii departamentelor financiar-contabil, marketing, administrativ, servicii.
? Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare şi cazare pentru clienţii hotelului
Activităţi principale:
? preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;
? primirea şi cazarea clienţilor;
? întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor);
? promovarea serviciilor oferite clienţilor;
? soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
? medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.
Sarcini şi îndatoriri specifice:
? stabilirea unor relaţii optime cu clienţii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.
Responsabilităţi ale postului:
? răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului
? răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii
Autoritatea postului:
? este autorizat să preia rezervările, să ofere cazare clienţilor, să rezolve formalităţile administrative ale acestora..
Specificaţiile postului:
? studii de calificare în domeniu;
? experienţă de minim 1an pe un post similar;
? cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;
? foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
? cunoaşterea temeinică a două limbi de circulaţie internaţională;
? aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine;
? abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
? capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
? foarte bune abilităţi de planificare şi organizare.
Deplasări
? Frecvenţa: -
? Condiţii asigurate: -
Relaţiile cu alte departamente:
? descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Regulamentul de ordine interioară;
Condiţii de muncă:
- obişnuite, într-un mediu adecvat specificului hotelier;
- program normal de lucru, în schimburi.
Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugă sporurile negociate.
Facilităţi: computer.
Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).
S.C. ????????? Am luat la cunoştinţă,
Director General
???????????. ???..????????????
Data:...................................
- modelul nr. 1 -
FIŞĂ de POST
aferentă contractului de muncă nr. ......... din data de .....................
Denumire post: Director Hotel (cod ref. DH)
Locul desfăşurării muncii: sediul hotelului
Departament: Direcţie
Subordonare: Directorului general al grupului hotelier
Supervizare: Supervizează activitatea tuturor angajaţilor prin intermediul directorilor de departamente
? Relaţii funcţionale: cu angajaţii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic, administrativ din centrala grupului hotelier.
? Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura funcţionarea optimă a hotelului.
Activităţi principale:
? planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea şi controlul activităţilor hoteliere;
? elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice;
? dezvoltarea şi promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing şi publicitate;
? asigurarea unei bune promovări şi vânzări de servicii hoteliere;
? dezvoltarea relaţiilor cu agenţiile de turism;
? supervizarea utilizării corespunzătoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
? mobilizarea personalului din subordine în vederea menţinerii standardelor înalte ale serviciilor hoteliere oferite;
? urmărirea soluţionării eficiente a solicitărilor clienţilor.
Sarcini şi îndatoriri specifice:
? stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.
? prospectarea pieţei de profil în vederea optimizării continue a serviciilor oferite, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate.
Responsabilităţi ale postului:
? răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine şi pentru fluxul operaţional la nivelul hotelului.
Autoritatea postului:
? conduce şi coordonează întreaga activitate a hotelului.
? întocmeşte statistici şi rapoarte specifice pentru managementul superior al grupului hotelier.
Specificaţiile postului:
? studii superioare economice, obligatoriu de specializare în domeniu;
? experienţă relevantă de minim 3 ani în funcţia de director hotel;
? experienţă în coordonarea unei echipe numeroase;
? cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;
? cunoştinţe avansate de limba engleză, franceză şi/sau germană;
? abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
? capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
? foarte bune abilităţi de planificare şi organizare.
Deplasări
? Frecvenţa: rar.
? Condiţii asigurate: diurnă, cazare, transport.
Relaţiile cu alte departamente:
? descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Regulamentul de ordine interioară.
Condiţii de muncă:
- foarte bune, activităţi preponderent manageriale;
- program normal de lucru, uneori prelungit.
Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugă sporurile negociate.
Facilităţi: telefon mobil, maşină de serviciu, computer personal.
Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).
S.C. ????????? Am luat la cunoştinţă,
Director General
???????????. ???..????????????
Data:...................................
FIŞĂ de POST
aferentă contractului de muncă nr. ......... din data de .....................
Denumire post: Ospătar (cod ref. O)
Locul desfăşurării muncii: sediul restaurantului ? ...?
Departament: Servicii
Subordonare: Şefului de sală
Supervizare: Supervizează activitatea picolilor şi a personalului responsabil de curăţenie
? Relaţii funcţionale: cu bucătarul, barmanul, ceilalţi ospătari.
? Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura servirea impecabilă a clienţilor cu produsele/mâncărurile/băuturile comandate de către aceştia.
Activităţi principale:
? preluarea comenzilor de mâncare şi băutură într-o manieră eficientă şi profesionistă;
? acordarea atenţiei cuvenite şi asigurarea unor servicii ireproşabile clienţilor;
? cunoaşterea meniului astfel încât să poată oferi în orice situaţie informaţii competente cu privire la felurile de mâncare, tacâmuri şi băuturi.
Sarcini şi îndatoriri specifice:
? servirea exemplară a clienţilor;
? îndeplinirea altor sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanţă cu necesităţile imediate ale unităţii.
Responsabilităţi ale postului:
? asumarea responsabilităţii pentru corectitudinea întocmirii şi încasării facturilor;
? răspunderea pentru calitatea serviciilor oferite.
Autoritatea postului:
? Este autorizat să asigure servirea impecabilă a clienţilor cu produsele/mâncărurile/băuturile comandate de către aceştia.
Specificaţiile postului:
? diplomă de calificare în domeniu;
? experienţă de minim 1 an ca ospătar;
? cunoştinţe medii de limba engleză;
? aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine;
? atitudine pozitivă şi conciliantă în relaţiile cu clienţii şi colegii;
? disponibilitate pentru compromisul constructiv.
Deplasări:
? Frecvenţa: -
? Condiţii asigurate: -
Relaţiile cu alte departamente:
? descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Regulamentul de ordine interioară.
Condiţii de muncă:
- în sediul unităţii;
- program normal de lucru, în schimburi.
Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugă sporurile negociate.
Facilităţi: tichete de masă
Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).
S.C. ????????? Am luat la cunoştinţă,
Director General
???????????. ???..????????????
Data:...................................
FISA POSTULUI
aferenta contractului de munca nr????.din data de??????
Denumire post: -Bucatar
Locul desfasurarii muncii: -Punct de lucru , str. Baldovinesti nr. 38-58
Departament: -Productie
Subordonare:-Sefului de sectie
Supervizare:
? Relatii functionale: cu angajatii compartimentelor functionale;
? Scopul postului:titularul postului are rolul de a realiza produsele de ________________________________
Activitati principale:
? Verificarea calitatii si prospetimii materilor prime si ingredientelor folosite la prepararea produselor;
? Prepararea produselor in conformitate cu retetele stabilite si cu normele igienico-sanitare;
? Respectarea instructiunilor de lucru privind realizarea produselor de calitate si igienice;
? Asigurarea depozitarii corespunzatoare a produselor , semifabricatelor si ingredientelor conform specificatiilor tehnice;
? Informarea seful de sectie si mecanicul de serviciul pentru orice defectiune in functionarea utilajelor;
? Indeplinirea altor sarcini atribuite de catre superiorul ierarhic , in concordanta cu obiectivele curente ale unitatii.
Sarcini si indatoriri specifice:
? Adaptarea produselor realizate la cerintele si necesitatile consumatorilor .
Responsabilitati ale postului:
? Asigurarea respectarii retetelor de fabricarie, a procesului tehnologic si a normelor igienico- sanitare ;
? Mentinerea in permanenta a starii de igiena a utilajelor, echipamentelor tehnologice , ustensilelor , echipamentului de protectie sanitara .
Autoritatea postului:
? Este autorizat sa realizeze produse conform comenzilor lansate in productie.
Specificatiile postului:
? Diploma de calificare in domeniu;
? Experienta de minim un an ca bucatar
? Carnet de sanatate cu analize medicale la zi;
? Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu colegii;
? Bune abilitati de comunicare;
? Seriozitate , creativitate , competenta.
Relatii cu alte departamente:
? Descrise in Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul de ordine interioara (ROI).
Conditii de munca:
? Obisnuite;
? Program normal de lucru , in schimburi.
Salarizare: Salariul brut lunar este de ????..RON , la care se adauga sporurile negociate.
Facilitati: tichete de masa.
Sanctiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevazute in fisa postului sunt descrise in ROI.
SC LEMI STAR COM SRL Am luat la cunostinta,
ADMINISTRATOR
GLIGORE AUREL LEONARD ???????????.
#157764 calcul impozit prof. cu sau fara 711?
Postat de (anisoara bobi) on 10 January 2008 - 11:07 PM in PRODUCTIE
GOIA ADRIAN-NICOLAE, la Feb 1 2007, 11:06 AM, a spus:
Astept si alte pareri.
asa este cum zici tu, dar controlul tine cont de 711; tocmai am avut unul si a cam puricat 711;
#157760 fisa postului - ACTIVITATI HOTELIERE, TURISM
Postat de (anisoara bobi) on 10 January 2008 - 10:51 PM in FISA POSTULUI
#157759 salariul minim in 2008 va fi de 500 de lei
Postat de (anisoara bobi) on 10 January 2008 - 10:46 PM in Arhiva
DinuC, la Jan 10 2008, 10:07 PM, a spus:
Olguta, la Jan 8 2008, 01:54 PM, a spus:
verrona, la Jan 8 2008, 12:59 AM, a spus:
iar pt modificarile de salariu este necesara si intocmirea registrului salariatilor?? ca, parca in registrul asta nu apare si modificarea salariului...stie careva???
el are studii superioare; dar nu vad nicaieri obligatia ca pentru acest post sa aiba studii superioare (ca si caen 121004), nici in fisa postului, nici in CIM, nici nicaieri;
nu cred ca sunt obligata sa ii maresc salariul cu indicele de studii 2; are in prezent 500 Ron si cred ca e ok, nu e obligatoriu in cazul asta. Va rog o alta parere daca aveti. Sau mai bine dati-mi dreptate
parerea mea
e putin interpretabil.... eu inteleg ca se acorda 2 puncte la persoanele de specialitate pt care studiile de pregatire coincid cu functia pt care este incadrat
mai explicita...director incadrat dar are facultatea de litere...de exemplu nu se acorda 2 puncte
eu asa vad ...poate gresesc
c) personal de specialitate incadrat pe functii pentru care condiția de pregatire este:
2. scoala de maistri = 1,3;
3. studii superioare de scurtă durată =1,5;
d) personal incadrat pe functii pentru care condiția de pregatire este cea de studii superioare = 2;
asa am crezut si eu, am considerat ca pt a fi vanzator nu necesita calificare inca cand am ajunc cu contractul la itm mi-a pus in vedere sa modific salariul de la 440 la 528; si cred ca ar tb sa respectam coeficientii de ierarhizare
#157755 Fonduri inceput firma
Postat de (anisoara bobi) on 10 January 2008 - 10:37 PM in Arhiva
ancalorelei, la Jan 11 2008, 12:25 AM, a spus:
Initial aportul de capitalul e stabilit la o suma anume, dar apoi voi dispune de sume de bani primite pentru functionarea firmei (echivalentul unui buget pentru cateva luni). Cum se inregistreaza aceste intrari de numerar - pe baza caror documente?
intrarile de numerar in casierie - pe baza de chitanta reprezentand aport 5311=455 analitic asociat daca cumva ai mai multi asociati
#114862 contabilitatea firmelor de asigurari
Postat de (anisoara bobi) on 09 January 2007 - 02:17 PM in Arhiva
MIHAELA 9, la Nov 25 2006, 03:31 AM, a spus:
burca lizioara, la Nov 24 2006, 01:16 PM, a spus:
cristinutza, la Nov 16 2006, 08:59 PM, a spus:
intampin destule probleme in efectuarea inregistrarilor contabile. fac un apel la toti cunoscatorii care ma pot ajuta cu ceva sfaturi, materiale de studiu... as fi foarte recunoscatoare.
multumesc anticipat!
TE ROG AJUTA-MA SI PE MINE,AM PE CINEVA CARE ISI DESCHIDE O FIRMA DE BROKERAJ SI V-A LUCRA CU ASIGURARI SI AR VREA SA-I TIN EU EVIDENTA CONTABILA SI AS VREA SA STIU CUM SE PROCEDEAZA,CUM SE LUCREAZA?
Lasati un email.
Si administratorul firmei la care lucrez vrea sa inceapa activitatea de asigurari-brokeraj si as avea si eu nevoie! multumesc mult
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ (anisoara bobi)'s Content
- Regulament