Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
teofilia's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


teofilia's Content

There have been 208 items by teofilia (Search limited from 03-January 08)



Sort by                Order  

#234195 rege

Postat de teofilia on 15 December 2010 - 09:51 AM in Arhiva

3



#189499 registru de evidenta a salariatilor

Postat de teofilia on 13 December 2008 - 03:18 PM in Arhiva

am inregistrat in revisal si am trimis online un cim in care administratorul unei sc este angajat ca si administrator dar in program nu am gasit codul cor respectiv . e introdus in 2008 prin martie in cor.
241939. cum nu era in program am trecut un cod care era ceva cu conducator de sc de constructii din clasa 1 ca sa pot depune in termen. e grav? cum corectez. pe contract e administrator dar in revisal e patron pt ca nu era codul de la adm sc. exista o varianta noua de program?



#196377 probleme stagiari an 1

Postat de teofilia on 10 March 2009 - 10:33 AM in Arhiva

Vezi postareakristin27, la Mar 9 2009, 10:04 PM, a spus:

Celor inscrisi la stagiul in sistem colectiv li s-a dat o serie de probleme. Fiecare grupa are cate un set de probleme. Probabil si la voi se va proceda in acelasi mod.
noi nu am primit nimic inca. ce termen de depunere aveti pt probleme? in afara de probleme mai aveti si altceva? depuneti lucrarile sau trebuie sustinute?



#196300 probleme stagiari an 1

Postat de teofilia on 09 March 2009 - 10:54 AM in Arhiva

De unde ai luat problema asta? A iesit deja tematica pt stagiari anul I? Daca da, unde o gasesc. La Timisoara n u e nimic pe site ceccar.



#181814 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de teofilia on 11 September 2008 - 12:33 PM in Arhiva

Va rog daca are cineva subiectele rezolvate la fiscalitate, conta (doar cele nerez in carte, si drept, pt 2008 sa mi le trimiteti si mie pe email: teofilia-sardeni@hotmail.com



#182364 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de teofilia on 18 September 2008 - 09:08 PM in Arhiva

Aveti rabdare. nu are nimeni subiectele nerezolvate inca de aceea nu sunt postate. Cursurile de pregatire nu s-au incheiat in toate judetele. Spre exemplu in Timis fiscalitatea se tine saptamana viitoare etc.. Rabdareeeeee. Nu e nimeni Mafalda. Subiectele rezolvate nu" le ai" ci le rezolvi si asta cere timp.



#181852 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de teofilia on 11 September 2008 - 07:23 PM in Arhiva

Vezi postareanopris, la Sep 11 2008, 05:35 PM, a spus:

Problemele de fiscalitate pentru acces 2008 sunt rezolvate in mare parte pe alt topic. Cautati si poate veti gasi. Nu mai tot cereti rezolvari pe e-mail. Cine vrea si poate sa ne dea rezolvari sa le ataseze aici, pentru toata lumea. Forumurile sunt scanate cu programe speciale si toate adresele de e-mail sunt capturate (orice cuvant care contine semnul "@"). Apoi va treziti in e-mail cu tot felul de oferte ciudate sau chiar cu virusi. Adresa de e-mail nu trebuie afisata pe nici un forum. Daca vreti s-o dati cuiva, dati-o prin mesaj privat.


multumim pentru sfaturi nopris. se vede ca suntem noi in ale forumurilor. Am vazut topicurile celelalte. Nu mai punem adresa de mail pe forum.



#182000 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de teofilia on 13 September 2008 - 02:32 PM in Arhiva

Daca are cineva subiectele la drept pt 2008 rezolvate va rog sa le postati aici ca sa putem sa ne ajutam intre noi. Sa completam corectam discutam ce e neclar



#182051 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de teofilia on 14 September 2008 - 04:14 PM in Arhiva

Ciao! Restul problemelor la drept le ai. Daca da posteaza te rog si pt noi



#198513 ORDONANTA 34 / 2009

Postat de teofilia on 05 April 2009 - 02:26 PM in Arhiva

chestia asta se aplica retroactiv daca cuprinde si trim II adica incepand cu aprilie. e corect? eu ies in strada.in loc sa ma sustina sa trec de criza imi dau cu parul in cap tot mie un paduche nu celor mari care se fofileaza si nu-si platesc datorii de miliarde si au mai si primit scutiri de la stat. astept funia pt ca sapunul nu cred ca ni-l dau ca fac economie.



#204452 Control Garda Financiara

Postat de teofilia on 15 June 2009 - 01:25 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Vezi postareamihaela_cva, la Jun 14 2009, 08:29 PM, a spus:

Dar revin, pe og 92 tot nu puteau sa dea amenda, sau gresesc eu? Garda este imputernicita pentru asta og 15, stiam eu demult...dar pentru og92 nu prea, doar pentru accize sau fapte penale
Ce fapte anume au constatat?
Au constatat ca la momentul controlului nu aveam actele la sediu. In urma controlului ( in ziua urmatoare la ei la sediu) au facut nota din aia de a lor ca n-au avut ce sa-mi faca. Am avut reclamatie de la o pacienta ca nu i-am dat chitanta. S-a verificat chitantierul si registrul de incasari si plati si s-a constatat ca i-am emis 4 chitante in 2008 pt serviciile medicale prestate.deci reclamatia era neintemeiata. Totusi amenda a fost incorect aplicata si motivata ca nu puteau sa nu-mi dea si ei o amanda ca doar am avut sesizare.... si de aceea au trebuit sa-mi dea maximul adica 1000 lei si fara sa pot plati 1/2 in 48 ore. Doctorita al carei era cabinetul a vrut sa [platesca amenda pt ca ii era teama ca dupa aceea nu mai scapa dse ei. Si au si speriat-o cu amenda mai mare pe og 92 pe care nu aveau voie oricum sa i-o aplice dar ea e doctor nu economist si crede tot ce zic ei. A preferat sa platesca in urma intimidarii amenintarilor si presiunilor exercitate in biroul lor de catre alt coleg decat cei in cauza ( care au desfasurat controlul). A sarit sa le i-a apararea spunand ca eu vreau sa-i intimidez pe ei in timpul desfasurarii controlului amenintandu-i cu vicii de procedura, fapta complet neadevarata. Mi s-a reprosat ca de ce mi-am permis sa citesc og 15 si sa vin cu listarea la mine pt a cere explicatii. Deci oamenii imi refuzau dreptul la informare.
Traim in Romania..........



#204447 Control Garda Financiara

Postat de teofilia on 15 June 2009 - 01:16 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

amenda am primit-o pe og 15. am vrut sa contest procesul verbal pt ca in og 15 era scris pj au obligatia de a avea la sediu nu si pf si atunci s-a trecut la amenintari ca-mi dau pe og 92 25 000 lei amenda. In momentul discutiei eram la mai putin de 24 ore de la control la sediul lor invitata cu actele pe 2009 pe care le-am pus la dispozitie. Din punctul meu de vedere nu exista obligatia detinerii la cabinet a actelor nefiind pj ci pf. Nu m-am sustras. Le-am pus la dispozitie in mai putin de 24 ore toate actele. Cu o zi inainte cand au fost in control am vb cu ei la telefon si le-am spus ca actele sunt la mine si pot sa le aduc in 2 ore ( atat imi lua sa ajung acasa si apoi la cabinetul respectiv). Ei au refuzat oferta mea pe motiv ca se face ora 4 si li se incheie programul.



#204268 Control Garda Financiara

Postat de teofilia on 12 June 2009 - 04:23 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

am avut ieri control la un cabinet medical individual de la garda si au dat amenda 1000 lei pe og15 art. 9 pt ca actele nu erau la sediu ca sa le puna la dispozitia lor. astazi dimineata a trebuit sa merg cu actele la ei la sediu care au fost ok. Am incercat sa cer explicatii cu privire la procesul verbal cu amenda de ieri si incadrarea eronata si mi-au sarit in cap ca vreau sa-i intimidez si au trecut la amenintari ca ma amendeaza pe og 92 cu 25000 lei daca nu-mi convine og 15. In og 15 art 9 se prevede obligatia persoanelor juridice nu fizice de a avea la sediu actele si de a le pune la dispozitie. Amenda la incadrarea acesta era de la 500 la 1000 lei. Mi-au dat maxim si fara posibilitatea de a plati jumatate din ea in 48 ore. Au voie? Consider ca in baza incadrarii eronate pot contesta procesul verbal. Mai au voie sa-mi faca un alt proces verbal cu alta incadrare pt aceeasi fapta si acelasi control care s-a desfasurat ieri? Eu cred ca nu.



#201391 infiintare societate

Postat de teofilia on 11 May 2009 - 08:31 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Vezi postareaclaudiaionela, la May 11 2009, 08:15 PM, a spus:

1.Un asociat unic nu poate avea contract de munca la el la societate. Se face contract de asigurari sociale de stat direct la CAS, unde se si preda cartea de munca.
Aceasta regual e veche. Acum asociatul unic se poate angaja la el la firma. Inclusiv s-a introdus cod COR pentru administrator societate comerciala



#192610 infiintare societate

Postat de teofilia on 28 January 2009 - 04:54 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

daca esti administrator la firma ta si nu esti angajat si vrei sa fii asigurat medical mergi la casa de sanatate faci un contract de asigurare pt administrator asociat unic si platesti. nu stiu detalii dar stiu ca poti sa te asiguri medical pe baza de contract si poti si sa platesti la pensii.



#192415 infiintare societate

Postat de teofilia on 27 January 2009 - 11:13 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

daca are mai multe camere. si atunci la registru mergi cu schita apartamentului si indicat si numerotat camera in care va fi sediul firmei.



#210474 Suspendare activitate societate comerciala SRL

Postat de teofilia on 10 September 2009 - 02:45 PM in Arhiva

nu exista formular special. declaratia 100 la 2004 e bine.



#217561 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de teofilia on 25 January 2010 - 11:54 AM in Arhiva

Vezi postareacristina_o, la Jan 25 2010, 11:33 AM, a spus:

Va rog sa imi dati si mie un sfat: vreau sa depun 100 acum, se poate?

Mai trebuie depus si 101 sau nu?

Multumesc.
Daca depui acum D100 trebuie sa declari impozit datorat identic cu d100 trim 3 2009 si sa depui declaratia 101 pana in 25 aprilie. Daca nu depui acum 100, adica astazi ca e ultima zi, atunci trebuie sa depui declaratia 101 pana in 25 februarie. In ambele cazuri esti obligata sa depui d101. (asta daca ai fost platitor de impozit pe profit in 2009, nu de venit, adica microintreprindere)



#236343 AMORTIZARE mijloace fixe

Postat de teofilia on 01 February 2011 - 07:21 PM in Arhiva

Am achizitionat la o vulcanizare un echilibrator de roti. Ma poate ajuta cineva cu un cod si o durata de amortizare. Am citit de 3 ori nomenclatorul si n-am idee unde sa-l incadrez.



#205844 AMORTIZARE mijloace fixe

Postat de teofilia on 30 June 2009 - 04:33 PM in Arhiva

poate daca nu s-a utilizat mijlocul fix amortizabil in acea perioada. Spre exemplu eu am la o firma o dacia pick-up pe care o folosesc la carat materiale de constructii. Anul acesta n-am avut lucrari de constructii la care sa o folosesc si a stat in garaj. Cum n-am folosit-o as putea sa nu trec cheltuiala cu amortizarea pentru perioada in care n-am utilizat bunul respectiv si sa continuu cu amortizarea cand incep sa utilizez bunul.



#182919 Fiscalitate

Postat de teofilia on 26 September 2008 - 10:13 AM in Arhiva

salutare!
la problema 149 cititi art 251 Cf al 4. Ca saobtii suprafata desfasurata trebuie s-o inmultesti cu 1,2. pivnita intra in calcul cei 8 mp iar la reduceri se incadreaza la cea de vechime>50 ani, reducere 20% aplicata la val impozabila. bl are 3 niv si 9 ap deci se scade coef cu 10%
Imp=[(val impozabilaXsupr desfasurata) X coef de corectie]X 0.1%

suprafata desf= supr utila X1,2=(60mp+8mp)X1,2= 81,60 mp
val imp=81,6mpX669 lei/mpX 2,6-0,1X (1-0,2)=54590,4X2,5-0,1x0,8=136476X0,08=10918,08
imp= 10918,08X0,1%=1091,81
imp 2008= 1091,81x 11/12=1000,83 lei
Imp se plateste pt febr-dec 2008
Cam asa e. E posibil sa fi gresit la calcule asa ca va rog sa verificati si voi.



#184285 Fiscalitate

Postat de teofilia on 14 October 2008 - 01:11 PM in Arhiva

Vezi postareastudenta IV, la Oct 11 2008, 12:47 AM, a spus:

Vezi postareaTeanca, la Oct 10 2008, 10:27 AM, a spus:

pt problema 227 pana la urma pana la ce data se calculeaza majorari de intarziere? pana la 25.04 (data depunerii cererii de restituire), sau pana la 20 06(data compensarii)? compensare ca urmare a unei cereri de restituire sau compensare din oficiu?
Cod de procedura fiscala, art. 120:
- În cazul creanțelor fiscale stinse prin compensare, majorările de întârziere se datorează până la data stingerii inclusiv, astfel:
a) pentru compensările la cerere, data stingerii este data depunerii la organul competent a cererii de compensare;
b) pentru compensările din oficiu, data stingerii este data înregistrării operației de compensare de către unitatea de trezorerie teritorială, conform notei de compensare întocmite de către organul competent;
c) pentru compensările efectuate ca urmare a unei cereri de restituire sau de rambursare a sumei cuvenite debitorului, data stingerii este data depunerii cererii de rambursare sau de restituire.
Perioada pe care se calculează majorările de întârziere: 26 Ianuarie – 25 Aprilie 2008
Majorări de întârziere = 5.000 x 91 zile x 0,1% = 455 lei :thumbup:
atunci corect e 26 ian-19 iunie pt ca datora imp pe salariu la 25 ianuarie si s-a efectuat plata prin compensare cu nota emisa in urma controlului in data de 20 iunie, adica 146 zile
majorari de intarziere = 5000*146 zile*0.1%= 730 lei



#184717 Fiscalitate

Postat de teofilia on 18 October 2008 - 02:56 PM in Arhiva

Vezi postareacarmenszlwa, la Oct 18 2008, 01:46 PM, a spus:

Ok! Multam, insa la 203 si 204 iar ma dau cu capul de pereti. Eu stiu ca un transport intracomunitar se factureaza cu TVA, atunci de ce avem scutire cu drept de deducere la rezolvari????

la 203 e scutit pt ca indeplineste conditiile: a prezentat cod valid de tva din alt stat membru si fiind vorba de servicii nu cred ca mai e nevoie sa indeplineasca alta conditie. La ce articol ai vazut ca transportul intracomunitar nu poate fi facturat ca scutit cu drept de deducere?
La 204 se factureaza cu tva 19% pt ca nu a prezentat cod valid de tva inreg in alt stat membru ci tot in romania si atunci e operatiune taxabila



#184703 Fiscalitate

Postat de teofilia on 18 October 2008 - 11:47 AM in Arhiva

195. SC X SRL, stabilita si inregistrata in scopuri de TVA in România, achizitioneaza de la XYZ stabilita în Ungaria si inregistrara in scopuri de TVA în Ungaria si in Romania, piese de schimb, care vor fi comercializate, in valoare de 5.000 euro pret fara TVA. XYZ dispune ca produsele sa fie transportate de la depozitul sau din Satu Mare la sediul societatii X din Ploiesti.
Ce suma de TVA sau ce mentiune va trece XYZ pe facture? Cursul de schimb valutar este l euro = 3,6 lei.
Raspuns:
XYZ va factura cu TVA=19%*5.000*3,6=3.420 lei (inclusiv la transport).



#184580 Fiscalitate

Postat de teofilia on 16 October 2008 - 06:18 PM in Arhiva

101. O persoanã fizicã obtine la locul de muncã de bazã un venit net lunar de 1.500 lei, si la un loc de muncã unde are un contract individual de muncã cu timp partial obtine un venit net lunar de 950 lei. Persoana fizicã lucreazã la locul de muncã de bazã în perioada ianuarie-septembrie 2008, iar la celãlalt loc de muncã, în perioada februarie-iunie 2008.
Stiind cã persoana fizicã are în întretinere o persoanã si deducerea personalã lunarã aferentã este de 210, determinati:
a) impozitul lunar pe veniturile din salarii plãtit de persoana fizicã;
b) impozitul total plãtit în cursul anului 2008 pentru veniturile din salarii;
c) venitul net anual impozabil aferent veniturilor din salarii.
Raspuns:
Loc de munca nr.1: venit net lunar: 1.500 (per.ian-sep.2008) – de baza
Loc de munca nr. 2: venit net lunar: 950 (per.feb.-iun.2008)
a) imp.lunar:
Loc de munca de baza: venit net impozabil lunar = 1500-210=1290 => Imp.salarii = 1290 x 16%= 206
Loc de munca cu timp partial: venit net lunar impozabil=950 => imp.salarii=950 x 16%=152
b) Impozit total platit in 2008= 9 x 206 + 5 x 152= 1854+760= 2.614
c) Venit net anual impozabil = 9 x 1500 + 5 x 950 – 9 x 210 = 13500+4750-1890=16360
Deducere

101. O persoană fizică obține la locul de muncă de bază un venit net lunar de 1.500 lei și la un loc de muncă unde are un contract individual de muncă cu timp parțial un venit net lunar de 950 lei. Persoana fizică lucrează la locul de muncă de bază în perioada ianuarie – septembrie 2008, iar la celălalt loc de muncă în perioada februarie – iunie 2008. Știind că persoana fizică are în întreținere o persoană și deducerea personală
lunară aferentă este de 210, determinați:
a) impozitul lunar pe veniturile din salarii plătit de persoana fizică;
b) impozitul total plătit în cursul anului 2008 pentru veniturile din salarii;
c) venitul net anual impozabil aferent veniturilor din salarii
Răspuns:
Loc munca baza: Imp.baza=(1.500-210)*0,16*9=1.858 lei
Loc munca partial: Imp.partial=950*0,16*5=760 lei.
Itotal=2.618 lei.
Venit net sal=(1.500-950)*9+950*5=16.400 lei

Asa e corect?

100. O salariatã a unei societãti comerciale obtine la locul de muncã de bazã, pe baza unui contract de munca cu timp normal, urmatoarele venituri, în luna martie 2008:
– salariu de bazã = 1.000 lei;
– spor de vechime = 15%;
– 20 tichete de masã în valoare de 7.88 lei/tichet.
– un cadou cu ocazia zilei de 8 martie în valoare de 250 lei.
Salariata are în întretinere un copil minor si pe mama sa care nu obtine venituri si este proprietara unui teren agricol în suprafatã de 5.000 m.p.
Determinati venitul net din salarii, impozitul pe salarii aferent lunii martie si drepturile salariale incasate de angajata, cunoscandu-se ca procentele de contributii sociale suportate de salariati sunt: CAS 9.5%, CASS 6.5%, somaj 0.5%, iar luna martie 2008 a avut 21 de zile lucratoare pe care salariata le-a lucrat integral ( deducerea se rotunjeste in sus la 10 lei).
Raspuns:
g) sal.de baza: 1000 lei
h) spor de vechime 15%: 1000 x 15%=150 – Spor cu caracter permanent? da
i) tichete masa: 20 x 7.88 = 157.6
j) cadou 8 martie: 250 lei (peste limita de 150 lei, deci impozabil 100).
k) are in intretinere 2 persoane

ven.net din salarii=?
Imp.salarii=?
Sal.net=?
Sal.brut=1000+150+100=1.250
Neimpozabil: din cadou: 150
Fd.somaj 1%: 1250 x 1% = 13
CAS: 1250 x 9.5%=119
CASS: 1250 x 6.5%=81
Venit net = 1250-13-119-81=1.037
Venit impozabil = 1.037-450=587
Ded. Pers.peste 1.000 =450 (2 pers.>minor+pers. cu teren la șes sub 10.000 ha)*[1-(1.250-1.000)/2.000]=450*0,998=450 lei
 impozit sal.=587 x 16%=94 lei
Salariu net = 1037-100-94=843
deia nu mai stiu nici eu cum e bine. am parcurs a 4 oara




Cometa SQL