Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
tix's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


tix's Content

There have been 57 items by tix (Search limited from 19-December 07)



Sort by                Order  

#131562 Depasire plafon 100.000 euro

Postat de tix on 18 May 2007 - 08:59 AM in Arhiva

Vezi postareaVioleta Tihon, la Mar 24 2007, 12:29 PM, a spus:

Vezi postareaclaudiaionela, la Mar 21 2007, 02:21 PM, a spus:

Nu se marise suma la vreo 2 mil. de euro?!?!?


2 milioane euro este un criteriu de a incadra o societate ca microintreprindere (si nr. sal >9) cf. L346, privind infiintarea si dezv. intr. mici si mijlocii. Pragul de 100000 euro este un criteriu de a fi incadrat ca microintreprindere platitoare de impozit pe venit.
Daca microintreprinderea depaseste CA de 100.000 de euro in trimestrul 2 trece la sistemul de impozitare pe profit; atunci trebuie sa fac rectificativa la decl. 100 - la impozitul pe venit declarat in trim 1 si cerere de compensare a impozitului pe venit care l-am platit atunci si impozitul pe profit datorat in trim 2? Asa consider ca e logic, dar este si corect?



#132882 Depasire plafon 100.000 euro

Postat de tix on 03 June 2007 - 12:33 PM in Arhiva

Vezi postareamadalinab, la Jun 2 2007, 11:28 AM, a spus:

de ce sa faci rectificativa daca la trim I erai platitor de venit?...
art 107(1)[...]calculul si plata impozitului pe profit se efectueaza incepand cu trimestrul in care s-a depasit oricare din limitele prevazute[...]
mai sus a fost postat articolul din codul fiscal, incl. normele.
Multumesc; nu citisem normele in care se specifica "Impozitul pe profit datorat de contribuabil, incepand cu trimestrul in care s-a depasit limita prevazuta la art. 1071 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, reprezinta diferenta dintre impozitul pe profit calculat de la inceputul anului fiscal pana la sfarsitul perioadei de raportare si impozitul pe veniturile microintreprinderilor datorat in cursul anului respectiv" si credeam ca se dubleaza impozitarea din trim 1 (venit si profit). Multumesc inca o data.



#132883 Lucrare de licenta

Postat de tix on 03 June 2007 - 01:00 PM in Arhiva

Vezi postareaBica Rodica, la Jun 2 2007, 09:22 PM, a spus:

Am renuntat la partea de gestiune a trezoreriei dupa o discutie cu profesorul coordonator, iar acum am ajuns la Studiu de caz privind operatiunile de trezorerie la Sc.....Aveti idee cum ar trebui sa arate acest studiu de caz?? CA ma gandesc ca nu o sa incep sa insir operatii ca la o monografie contabila?!; sau asa trebuie ??
Multumesc pentru orice sfat !!
Un studiu de caz presupune insiruirea de operatiuni exact ca la o monografie, dar trebuie sa mai pui la inceput ceva date de prezentare a societatii pt care faci studiul si bineinteles monografia sa aibe si valori



#132901 DECLARATIE SANATATE SI FUS

Postat de tix on 03 June 2007 - 10:18 PM in Arhiva

in declaratia 100 trebuie raportati acesti 6.5%?
multumesc



#136553 2007 - examen expert contabil

Postat de tix on 07 July 2007 - 01:20 PM in Arhiva

Vezi postareanetfeli, la Jun 27 2007, 07:42 PM, a spus:

Ati rezolvat subiectele de pe WWW.ceccarbuc.ro?
Cum vi se par?
S-ar parea ca de acolo se dau.
Poate ar fi bine sa incepem se le rezolvam pe cele cre nu au rezolvari.
De acord? :lostit (13):
Eu nu le gasesc, poti sa-mi dai un link catre ele?



#138518 noua lege a contabilitatii, mai ales ART. 10

Postat de tix on 31 July 2007 - 09:53 AM in Arhiva

Din ce-am citit am inteles ca de-acum ptr evidentele contabile o societate comerciala trebuie musai sa aiba angajata o persoana cu studii superioare economice, sau sa aibe contract incheiat cu societati membre CECCAR - indiferent de marimea CA a societatii. Asa este?, voi ce-ati inteles?



#138668 grile rezolvate iunie 2007-cons. fiscal

Postat de tix on 01 August 2007 - 03:31 PM in CONSULTANT FISCAL

Vezi postareacristy_botezatu, la Jul 26 2007, 11:13 AM, a spus:

daca vrea cineva grilele din iunie de la consultanti rezolvate sau una din variantele date la examenul de experti tot din iunie 2007.............
te rog sa mi le trimiti si mie pe tix_0@yahoo.com. Multumesc mult!



#138670 2007 - examen expert contabil

Postat de tix on 01 August 2007 - 03:38 PM in Arhiva

Am luat cartea de grile pe 2007; sunt multe diferente fata de cea din 2006; la experti la Contabilitate au aparut 330 de grile noi si au mai scos putine din cele vechi; la Fiscalitate sunt aprox 70 de grile noi si la fel au mai scos putine din cele vechi; in rest nu am mai comparat ca m-a demoralizat....



#138785 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de tix on 02 August 2007 - 06:22 PM in Arhiva

Vezi postareamirelus, la Jul 15 2007, 11:25 PM, a spus:

am si eu o intrebare: sunt contabila de 5 ani, am diploma de sc postliceala recunoscuta de MEC......as putea sa dau examen la ceccar? la contabil autorizat sau contabil expert?....

Art. 4. - (1) Se poate prezenta la examenul de admitere prevăzut la art. 3 pentru profesia de expert contabil persoana care îndeplinește următoarele condiții:
a) are capacitate de exercițiu deplină;
b) are studii economice superioare cu diplomă recunoscută de Ministerul Educației și Cercetării;
c) nu a suferit nici o condamnare care, potrivit legislației în vigoare, interzice dreptul de gestiune și de administrare a societăților comerciale;
(2) La cerere, persoanele care au titlul de academician, profesorii și conferențiarii universitari, doctorii în economie și doctorii docenți, cu specialitatea finanțe sau contabilitate, au acces la profesia de expert contabil pe baza titlului de doctor, cu îndeplinirea condițiilor prevăzute la alin. (1) lit. a) și c) și susținerea unui interviu privind normele de organizare și funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați

Art. 5. -Se poate prezenta la examenul de admitere prevăzut la art. 3 pentru profesia de contabil autorizat persoana care îndeplinește următoarele condiții:
a) are capacitate de exercițiu deplină;
b) are studii medii cu diplomă recunoscută de Ministerul Educației și Cercetării;
c) nu a suferit nici o condamnare, care, potrivit legislației în vigoare, interzice dreptul de gestiune și de administrare a societăților comerciale

Nu trebuie sa ai studii medii economice, ci numai studii medii recunoscute de MEC, ca sa poti participa la ex de acces la CA.



#139841 cereri PAROLA 2007

Postat de tix on 15 August 2007 - 10:20 AM in Arhiva

imi trimiteti si mie va rog parola pt mail-ul creat pe yahoo?
multumesc mult! tix_0@yahoo.com



#141088 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de tix on 28 August 2007 - 12:11 PM in Arhiva

LASATI TOPICUL ACESTA INDIVIDUAL VA ROG!!! Sunt probleme noi multe la conta si cautam in topicul vechi prea mult daca este amestecat cu alte sase materii.
Am mai gasit ceva probleme rezolvate in cartile verzi:

790.
2131 = % 500.000
2813 50.000
167 300.000
1172 150.000
791.
1. 1172 = 1512 26.000

2.la data gruparii: 2071(fd comerc)=1512 30.000
la data trecerii pe IFRS: 1512 = 1172 4.000

792.
% = 203 50.000
2803 40.000
4412 1.600
2071 5.880 (10.000-1.600)*70%
interese minorit. 2.520

793.
208 = % 100.000
2808 75.000
1172 25.000
nu e afectat fd comercial, deoarece a fost recunoscut initial in contab, chiar dc e complet amortizat



#141324 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de tix on 29 August 2007 - 10:20 PM in Arhiva

Vezi postareajustshu, la Aug 29 2007, 10:52 PM, a spus:

stie cineva cum vor fi subiectele? cate grila, cate sinteza, cate la fiecare materie?
cat dureza?
merci
oficial: 20%grile, 80%studii de caz - 3h/examen
de la anul se scot grilele definitiv!
anul trecut au fost 30 de subiecte la conta si cate 15 la fiscalitate + drept, de celelalte nu stiu.



#142526 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de tix on 07 September 2007 - 11:18 AM in Arhiva

BAFTA FORUMISTI DIN TOATA TARA!



#142558 REZOLVARI GRILE - 2007

Postat de tix on 07 September 2007 - 01:29 PM in Arhiva

Vezi postareamihavesa, la Sep 7 2007, 02:04 PM, a spus:


Eu cred ca scapi de examenul de acces, nu de stagiu

Asa este, se va scapa de examenul de acces, dar inca CECCAR nu a acceptat "portita" asta, chiar daca ASE-ul a publicat-o, inca nu s-a adoptat acest lucru. Am intrebat persoane din CECCAR care spun ca nu stiu cand se va legifera. Deci, spor la invatat!



#143393 AJUTOR PFA

Postat de tix on 12 September 2007 - 10:16 AM in Arhiva

Buna!
Poti sa-mi spui te rog, in cazul in care am PFA si sunt in acelasi timp angajat este obligatoriu sa platesc cei 29% la pensii?; la sanatate stiu ca se retin cei 6.5% la ambele tipuri de venituri (activ indep + salariu), dar nu stiu si de CAS.
Multumesc



#143646 DIURNA

Postat de tix on 13 September 2007 - 09:12 PM in Arhiva

cuantumul diurnei din HG518/1995 actualizat - de 35euro cam pt toate tarile europene - se refera la nivelul legal stabilit pt instititutiile publice?, adica diurna pt o deplasare externa la un agent economic este deductibila la nivel de 87.5 euro (2,5*25euro)?

multumesc anticipat!



#144043 Instit de Metrologie-zile caniculare (cont 604)

Postat de tix on 17 September 2007 - 09:46 PM in Arhiva

spune-mi te rog baza legala pt deductibilitatea apei in perioada verii
multumesc



#144660 grile rezolvate iunie 2007-cons. fiscal

Postat de tix on 23 September 2007 - 09:52 AM in CONSULTANT FISCAL

Vezi postarealauvoi, la Sep 22 2007, 11:28 PM, a spus:

Am incercat ambele site-uri dar nu am reusit! Cica nu gaseste fisierele, a reusit cineva sa le downloadeze ?



#145086 cum se deduc cei 200 euro pt pensia privata facultativa ?

Postat de tix on 27 September 2007 - 11:19 AM in Arhiva

Eu am inteles ca pe linga cei 200 de euro care se deduc din salariu, societatea daca este de acord poate participa si ea cu alti 200 de euro - si acestia reprezinta cheltuiala deductibila pt firma . Voi stiti de asta? Este corect? Multumesc.



#148385 Bilant institutii publice

Postat de tix on 19 October 2007 - 11:14 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Sunt un neinitiat in contabilitatea institutiilor publice, lucrez cu cea a agentilor economici; va rog mult ajutati-ma cu niste informatii:
-exista un program cu care se intocmeste bilantul (ca la ag ec); de unde se poate descarca ?
-daca il aveti in format electronic, va rog dati-mi-l si mie !
-puteti sa-mi furnizati in format electronic un model al continutului anexelor bilantului?
Este vorba de contabilitatea unei scoli. Daca puteti sa-mi dati si alte informatii suplimentare, link-uri s.a. va sunt recunoscator!

tix_0@yahoo.com

Multumesc anticipat !



#157481 TVA CONTRACT SPONSORIZARE

Postat de tix on 09 January 2008 - 04:44 PM in Arhiva

eu am colectat tva la marfa data sponsorizare pe baza de contract pt a nu avea probleme.
am contabilizat: 6582 = 371 val fara tva si 635nedeductibil=4427 val tva-ului si bineinteles operatiunea am trecut-o in JV



#157942 Inginer cu master in contabilitate si audit

Postat de tix on 12 January 2008 - 01:36 PM in Cum poti deveni contabil

Daca vrei sa fii contabil autorizat tb sa dai la CECCAR examenul de acces+ stagiu + ex de aptitudini = min 3 ani - pt aceste examene tb sa ai doar liceul terminat - indiferent de specializare; dc vrei sa dai examen pt expert contabil intreaba la CECCAR dc cu diploma poti da examen



#157943 contract de sponsorizare

Postat de tix on 12 January 2008 - 01:41 PM in Arhiva

6582 = 5121 sau 5311



#157950 declaratia 010 sau 060 - vector fiscal pana la data de 15 ianuarie

Postat de tix on 12 January 2008 - 02:03 PM in Arhiva

Va rog mult ajutati-ma in urmatoarele probleme:
1.stiu ca declaratia 010 se depune in 30 de zile de la data infiintarii; ce inseamna "data infiintarii": data CIF-ului, a J-ului sau a CAEN-ului unei societati nou infiintate?
2.la completarea declaratiei 010 pt societatile care nu-si actualizeaza CAEN-ul pana la data depunerii ei, la cod CAEN treceti noul cod valabil din 01.01.08 sau cel vechi ?
3.noul cod CAEN conform Ordinului 337/2007 este cel mentionat in Anexa la "Clasa" sau la "ISIC Rev.4" ?

Multumesc



#160220 Declaratia 392A si Declaratia 392B

Postat de tix on 28 January 2008 - 06:04 PM in Arhiva

-in declaratia 392B -pt pers impozabile neinregistrate in scopuri de TVA - ce completati in coloana de TVA la sectiunea Achizitii ?, conform normelor se trece "valoarea TVA inscrisa in Jurnalul pentru cumparari, completat potrivit modelului in vigoare in anul de raportare pentru achizitiile efectuate de la persoane inregistrate in scopuri de TVA.", adica se trece valoarea 0?, caci un nepurtator de TVA nu are completata valoarea TVA-ului in jurnal
-ati observat?, valoarea euro este cea de la 31.12.2006




Cometa SQL